Autor
|
Příspěvek
|
Anonymní | Thursday 08 February 2007 - 13:12:09 | | |
| |
|
iopkek | Thursday 08 February 2007 - 13:20:34 | | |
1. zkontrolovat tlak v pneumatikách 2. pokud auto delší dobu v chladu stojí, vymačkají se plošky na pneu a chvíli trvá, než se srovnají 3. je možné, že jeden z brzdných válců "zamrzl" a nyní špatně brzdí, to samé může být i s destičkami 4. mohlo také dojít i k utržení silentbloku, prasknutí pružiny ,....
Prostě prověřit kola, brzdy a nápravy od nejjednoduššího k složitějšímu. |
| |
|
Martas | Thursday 08 February 2007 - 13:45:56 | | |
Kdyz vibruje volant pri brzdeni jsou to zvlneny kotouce ... Pokud jsou jeste dostatecne silne lze je nechat stocit, pokud ne nove. |
| |
|
VGT | Thursday 08 February 2007 - 18:51:52 | | |
Otázka je, co je to brutální škubání. Brzdový kotouč klidně orezne za 24 hodin, za 3 týdny můžou destičky i přireznout tak, že se na nepoháněné nápravě ani neotočí kolo (to není tvůj případ). Kolik km jsi s tím už ujel? Nezmenšuje se to škubání?
|
| |
|
Anonymní | Thursday 08 February 2007 - 19:47:18 | | |
ujel jsem stím skoro 1000, brzdil jsem motorem jak na tiru. CChíli to povolilo ale pak se to vrátilo.volant se hejbe asi plus minus 5 čísel. a jde too pak cítit v sedečce. nad deskama jsem uvažoval.stáloo to venku na dešti. ale stalo se to poprvé. když jsem sní minulou zimu nejezdil a auto stálo pod přístřeškem zhruba 4měsíce tak to potom nic neudělalo. jezdil jsem džipem |
| |
|
walto | Tuesday 01 May 2007 - 21:12:07 | | |
Moja skusenost s kmitanim volantu pri brzdeni na OB25TD: 1.Volant mi kmital dosť vyrazne hlavne pri brzdeni z vyššej rychlosti. 2.Niekedy bolo kmitanie vacsie, niekedy mensie a niekedy nekmital volant vobec. 3.Trvalo to asi 10 tis km. Co sa stalo potom? 1.Na PC sa mi objavila signalizacia opotrebenia brzd oblozenia. 2.S kamosom sme rozobrali predne brzdy a zistili sme, ze jednotlive platnicky su opotrebovane velmi nerovnako. Zavery: 1.Dolezite je mat namazane capy brzdica - su to tie, na ktorych sa ma presuvat brzdic. Ked su "zapecene", tak sa po odbrzdeni nemozu uvolnit platnicky a stale sa odieraju. Niektore viac, niektore menej, zalezi od toho, ktory cap je ako zapeceny. 2.Kmitanie volantu aj pri intenzivnom brzdeni zo 180 sa stratilo. Overoval som to 5 x. 3.Pred vymenou kotucov doporucujem skontrolovat funkcnost vsetkych casi brzd. 4.Zas sa mi podarilo usetrit niekolko penazi, zbytocne vyhodenych keby som posluchol radu znackovych a aj neznackovych servisakov. Je proste zazite, ze ked pri brzdeni kmita volant, treba vymenit kotuce. Hovori to kazdy mechanik, ako sa ukazuje nemusi to byt pravda. 5.Myslim, ze to koresponduje so stavom, ktory popisuje Radim, tzn. auto stalo dlhsiu dobu, a kedze pri vymene platniciek mechanik vodiace capy pravdepodobne nenamazal, tak sa stali málo pohyblivymi.
Dam vediet, keby sa kmitanie objavilo znovu. Yper, Legionar a ostatni skuseni, mozte sa k mojim poznatkom vyjadrit? |
| |
|
walto | Friday 04 May 2007 - 22:42:05 | | |
Po cca 1300 km mozem potvrdit, za volant pri brzdeni (a moze byt akokolvek intenzivne) nekmita. Zaver: Nepohyblivy brzdic na zarezlych vodiacich capoch - capy vycistene a namazane. Je po probleme aj bez vymeny kotucov. |
| |
|
Isaac | Saturday 05 May 2007 - 23:31:02 | | |
Nedavno jsem ze stejneho duvodu menil komplet predni desky, kotouce a obe predni napravy dostaly komplet nove silentbloky a vymenil se i pomocny cep rizeni. Vibrace volantu okamzite zmizely. Najel jsem mezitim cca 2000 km a zacalo to pri brzdeni z vysoke rychlosti opet vibrovat do volantu. Nic zavazneho, ale je to neprijemne. Divne ale je, ze jsem si na ty kotouce daval pozor, zadne intenzivni a dlouhodobe prudke brzdeni jsem neabsoloval. Proste nic. Najednou sednu do auta a zase to vibruje. Zkusim zde uvedeny postup s vycistenim a namazanim brzdovych cepu, kez by to pomohlo! |
| |
|
dada | Sunday 06 May 2007 - 09:53:26 | | |
klidně se mohly zvlnit nové kotouče, ono kolikrát stačí při brzdění vzít louži a je hotovo, když se vyčistí a namažou čepy brzdiče tak se to zlepší ale problém se neodstraní, ty čepy a plovoucí třmen tam nejsou kvůli vyrovnávání křivého kotouče, pak se více opotřebovávají čepy a třmeny, vydřený třmen je na výměnu a co stojí nevím ale bude to dost. Takže bych samozřejmě rozhýbal třmeny ale pak bych zjišťoval co je špatně dál. |
| |
|
Isaac | Sunday 06 May 2007 - 11:26:40 | | |
Mozna se ptam blbe, ale co se stane pokud clovek s tema zvlnenyma kotoucema bude jezdit a otrebovavat je? Postupne se ta zvlnenost vyrovna, jako by je clovek hodne pomalu soustruzil, nebo je to tak naporad, az do konce zivototnosti kotoucu? Diky |
| |
|
|