Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra exteriér |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
skrabance, hrdzavy vyfuk a puklice |
Přejít na stranu 1 [2] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
RRAAFF |
| ||
RRAAFF Uživatel #519 Registrován: Monday 19 December 2005 - 10:51:16Příspěvků: 965 | To blikání na rádiu nemá s alarmem nic společného. Jinak jak zkusit alarm. Já tak jednou za rok zkusím funčnost tak, že si páčkou v autě normálně otevřu kapotu motoru (zatím ji nechám jen vyklaplou). Vylezu z auta a auto zamknu na 2krát, pak počkám nějakých 10-20 sekund. Následně přistoupím ke kapotě a otevřu ji a siréna začne houkat Opel Vectra B 1,8 16V sedan 307 000km, již není Škoda Fabia Combi 70kW, 2023 | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | no ved ja tusim ani alarm nema v aute, a ak ako to vlastne zistim ze mam alebo nemam?? lebo jako blika mi tam na radiu nejake cervene svetielko ale to je asi nic... tak neviem ako je to s tym vlastne.. [/quote1164652495] to si děláš srandu? Bud je na palubce kontrolka,na sloupcích čidla a u kapoty spínač... Nerad vypadám jako hulvát,ale občas by to chtělo trošku zapřemýšlet,vyzkoušet,podívat se a pak když si nebudeš jist,tak se ptej. Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | sorac, ale je to moje prve auto, a fakt vela o tomto vela neviem zatial | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 2 Anonymní: alerm se pozná tak, že na středové konzoli je vedle tlačítka pro vyhřívání zadního skla a zrcátek, vlevo od něj, další tlačítko, na kterém je vyobrazený utíkající panáček a tlačítko má v sobě výřez vyplněný červeným plexi. Když zamkneš nadvakrát (dálkovým nebo klíčkem), tak na tomhle tlačítku se pak na cca 10 vteřin rozsvítí to červené políčko trvale a pak začne v pravidelných intervalech blikat - to je signalizace zapnutého alarmu. Origo alarmu od Opela. Jinak můžeš mít alarm neoriginální a ten se pozná podle toho spínače co napsal tuším RRAAFF. Ten se dává pod přední kapotu - když ji otevřeš, tak někde na okraji, kde končí vnitřní horní lem blatníku (vpravo či vlevo) by měl být spínač s gumovou či plastovou čepičkou pro tlumení tření s kapotou. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
OnD |
| ||
Host | Yper napsal ... 2 Anonymní: alerm se pozná tak, že na středové konzoli je vedle tlačítka pro vyhřívání zadního skla a zrcátek, vlevo od něj, další tlačítko, na kterém je vyobrazený utíkající panáček a tlačítko má v sobě výřez vyplněný červeným plexi. Když zamkneš nadvakrát (dálkovým nebo klíčkem), tak na tomhle tlačítku se pak na cca 10 vteřin rozsvítí to červené políčko trvale a pak začne v pravidelných intervalech blikat - to je signalizace zapnutého alarmu. Origo alarmu od Opela. Astra G (alespoň můj Cyril 1998) tlacitko panacka utíkajícího s nůžkami nema. Při zapnutí alarmu blikat začne jinak přehlédnutelná červená dioda u tlačítka varovných blikačů mezi výdechy. Origo Opel. Snad jsem nemlzil OnD | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | No tak to ja mam u Astry G to samy, teda pri druhym zamknuti dalkou zapadnou tzv. zavory a zaktivuje se alarm, ktery ma uvnitr pohybovy cidla v prednim kabinovym svetle, narazovy ve vyhrivani zadniho okna, nekde udajne v zamkach, na koncaku patejch dveri a koncak vpravo pod haubnou motoru (pkud stojis proti vozu). Kontrolka je ve vystraznych blikackach, nejprve to cca. 10 s sviti a potom v pravidelnym intervalu blika, pokud sis ale udelal zavirani oken na dalku, tak ti to nejprve v pravidelne rychle blika a az potom se to zpomaly. Snad jsem pomohl, cauky. | ||
| |||
Defender |
| ||
Host | Sakra jsem se zapomnel prihlasit, tak to je ode mne. | ||
| |||
Duffy |
| ||
Host | Martas napsal ... Korekcni tuzku ti udela kazdej poradnej autolakyrnik podle cisla v TP nebo na kastli, ale pocitej s tim ze to je proste stetecek takze ta oprava je videt. S rezavym uz neudelas nic, ale pro estety se da natrit treba obycejnou stribrenkou na kamna. Nevidel jsme ze by "levne" poklice praskaly, spis vadi ze jsou "univerzalni" a ne vzdy dokonale drzej a nektere mohou mit tendenci ze casem se z nich odloupe barva a jsou treba sedive, nicmene u poklice za 100 nas tim mavnu rukou a koupim novou. K tomu bodu 2 - tak samo, že ideální je novej kus, ale naštěstí v našem sortimentu máme i matnej hliník ve spreji, kterej je i doporůčo přímo na vejfuck (má vysokoteplotní odolnost) - zrovinka tenhle týden jsem ho /výfuk/ tvrdě očistil, odmastil a nanesl na něj 2vrstvy onoho spreje - je jak novej - na koncovku stříknu ještě hliník s vysokym leskem a je z toho narezlýho vejfucku rúra ako sviňa, že i Fuka neodolá Samo, že ne na 5 let... | ||
| |||
pepik |
| ||
Host | Cabuko napsal ... Nazdar, kupil som astru z bazaru a mam par otazok, tak ak by ste vedeli pomoct, bol by som velmi vdacny. 1. mam na nej par skrabancov, cital som uz aj tu nieco o korekcnych tycinkach a myslim ze by to mohlo pomoct, videl som uz aj v obchode, len neviem aku presnu farbu - modru ma ta moja astra a podla coho to zistim aj v obchode potom na tej tycinke. 2. ma dost hrdzavy vyfuk podvozok je ok, v servise mi povedali ze to je v pohode, ze to este nieco vydrzi, neda sa proces korozie na tom vyfuku nejako pozastavit aspon trosku nejakym naterom alebo neviem... 3. no a mam uz aj zimne gumy na tom, len este puklice by som rad nejake, zevraj original opel su drahe pomerne. V tescu som videl nejake za 100 korun ale to zevraj tiez nieje dobre, ze to hned pukne, tak neviem co teraz... tak este raz teda dakujem ak budete vediet pomoct Co se k tomu mohu vyádřit jako prodejce barev... Opravné tyčinky se dělají v mnoha odstínech i metalizy... zajdi do prodejny barev / pouze barev, drogerie to moc nemají / v ČR vim o rozsáhlé škále od firmy MOTIP Co se týče výfuku... chce to pořádně obrousit rez a odmastit.. Jsou na to určené spreje, či barvy / vypalovací na vysokou teplotu / Stříbrné, černé /po zaschnutí jsou matné / Ale nevím jak je to s antikorozí u těchto druhu barev... spíš jsou na nové díly.. ale jak píšu odstranit korozi co to jde a odmastit.. A ozdobné kryty kol / poklice / teho je všude hafol v autodílech i na benzinkách....org jsou drahé a hodně se kradou.. | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] | |