Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega podvozek |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
sjete zadni pneu na vnitrni hrane |
Přejít na stranu 1 2 3 4 [5] 6 7 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Vodník |
| ||
Uživatel #327 Registrován: Sunday 20 March 2005 - 08:45:51Příspěvků: 732 | No vidíš, martas, tak to je výborné, už víme kudy kam, díky! | ||
| |||
RBr |
| ||
Host | Nevěřte servisům, kde tvrdí, že geometrie zadní nápravy nejde - u omegy-B. Včera jsem konečně našel servis ochotný a schopný seřídit odklon a sbíhavost zadní nápravy. Je to tak, koukal jsem mechanikovi na ruce a na hodnoty na PC, seřídil obojí. K tomu odklonu, vysvětloval mi, že v tomto případě při seřizování sbíhavosti současně šteluje odklon – zcela jsem to nepochopil ale viděl jsem hodnoty obojího, jak je v klídku šteluje. Jinak míra chybného sjetí zadních pneu odpovídala odchylkám v geometrii. Ono spíše půjde o to, že se do toho nikomu nechce. Předtím jsem objel nebo obvolal pár servisů a jak slyšeli, že jde o zadní nápravu, nikomu se do toho nechtělo a zazněly nejrůznější výmluvy(nejde to povolit, nefunguje nám stolice…). Běžně geometrie (alespoň u nás), na laseru vyjde na 560 Kč. Ale na zadní nápravu se vykašlou. Takže jsem hledal dál a našel servis, kde předem věděli, že to není legrace, ale že to udělají. Výmluvám se jen pousmáli a říkali, že to nikdo nechce dělat. Cena byla dvojnásobná – 1250 Kč, ovšem stojí to za to. Velice solidní firma (na Kladně, pro zájemce mohu sdělit podrobnosti), opravdu se tomu věnovali, i přijímací technik chodil kontrolovat. jak to jde. Mechanik to musel teda nahřát plynem (autogen prý ne!), jinak si s tím pěkně v klidu vyhrál, 2 hodiny, moje přítomnost nebyla na obtíž, pokecali jsme, vysvětloval co a jak - maximální spokojenost. [ Upraveno Wednesday 13 September 2006 - 10:28:40 ] | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Samozrejme ze pri serizovani zbihavosti u hnane napravy se mirne seridi i odklon (vlivem fyzikalnich zakonu ta hnana naprava meni geometrii z A na H a opacne), ale jsou nejake mezni hodnoty kdy uz to proste nejde a samostatne se to serizovat neda. | ||
| |||
RBr |
| ||
Host | OK, mě jde o to, že se tady objevovaly protichůdné názory, z nichž nebylo zcela zřejmý, co platí a co ne. A tak varování, že né každýmu se do toho chce. Raději řeknou, že to nejde a pak vznikají ty zmatky. | ||
| |||
Vodník |
| ||
Uživatel #327 Registrován: Sunday 20 March 2005 - 08:45:51Příspěvků: 732 | RBr, prosím, hoď sem nebo mě na privátní vzkazy nebo do mejlu ... zkrátka bych prosil kontakt do toho servísku. Kladno mám za humny, to mi stojí. Teda stojí za to. Ď. | ||
| |||
RBr |
| ||
Host | To Vodník - s radostí, posílám do osobních zpráv. Odkud jsi, za humny? Co to je za nesmysl? Dělám už druhý pokus a po odeslání mi to napíše, že nemám opraávnění ti posílat OZ.... Ale k jiným lidem mi to funguje. A email máš ve svém profilu skrytý. Tak mi napiš na můj mail (viz profil) a já odpovím. [ Upraveno Thursday 14 September 2006 - 10:11:53 ] | ||
| |||
prťka |
| ||
Host | Vodňajs je za humny z Prahy teď jsem zkoušel poslat Vodnikovi OZ a jde mi to vpohodě [ Upraveno Thursday 14 September 2006 - 11:44:02 ] | ||
| |||
RBr |
| ||
