Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra převodovka |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Seřízení řazení |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
timony |
| ||
Host | Ahoj, tak jsem se zahloubal do "Jak na to"... abych vyzvěděl, jak si sám seřídit řazení, ale něco mi tam neštimuje.. není mi jasné, jak mám zařadit třetí rychlostní stupeň během mačkání kolíku na víku řazení... a) asi nemůžu být na dvou místech najednou a za b) řadící páka je přece v tom okamžiku zaaretovaná nějakou tyčí v kabině... Nemohli byste někdo popsat nějak lidštěji ten postup, nebo mi to vyjasnit? Pan Erzold občas udeje a nepodává to dostatečně polopaticky... Díky moc | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | timony napsal ... Ahoj, tak jsem se zahloubal do "Jak na to"... abych vyzvěděl, jak si sám seřídit řazení, ale něco mi tam neštimuje.. není mi jasné, jak mám zařadit třetí rychlostní stupeň během mačkání kolíku na víku řazení... a) asi nemůžu být na dvou místech najednou a za b) řadící páka je přece v tom okamžiku zaaretovaná nějakou tyčí v kabině... Nemohli byste někdo popsat nějak lidštěji ten postup, nebo mi to vyjasnit? Pan Erzold občas udeje a nepodává to dostatečně polopaticky... Díky moc Kdyz budete dva, tak to je brnkacka ..... | ||
| |||
Palic |
| ||
Uživatel #437 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 07:12:36Příspěvků: 493 | takze postup serizeni je nasledujici, vezmes radicku a das ji proti dirkam a zaaretujes kulatinou, pak vlezes k radici tyci a povolis srou na spoji, pak jdes k prevodovce kde zamacknes ten cumprdlik, po zamacknuti utahnes spoj na tahlke razeni, pak uz jen vlezes do auta vyndas kulatinu kterou jsi zaaretoval a skusis zaradit vsechny stupne )pri zpatecce ti na prevodovce ten cuprdlik zase vylitne jako byl predtim) tim je cele serizeni hotove....... (k radici tyci se dostanes zespoda, nebo s dlouhym nastavce zezhora X20XEV) Astra K ST, B16DTR Astra J ST, A14NEL Vectra B Caravan, X20XEV | ||
| |||
ted |
| ||
Host | Koukal jsem do motoru a nenašel jsem na své Astra G 2.0 ten šroub na povolení (torx).. dá se nějak přímo v motoru poznat, že nemám řídící tyče, ale táhla řazení (jak píše Erzolt?) Díky tom | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | ted napsal ... Koukal jsem do motoru a nenašel jsem na své Astra G 2.0 ten šroub na povolení (torx).. dá se nějak přímo v motoru poznat, že nemám řídící tyče, ale táhla řazení (jak píše Erzolt?) Díky tom Nemas spis na mysli tyc razeni (ne ridici) ? | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Martas napsal ... ted napsal ... Koukal jsem do motoru a nenašel jsem na své Astra G 2.0 ten šroub na povolení (torx).. dá se nějak přímo v motoru poznat, že nemám řídící tyče, ale táhla řazení (jak píše Erzolt?) Díky tom Nemas spis na mysli tyc razeni (ne ridici) ? No, Erzolt přímo píše "Převodovka s řídícími tyčemi" a "Převodovka F23 s táhly řazení"... Jde mi o to poznat, jestli mám tu F23.. jestli se to dá vidět přímo v motoru, nebo musím sundat to obložení řadicí páky... Díky | ||
| |||
Henry |
| ||
Host | Pozri sa na vrchny kryt prevodovky skrz medzeru medzi baterkou a motorom. Mal by sa dat precitat typ Fxx, je dost velkym pismom - ak ju nemas brutalne zahadzanu spinou | ||
| |||
czert |
| ||
Host | Zdravím, chci se zeptat zda je nějaký podobný způsob na seřízení automatické převodovky (AF20, VB X20XEV). Mechanik v ní měnil olej a filtr a teď se nemůže domluvit s nastavením táhla-aby zařazený rychlostní stupeň odpovídal "písmenku", a aby bylo řazení čisté a přesné - problém děla v podstatě jen zpátečka- k jejímu zařazení je nutné polohu R přejet o půl vzdálenosti k N, potom už se rychlost zařadí.. Co stím? Moc díky!!!! | ||
| |||