Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Corsa :: CORSA - COMBO :: Corsa - Combo eletrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
ABS + rychlomer |
Přejít na stranu 1 [2] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Václav GT |
| ||
Host | Je to indukční snímač. (U VeA má jeho vinutí mít odpor cca 900-1300 Ohmů.) | ||
| |||
peruci |
| ||
Host | Zdravim, mam stejny problem ale na ASTRE G, diesel 1,7 dti. Bydlim v Pha. Vite poradit nejaky dobry servis? Diky moc/email: Email | ||
| |||
WISAStar |
| ||
Host | Legend napsal ... Maros napsal ... este jeden dotaz, to cidlo ABS sa nachadza na lavom kolese vpredu? Omega snímá rychlost z levého předního kola, Corsa by to měla mít stejně. Omega snima ze zadniko kola... nezkousel si nekdy na snehu na kolik vytocis tachometr? _; | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | WISAStar: postupem času jsem zjistil že omega snímá ze zadního kola, ale ostatní oply to snímají z předku. S minulou omegou 2.0 16V jsem moc nehrabal, ale se současnou 2.5TD se dá jet na místě na sněhu 160km/h _; Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
WISAStar |
| ||
Host | Legend napsal ... WISAStar: postupem času jsem zjistil že omega snímá ze zadního kola, ale ostatní oply to snímají z předku. S minulou omegou 2.0 16V jsem moc nehrabal, ale se současnou 2.5TD se dá jet na místě na sněhu 160km/h _; ja mel se starim dualramem na ledu ve stoje nakejch 140 na petku pak sem se bal led ubyval a gumy horeli ?lola ?lola | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Doplním VGT. Z fyziky si určitě pamatuješ jak se vyrábí proud. Pokud drátem nebo lepší je natočeným drátem (cívkou) pohybuješ v magnetickém poli nebo bráceně - cívka stojí a magnet se hýbe, tak na tom drátě vzniká napětí. Tohle je něco podobného, ale opačně. Je cívka - hodně závitů a jemný drát a ta je napájena z palubní sítě. Okolo sebe vytváří magnetické pole. Čím více závitů a je-li jemnější drát, tak magnetické pole okolo této cívky je velmi stabilní a přes cívku proudí ustálený proud - nijak velký, protože hodně závitů a velmi jemný drát nedovolí velký průtok toho proudu. Pokud se ale v magnetickém poli této cívky objeví železný předmět, tak to změní indukci (celé magneické pole) cívky a projeví se to jiným odporem cívky, jiným napětím na ní a jiným průtokem proudu přes ní. Změnu indukčnosti cívky dělá zubaté kolečko na poloose, které je pod tímto čidlem. Ty vystouplé zuby toho kolečka na poloose procházejí těsně pod čidlem ABS (cívkou). Čím rychleji jedeš, tím více změn indukčnosti cívky je zaznamenáno a to je pak elektronickým převodníkem zpracováno a převedeno na tachometr a ukazuje to rychlost. Jinak ale platí, že pokud najednou impulsy z nějakého kola nepřicházejí a z ostatních ano, tak to znamená zablokování kola a je-li navíc ještě zaznamenáno sešlápnutí brzdového pedálu, tak ŘJ ABS zaznamená kolo ve smyku a provede proti tlaku nohy na brzdový pedál odbrždění, aby se kolo začalo odvalovat - zapne se funkce ABS! Ty zvýšeným tlakem na brzdový pedál ale kolo zase zablokuješ a jednotka jej zase odblokuje a tak dokolečka dokola, dokud brzdíš a nezabrzdíš nebo nenabouráš! __; &| Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
VGT |
| ||
Host | Senzor (čidlo) ABS je nerozebiratelné, po rozlomení vypadá uvnitř takto: Odkaz (je to elektromagnetická cívka s jádrem) "Zubaté kolečko"= signální kroužek kola může mít více podob, jedna z nich je tato Odkaz U Oplů někdy bývá spolu s ložiskem součástí náboje kola- je to pak nerozebiratelný celek (Vectry to tak mají vzadu, Astra G i vepředu ...atd). | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] | |