Host | Tak skutečně, pokud odešlu OZ na Vodníka, tak mi to napíše, že nemám oprávnění. A nemusí v tom textu být ani odkaz. Stačí pár slov. K tobě (i k jiným) mi to funguje normálka. HELP PS: Bude to mít časové souvislosti, ještě v červnu jsem si s Vodníkem normálka psal OZ. Zatím jsem mu to poslal mailem. [ Upraveno Thursday 14 September 2006 - 13:36:17 ] | ||
| |||
skaldal |
| ||
Host | Takže já jsem si teď nechal dát dozadu nový pružiny (předtím byla prdel dost dole a do áčka a fest sjetý vnitřní hrany) a teď je to sice trochu vejš, ale furt áčko. Jel jsem s tím do servisu (ASE - Dědič, Brozany u Pardubic) aby mi udělali geometrii a oni to změřili a řekli že sbíhavost je dobrá a odklon nalevo OK a napravo maličko víc, ale v normě (stupně už si nepamatuju), že prý to má být trochu do áčka, ale mě se to zdá dost a prdel je furt níž než předek. Teď jsem viděl o víkendu na parkovišti Omegu co měla prdel pěkně nahoře, řekl bych že i vejš než předek, tak by se mi to přesně líbilo. V tom servisu mi říkal že jde štelovat sbíhavost, ale odklon ne a že může být špatná náprava a i když ji vyměním, tak že to stejně nemusí pomoct a že prej řešení by bylo dát nějaký dofukovací tlumiče od Monroe za 4700,- sadu a že bych měl v kufru nějakej ventilek a budíček a že nezatížený se to upouští na 2atm. a když potáhnu podvál tak nafoukat na 8, jenže takový řešení se mi moc nezamlouvá __; Tak nevím co s tím. Od těch nových pružin jsem si sliboval že to bude OK a ono nic moc. | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | skaldal napsal ... Takže já jsem si teď nechal dát dozadu nový pružiny (předtím byla prdel dost dole a do áčka a fest sjetý vnitřní hrany) a teď je to sice trochu vejš, ale furt áčko. Jel jsem s tím do servisu (ASE - Dědič, Brozany u Pardubic) aby mi udělali geometrii a oni to změřili a řekli že sbíhavost je dobrá a odklon nalevo OK a napravo maličko víc, ale v normě (stupně už si nepamatuju), že prý to má být trochu do áčka, ale mě se to zdá dost a prdel je furt níž než předek. Teď jsem viděl o víkendu na parkovišti Omegu co měla prdel pěkně nahoře, řekl bych že i vejš než předek, tak by se mi to přesně líbilo. V tom servisu mi říkal že jde štelovat sbíhavost, ale odklon ne a že může být špatná náprava a i když ji vyměním, tak že to stejně nemusí pomoct a že prej řešení by bylo dát nějaký dofukovací tlumiče od Monroe za 4700,- sadu a že bych měl v kufru nějakej ventilek a budíček a že nezatížený se to upouští na 2atm. a když potáhnu podvál tak nafoukat na 8, jenže takový řešení se mi moc nezamlouvá __; Tak nevím co s tím. Od těch nových pružin jsem si sliboval že to bude OK a ono nic moc. U omegy odcházej hlavně silentbloky na zadní nápravě a to je důvod proč se kola stavějí do písmene "A" Jinak na zadní nápravě nejde samostatně štelovat ani zbíhavost ani odklon,ale pouze obojí dohromady.Je tam taková tyč,u které když reguluješ délku tak tím šteluješ odklon i sbíhavost zároveň.Problém v tomto státě je to že když řekneš v servisu že chceš seštelovat zadní nápravu tak to nikdo neumí protože dělaj pořád jenom předohraby co mají vlečenou nápravu která se nešteluje.Takže až ti zase budou někde v servisu tvrdit že to nejde tak jim řekni ať na rovinu řeknou že to neuměj. Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 4 [5] 6 7 | |