Autor
|
Příspěvek
|
Movistar | Wednesday 14 March 2007 - 20:40:45 | | |
| |
|
NIO | Thursday 15 March 2007 - 17:25:23 | | |
spatne to udelali. ta spojka je hadraulicka a nejde stelovat je to dane, proto kdyz je nova ma zabirat spise dole ale pokud zabira nahore tak je spatne odvzdusnena. pokud to delal nekdo kdo to nedelal tak je specifickej postup nez se to odvzdusni a je to pekna makacka. |
| |
|
Movistar | Thursday 15 March 2007 - 19:34:35 | | |
Dneska jsem to byl reklamovat ,že mi to škube při rozjezdech a že prokluzuje a jestli to není tím že je tam vzduch.Prý je všechno v pořádku(byl to se mnou projet).Můj názor je že to není tak jak má být.Hledal jsem ovzdušňovák na převodovce ale nikde jsem ho nenašel v 2.5 není nic vidět je tam málo místa. |
| |
|
VGT | Friday 16 March 2007 - 08:26:48 | | |
Odvzdušňovák není dole u převodovky, ale jen nahoře u hlavního válce pod pedálem. Odvzdušňuje se to trochu nezvyklým způsobem - totiž podtlakem z toho horního odvzdušňovacího šroubu - to je ta zmiňovaná makačka. Možná, že to ten tvůj mechanik ani neví. Princip práce je trochu popsaný tady : Odkaz (dočíst vlákno až do konce stránky) |
| |
|
NIO | Friday 16 March 2007 - 20:25:38 | | |
chtel bych jen podotknout: odvzdusnovak je primo na tele prevodovky na konci hadicky s nastavcem.Pokud nemat podtlakovy napoustec, da se to odvzduc¨snit nasledovne.na odvzdusnovak nasadit hadickus nejakou bankou a tlacnym mechanizmëm nebo nejlepsi je sehnat od lekare strikacku napr na klistyr tu velkou, mirne povolit odvzdusnovak a natlacit kapalinu proti spojkovemu valci u pedalu. pak uzavrit a nekolikrat slapnout. potom slapnout a pri seslapnutem pedalu nadoraz povolit odvzdusnovak a tim se stlaci vypinaci lozisko diky tlaku pruzin pritlacaku a vytlaci ze sebe kapalinu i se vzduchem.pak pomalu povolit spojkovy pedal aby doslo k naplneni pistku pod pedalem a postuo oplakovbat min 10x. pokud se nepodsari pedal zdarne odvzdusnit nebo je po urcite dobe opet mekkky a zabira az dole je potreba vymenit trubku od spojkoveho valce az po prevodiovku, je v ni totiz implementovan prepousteci valec ve kterem se drzi urcity tlak kapaliny ktery zarucuje porad stejnou vzdalenost pedalu at uz je lamela sjeta nebo ne. |
| |
|
|