Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
opel Omega MV6 |
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | vrgada napsal ... Takhel vypada 6 valec mych snu, ktery mel opel delat v beckove omeze Rada prevrtana a upravena irmscherem na 4litr, to je preci krasa:-) Odkaz Odkaz Odkaz ..a víš o tom,že v Austrálii to pod značkou Holden došlo tak daleko,že tam dávali i 5.7 8mi válec? výkon 400kobyl.Identickej z Corvette Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
Tlumex |
| ||
Host | vrgada napsal ... Takhel vypada 6 valec mych snu, ktery mel opel delat v beckove omeze Rada prevrtana a upravena irmscherem na 4litr, to je preci krasa:-) Odkaz Odkaz Odkaz To je pjekny to by se me liiiibilo _; | ||
| |||
vrgada |
| ||
Host | 6 hrnecku staci, 8 valec bude zase dokurvene veckove reseni. Ta rada mela veliky potencial k tuningu:-) Odkaz nahore je i nemecky original | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | no,je to legendární 8V,na to nezapomínej,celkem ho ted chválej.Ty 4.0 jsou zajímavé motory,ale nedávno jsem narazil na 3,6 biturbo Lotus a to prej taky jede.. Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
Pája Email |
| ||
Host | vrgada pěknej kousek, pěkně vytuněnej, akorát stejnej "problém" u carravanů - ani nový fejsksichtovaný kombíky nemaj pěknou prdel - přijde mi to jak auto z 80let JardaB dík za radu, vím, že si s tím nějak poradím, ale vždycky jsem nervózní a kliodnější, když se mám čeho chytit. Je tam taková stříbrná trubka (sání, podtlak, klima, co já vím), zkoušel jsem si představit, jak tam ten řemen budu provlíkat a mám pocit, že to tam prostě nedostanu. Těžko se to takhle popisuje (nějaká stříbrná trubka). Uvidím, jak to dopadne. Beru s sebou foťák a zkusim to celý "zdokumentovat", už jen proto, že najít něco na webu je docela nemožný... Ale dík. Pája | ||
| |||
vrgada |
| ||
Host | Kdyz ja uz jsem starej paprda a vyznavam hodnoty jako rodinnej ale vykonej kombik. Nejlepe to splnovaly ty kombiky z toho testiku a taky se da najit na webu omenator, coz je Ackovy kombik se senatorovou maskou osazeny biturbem s lotus omega, ale ten je na svete asi jen jeden:-). I kdyz c36GET jsem videl na netu narvany i do manty. | ||
| |||
vrgada |
| ||
Host | Huraaa, staci mit penize a nejaky ten vrak s trilitrovym motorem. Za 10 000 ojro, je mozne i dnes si necaht u mantzelu naladit motor:-) Odkaz | ||
| |||
vrgada |
| ||
Host | Tak a neco novejsiho, beckova limuzina 2.5i na LPG s kompresorem Odkaz 320 koniku:-) | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Pája Email napsal ... JardaB dík za radu, vím, že si s tím nějak poradím, ale vždycky jsem nervózní a kliodnější, když se mám čeho chytit. Je tam taková stříbrná trubka (sání, podtlak, klima, co já vím), zkoušel jsem si představit, jak tam ten řemen budu provlíkat a mám pocit, že to tam prostě nedostanu. Těžko se to takhle popisuje (nějaká stříbrná trubka). Uvidím, jak to dopadne. Beru s sebou foťák a zkusim to celý "zdokumentovat", už jen proto, že najít něco na webu je docela nemožný... Ale dík. Pája Jestli je to trubka zhruba vodorovne pred celym motorem, tak je to pridavny vzduch do vyfuku (po startu asi 1 minutu tam dmychadlo pridava vzduch, aby se rychleji ohraly katalyzatory). Remenu myslim nejak nevadi, jen je podtreba odsroubovat 1-2 drzak(y). Jinak vsechny ty trubky pred motorem se daji pri trose cviku rozebrat nebo slozit za 1/4 hodiny _; Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Pája Email |
| ||
Host | Ano, je to ta trubka, dík za info. Jeden ten držák jsem odmontoval - ten levý (z pohledu face to face(lift) ), ten druhý mě čeká ráno. Sohlasím, že až to budu dělat popáté, tak se k těm tvým 15minutám budu snažit přiblížit, zatím se mé ambice krčí v koutku touhy to prostě udělat. Díky Pája PS řemen jde potom "přes" tu trubku, ale asi jsem uhádl, že budu muset odmontovat i ten "pravý" držák. God bless America & Pája __; | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 | |