Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra převodovka |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
olej převodovka |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Anonymní |
| ||
Host | ahoj potřeboval bych poradit jak mám dolít olej do převodovky vypouštěcí šroub tam je ale nevím jak dolít mám Vb 18,16vXE jinak koupil jsem tam dexrona od Castrolu ( | ||
| |||
NIO |
| ||
Host | zalezi na tom jakou mas prevodovku, napoustak je bud vlevo nebo vpravo nad urovni poloos v diferaku. a tudy to muzes dolit nebo to jde i prez plastovou krytku odvzdusneni nahore na domecku prvodovky . na domecku razeni. Dextron je dobra volba. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Radsi mrkni, co tam je ted, ja mel v prevodovce nejaky normalni olej (husty, tmavy), pak jsem koupil origo Opel co tam ma byt (cerveny, ridky, asi neco jako Dexron ale neni to na nem napsany), stary vypustil a novy nalil.Pul roku to jezdilo a pak jsem to vypustil a nalil novy cerveny. Samozrejme tam neco zbylo a podstatne je, ze se to vubec nesmisilo! Druhy den byl nahore cerveny a dole cerny... To asi neni dobre, nekde jsem cetl, ze je velmi spatne ty 2 druhy smichat. Kazdopadne s tim novym chodi ted po proplachu prevodovka uz rok mnohem lip. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | na té kulise řazení jsem našel ten odvzdušńovák na co tam je ještě takoví červený ventilek na pružince a jestli jsem četl dobře tak by se mi tam mělo vejít 1,9l oleje je to pravda | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Pokus si myslím, že máš na mysli to samé, co mám já, tak ten jakoby ventilek na pružince, je vlastně aretace zpátečky, která se používá při štelování celé kulisy řazení - aby všechny rychlosti šly řadit správně tak, jako když auto sjede z výrobní linky. Časem se totiž může uvolnit páka řazení z tyče řazení nebo se pootočí sama tyč vůči kulise na převodovce a pak rychlosti jdou řadit s obtížemi. Tohle se používá na správné seřízení do původních parametrů. Ve starých vláknech postup najdeš - zadej ve vyhledávači "seřízení řazení" a pak můžeš číst. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | super kluci dík za rady já jdu na to | ||
| |||
Fimfarum |
| ||
Host | A da se zistit u OB 2,0 16V jaky je stav oleje v prevodovky? Myslim spiš kde se na to podival a pripadne jak ho vymenit? Spiš se ptam jako laik. Diky | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Z boku prevodovky je kontrolni a nalevaci sroub - zatka. Vysroubovat a olejby mel byt tusim cca ted nevim presne 7mm pod spodni hranu... Dole je pak sroub vypousteci. Dovnitr se olej docela dobre dostane tak s 1.5m dlouhou hadickou strcenou vedle motoru (a trychtyrem) Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | v posledni dobe jsem koukal ze na parkovisti jsou fleky od oleje a rikam si komu tu zase chcije olej... no a dneska koukam ze me z prevodovky asi z bocniho vika.. jenze potrebuju cca. za 2 hodiny letet 150km daleko a kde ted v nedeli splasit nejakej slusnej olej? Asi bude uz prazdna protoze jsem vcera pri zatahu do kopce slysel nejaky zvuky jako od diferaku.. poradte co tam nalejt neco co koupim ted na pumpe, az pretesnim prevodovku tak tam naleju neco lepsiho, jde mi jen o to, abych ji neoddelal ted po ceste. Motor X18XE man., ani nevim co tam je za prevodovku (oznaceni) Diky | ||
| |||
WISASTar |
| ||
Host | no nalejt tam muzes jakykoliv prevodovy olej co budou mit.... me zase tece olez z prevodovky u kardanky nevite co s tim? 2.5 V6 omega B | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |