Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra ostatní |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Přezout už na letní/zimní pneu? kdy , jak a proč přezout. Debata , názory , atd..... |
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 5 6 7 8 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Fimfarum |
| ||
Host | Minuli rok jsem koupil nove zimaky. A pak jsem planoval že ted na jaro koupim nove letnaky ale nejak nejsou zatim prašule Ale zajimalo by me kolik by mohli stat letnaky v bazaru? A na co si obzvlašt davat baha pri koupi pneu v bazaru? | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | Fimfarum napsal ... Minuli rok jsem koupil nove zimaky. A pak jsem planoval že ted na jaro koupim nove letnaky ale nejak nejsou zatim prašule Ale zajimalo by me kolik by mohli stat letnaky v bazaru? A na co si obzvlašt davat baha pri koupi pneu v bazaru? jediné co poznáš,jestli jsou stejnosměrně ojeté(vzorek) ,pak každopádně koukej,až to budou vyvažovat,jestli z té pneu neni ,,brambora,, Zevnitř je vidět,zda byla opravovaná.Více moc nepoznáš.Podle mě je to špatná investice. Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
Tom |
| ||
Uživatel #529 Registrován: Tuesday 20 December 2005 - 15:03:01Příspěvků: 143 | Na jaře přezouvat nebudu,dojedu zimáky další zimu by už nevydrželi.Tak na letní budu přezouvat až příští rok. Omega B 2,5 TD ex Vectra B 1,6 16 V | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Z bazaru nemá cenu kupovat žádné gumy! Kdybych tam dal ty své Goodyeary, tak vsadím boty, že po nich každý skočí, ale užitek by z nich neměl žádný, protože to byly brambory - i při sebelepším vyvážení by na nich nemohl jet víc jak 110 Km/hod. protože pak roztřásly celé auto - jak byly šišaté! Takže v bazaru nekupovat - zbytečně vyhozené prachy! Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Fimfarum napsal ... Minuli rok jsem koupil nove zimaky. A pak jsem planoval že ted na jaro koupim nove letnaky ale nejak nejsou zatim prašule Ale zajimalo by me kolik by mohli stat letnaky v bazaru? A na co si obzvlašt davat baha pri koupi pneu v bazaru? Další nevýhoda u gum z bazaru je ta, že i za jejich nazutí zaplatíš v pneuservisu plnou taxu, čímž se ti zvyšují celkové náklady na ni. V konečném důsledku zjistíš, že nijak neušetříš a riziko je násobně větší.. | ||
| |||
maniac |
| ||
Host | Yper napsal ... Z bazaru nemá cenu kupovat žádné gumy! Kdybych tam dal ty své Goodyeary, tak vsadím boty, že po nich každý skočí, ale užitek by z nich neměl žádný, protože to byly brambory - i při sebelepším vyvážení by na nich nemohl jet víc jak 110 Km/hod. protože pak roztřásly celé auto - jak byly šišaté! Takže v bazaru nekupovat - zbytečně vyhozené prachy! čus čtu tady že jsi měl goodyery...a nebyl jsi s nima spokojený?já mám jak letíní tak zimní..koupil jsem je s autem a když jedu přes 110 tak cítím chvění..takže by to mohl být gumama?ale to by měl asi poznat gumař ne? | ||
| |||
Vodník |
| ||
Uživatel #327 Registrován: Sunday 20 March 2005 - 08:45:51Příspěvků: 732 | maniac: gumař nepozná nic. Když mu to neháže na stolici, menší zborcení konstrukce nepozná. Tato závada se hledá tak, že si půjčíš cizí kolo jezdíš s ním a postupně ho přendaváš tak dlouho až auto přestane drncat. To dobré půjčené kolo si pak necháš a vrátíš to svoje vadné. | ||
| |||
Duffy |
| ||
