hombras napsal ... čauky vąichni,potřebuju vědět kde mám hledat na motoru 2,0 DTi egr ventil a jak ho popř.odpojit nebo zaslepit a co to s autem udělá. díky za odpovědi Hombras
A sme zase u toho Tak opacko - je tam aby prepoustel horky plyny z vyfuku do sani, cimz se snizuje teplota horeni a tim si i snizuji emise NOx. Otevira se jen pri nizkem zatizeni a zahratem motoru. Z vyse uvedeneo plyne, ze to zasira sani a samo sebe, takze se obcas zadre a musi se vymenit. O tom ze ti pak koluje bordel v motoru ani nemluve. Jeho zaslepeni se projevi snizenim spotreby, nezasiram ventilu (a tedy jeho podstatne zvysenou zivotnosti), nezasiranim sani ale zvysenim emisi NOx, ktere se u nas udajne stejne nemeri. Zaslepeni je nejjednodussi a ucinne reseni. Odpojeni bez 'simulace' je nemozne, neb elektronika to pozna a musel bys nejak simulovat EGR, proste zbytecna prace |