Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega podvozek |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Cvakání při plném rejdu |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Slayer |
| ||
Host | Když dám plný raid, tak při přidání plynu slyším takové divné zvuky, jako kldyž přeskakuje řetez na jízdním kole. Čím to může být? Popř. co se mi může stát? | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | o je dost neobvyklé u zadního náhonu. U předního náhonu by to znamenalo špatné vnější klouby v poloosách, ale u Omegy by to mohly být špatné ložiska nohoře nad pružinama, nebo odcházející servopumpa, těžko říct. Máš dostatečnou hladinu v servu? Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Slayer |
| ||
Host | Hladinu kapaliny tam mám dostatečnou. Kolik stojí ta ložiska včetně práce? Také je auto hrozně citlivé na boční vítr a v případě že stojím v koloně, tak ho rozhoupou i rychleji jedoucí auta v protisměru. Mechanik mi po testu tlumičů (LP 74%, PP 65%, oba zadní shodně 85%) řekl, že tlumičena to tedy není a že to nejspíš bude horní nebo dolní uložení tlumiče. Je to možné? | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | No, to je přesně to, co Ti Legend napsal jako jednu možnou příčinu. Vadná ložiska nad přužinami nebo horní uložení tlumiče - je to samé - ještě možná by stálo za to tam nahoře vyměnit gumové misky - když už by to bylo venku. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||