Autor
|
Příspěvek
|
TOMdesign | Thursday 09 November 2006 - 22:05:54 | | |
| |
|
Martas | Thursday 09 November 2006 - 22:16:05 | | |
TOMdesign napsal ...
Zdravím všechny. Mám takový problém, že při jízdě mě vychází takový cvakavý zvuk nejspíš od převodovky. Při sešlápnutí spojky cvakání přestane. Nevíte co by to mohlo způsobovat. Je to takový kovový zvuk a nedělá to vždy, řazení jde bez problémů. Lamela a přítlačák jsou nové. Motor X25XE. dík
Cvakat muze relativne cokoliv, ale jestlize to dela najakykoliv kvalt a prestane pri vyslapnuti spojky tak by to mohlo byt lozisko na prevodovce. |
| |
|
TOMdesign | Thursday 09 November 2006 - 22:22:31 | | |
Myslíš ten centrální vysouvací válec s vysouvacím ložiskem. Ale to ložisko nijak nehučí nebo něco takovýho jak to obvykle bývá když je načatý. |
| |
|
Martas | Thursday 09 November 2006 - 22:24:58 | | |
TOMdesign napsal ...
Myslíš ten centrální vysouvací válec s vysouvacím ložiskem. Ale to ložisko nijak nehučí nebo něco takovýho jak to obvykle bývá když je načatý.
Ne lozisko v prevodovce v miste kde z ni kouka hridel ktera jde na spojku .... Kdyby to bylo vysouvaci lozisko tak to bude naopak - kvicet pri vyslapnuti spojky. |
| |
|
TOMdesign | Thursday 09 November 2006 - 22:31:38 | | |
Myslíš tedy, že to může být tím? Je to takový dosti hlučný kovový cvakavý zvuk a ne vždy. |
| |
|
Martas | Thursday 09 November 2006 - 22:35:36 | | |
TOMdesign napsal ...
Myslíš tedy, že to může být tím? Je to takový dosti hlučný kovový cvakavý zvuk a ne vždy.
Je to to prvni co je na rane a pri vyslapnuti spojky se tomu ulehci a prestane to, ale delat to muze i neco jineho to pak zalezi na tom kdy to cvaka (na kterou rychlost, pripadne u stojicio auta), nicmene obvykle jsou nejake zvuky ktere utichnou pri vyslapnuti spojky spojeny s loziskem na skrini zejmena pokud to dela i na neutral kdy se nic jineho netoci. |
| |
|
TOMdesign | Thursday 09 November 2006 - 22:40:55 | | |
Právě že to na neutrál nedělá, dělá to jen za jízdy na jakýkoliv stupěn, nejvíc při záběru. |
| |
|
Martas | Thursday 09 November 2006 - 22:46:00 | | |
TOMdesign napsal ...
Právě že to na neutrál nedělá, dělá to jen za jízdy na jakýkoliv stupěn, nejvíc při záběru.
Pokud to dela na vsechny kvalty tak byt treba diferak ale nejdriv bych zkontroloval poloosy, ale muze to byt i z kloubu na naboji kola, je potreba diagnostikovat odkud a za jakych podminek to jde. |
| |
|
TOMdesign | Thursday 09 November 2006 - 22:57:21 | | |
Martas napsal ...
Pokud to dela na vsechny kvalty tak byt treba diferak ale nejdriv bych zkontroloval poloosy, ale muze to byt i z kloubu na naboji kola, je potreba diagnostikovat odkud a za jakych podminek to jde.
Odkud, to je záhada, zdá se to jako ze strany řidiče, jakoby zespodu. A za podmínek jak kdy dělá si to kdy chce. Vůle jsme kontrolovali a nezdálo se, že by tam nějaké abnormální byly. Ale na heveru to nudělalo. |
| |
|
Martas | Friday 10 November 2006 - 06:31:20 | | |
TOMdesign napsal ...
Odkud, to je záhada, zdá se to jako ze strany řidiče, jakoby zespodu. A za podmínek jak kdy dělá si to kdy chce. Vůle jsme kontrolovali a nezdálo se, že by tam nějaké abnormální byly. Ale na heveru to nudělalo.
Jestli to na heveru (pi zvednutejch kolech nedela) tak bych to videl na kloub na kole ale ty vule jsou znat i rukou kdyz drzis poloosu a zaroven hejbes kolem .... |
| |
|
|