Host | Já to necham tak na víkend před srazem... Neni kam spěchat Yper: i v bazaru najdeš dobrý gumy, ale chce to mít známýho a doporučení... Já takhle kupuju gumy už 4 roky přes majitele jednoho pneu v Bílině a kein stížnost | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 2 Maniac: problém začal zhruba po dvou letech provozu. Jednalo se o Goodyear Eagle, 15" 210/60. Předvloni jsem je nechával dvakrát vyvážit u dvou různých firem. Při vyvažování mne zarazilo už to, že v každém případě, kdy dal závaží na jednu stranu, tak vzápětí musel dát na stranu protilehlou. Udělali jsme pokus, že tam dal jen poloviční, abychom na protilehlou nemuseli nic dávat - bezvýsledně. Navíc jsme pak dávali další závaží i na další okraje (vně-uvnitř) protože po každém vyvážení se ukazovala další místa, která bylo třeba dovyvážit - dělalo se to na automatu. Pak jsem je po měsíci nechával převažovat na ručičkovém stroji - stejný výsledek. Vloni cesta do Chorvatska byla tragédie. Musel jsem jet maximálně 115-120 km/hod., protože při větší rychlosti se auto třáslo víc a víc. Obvykle to bývá tak, že po překonání kritických otáček vibrace zase zmizí, ale tady se stále amplituda vibrací zvyšovala. Přitom gumy měly ještě 6mm vysoký vzorek. Z Chorvatska jsem se vrátil s úplně rozedranými gumami - bylo na nich vidět, jak někde vzorek je a někde najednou není - prostě v zatáčkách, kde působí i boční tření se hrboly sjížděly dohladka. Pak jsem po dovolené koupil Barum Bravuris II a ty nechal nasadit, vyvážit a jel s nimi na geometrii do Barumky. Vše perfektně seřídili a navíc mi řekli, že před týdnem tam byl chlap, který měl s Goodyeary Eagle naprosto stejný problém! Takže si myslím, že to je jejich nějaká náchylnost. Navíc na většině aut se plní gumy na 2,1 - 2,2 a vzadu okolo 2,0 Atm. U VéBé máme předepsaný základní tlak 2,3 všechny a v závislosti na zatížení vozu (mám Caravan) se mají plnit až někam k 3,0 Atm. Možná že tohle a jejich náchylnost je odrovnala, přičemž jsem však nepřekračoval nikdy jejich maximální plnící tlak, který je na nich zboku vyražen! Jinak jejich jízdní vlastnosti na suchu a mokru nepřekonatelné - jen trohu ty 205ky hučely. Možná trochu víc, ale to vyvážil posit bezpečí a jistoty, který jsem s nimi měl. Šišaté gumy se při vyvažování nezjišťují. Snad jen pokud by to byl Tvůj kamarád a pozoroval dozém, který jakoby mírně poskakuje. Zkoušeli jsme gumy i přesazovat - bezvýsledně. Nejhorší bylo, že když začaly vibrovat, tak jsem držel rychlost a najednou vibrace přestaly, pak pomalinku začaly a to se stupňovalo a pak zase odeznívaly. V táhlých zatáčkách to šlo ještě rychleji. Rychlost, při níž k vibracím docházelo byla navíc závislá na tom, zda jsem jel po rovině, do kopce, z kopce a zda jsem měl auto v tahu nebo jsem brzdil motorem. Prostě jednou se projevovaly už při 115 km/hod. a podruhé až třeba při 125ti! Ať žijou brambory Eagle od Goodyearu! &| [ Upraveno Friday 09 March 2007 - 13:23:33 ] Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Jo a aby se do mně nechtěli nějací škarohlídové obouvat tak dodávám: přední náprava bylo komplet dělána - nové silentbloky na ramenech, nové gumové objímky na stabilizační tyči, nové čepy na ramenech a nové stabilizační tyčky s čepy u kol. Po výměně za Barum Bravuris 2 je jízda tichá, neklepavá a neposkakující - balada a šepot květin současně! Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 5 6 7 8 | |