Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Corsa :: CORSA - COMBO :: Corsa - Combo eletrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
palubní počítač |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Tony |
| ||
Host | Ahojte lidi.Porad mi vrta hlavou jsetli jde do CORSY 1.0 12v dodelat palubní pocitac (myslim tim spotreba,okamzita spotreba atd.) Dokaze mi nekdo poradit???Diky | ||
| |||
mikele_g |
| ||
Host | Niesom si isty, ale v mojej Agile Z10XE rv.2003 som nasiel iba jeden konektor na TID a kedze ma tiez zaujima spotreba tak prave si dorabam toto : Odkaz Mozno Ta to rovnako zaujme ako mna. | ||
| |||
Tony |
| ||
Host | Dival jsem sena ten odkaz a nejak z toho nejsem chytry...Jak daleko ses dostal?Vim na 100% ze na ASTRAch je to ve vybave.Jak ten system vubec funguje??? | ||
| |||
mikele_g |
| ||
Host | 1. stalo by za to prestudovat schemy od auta, mozno je tam niekde skryty. Ak nemas a vlastnis corsu-c tak ti mozem poslat na email. 2. princip je jednoduchy : meria sa dlzka vstreku a podla casu sa vypocita mnozstvo paliva, zaroven sa pocita prejdena draha zo snimaca rychlosti (pocet imp./km) momentalne dokoncujem navr plosneho spoja v smd prevedeni aby paradne isiel skryt za TID 3. Mozes precitat A-radio_prakticka elektronika c.5/06 str.18 a c.6/06 st.30 pripadne pozri si to na Odkaz | ||
| |||
petr_r |
| ||
Host | Taky uvazuju o pal.pocitaci pro 1.0 12V. Zkousim to udelat s ATmega ale mam par otazek 1. u vetsiny zapojeni se meri doba vstriku jen jednoho vstrik.ventilu, je to dostatecne presne u vicebodoveho vstrik.? 2. chci tam mit i otackomer ale nechce se mi tahat drat od cidla, takze otacky pocitam z frekvence vstrik.pulsu. Pri volnobehu ale udaj hodne kolisa a spotreba blikne i na 0l (z 1 vstrik.ventilu). Pri vyssich otackach je to OK-je mozne ze pri volnobehu jednotka nevstrikuje palivo kazdou 2.otacku kliky ale vynechava? | ||
| |||
Ondra |
| ||
Host | Ahoj lidičky, něajk se mi nedaří najít na netu odpověď kna to kde sehnat a nechat si namontovat palubní počítač do Corsy C 1.2 16V. NEvíte ked se to dá v čechách pořídit a za kolik díky za radu. | ||
| |||
mikele_g |
| ||
Host | petr_r napsal ... Taky uvazuju o pal.pocitaci pro 1.0 12V. Zkousim to udelat s ATmega ale mam par otazek 1. u vetsiny zapojeni se meri doba vstriku jen jednoho vstrik.ventilu, je to dostatecne presne u vicebodoveho vstrik.? 2. chci tam mit i otackomer ale nechce se mi tahat drat od cidla, takze otacky pocitam z frekvence vstrik.pulsu. Pri volnobehu ale udaj hodne kolisa a spotreba blikne i na 0l (z 1 vstrik.ventilu). Pri vyssich otackach je to OK-je mozne ze pri volnobehu jednotka nevstrikuje palivo kazdou 2.otacku kliky ale vynechava? at1. tazko povedat, ak sa to neodskusa tak sa to asi nedozvieme. at2. a co takto zobrat signal o otackach z primarnej strany zapalovanie sviecky na 1valci? to vynechavanie vstreku pri volnobeznych otackach by teoreticky bolo mozne i ked .... a nepozoroval si co sa deje pri jazde dolu kopcom z uvolnenym plynom a zaradenou rychlostou ? Tam by malo vstreky uplne vysadit. | ||
| |||
petr_r |
| ||
Host | zacnu odzadu pri iizde z kopce se zarazenou rychlosti ukazuje spotrebu 0 (motor musi ale byt ve vyssich otackach), to je OK Jinak jsem objevil par much ve svem programku, takze jsem zvedavy jestli se to projevi na spotrebe pri volnobehu. | ||
| |||