Autor
|
Příspěvek
|
rabbit | Monday 24 January 2005 - 07:08:56 | | |
to NEO: Tak sme to vcera slozili (za strasnyho sakrovani a kurvovani) a kupodivu to fakt jede ))) Mel bych na tebe jeste jeden dotaz. Na volnobeh je to takovy lehce neklidny, trochu to kolisa, nic tragickyho, ale 100% to neni. Motorek volnobehu sem cistil, zdal se dobrej. Kamos, co to delal, ma trochu strach, jestli nebyl taky poskozenej nejakej hydrostel. Sice to zkousel, vsechny se zdaly dobry, ale clovek nikdy nevi. Pry mam prijet tak po tydnu, ze si ten motor musi par desitek kilometru sednout a pak ze se uvidi. Co ty na to? Ja sem pred casem nekde zaslechl, ze ty oplacky zazehovy motory maji trochu problemy s volnobehem uz z vyroby, ze se to vyresilo az nekdy v roce 1998, ale nevim, co je na tom pravdy. |
| |
|
rabbit | Monday 24 January 2005 - 07:12:44 | | |
to NIO: sorry, trochu sem ti zkomolil nick , clovek je z tech filmu zblblej |
| |
|
rabbit | Monday 24 January 2005 - 12:20:33 | | |
to NIO: Jeste k tem pistnim krouzkum. Ja sem o vymene uvazoval,ale kdyz sem pred opravou nechal merit tlaky, tak chlap, co to delal se me ptal, kolik ze to ma najety (170000), protoze neveril tomu, co nameril (tlaky od 15.5 do 16), pry to dlouho nevidel (mozna uz to nekdo menil prede mnou, nevim). A kamos jeste testoval stiraci krouzky tim, ze nalil pres noc olej do valcu a dle neho to bylo v poradku. Takze sme usoudili, ze menit krouzky neni na poradu dne a jelikoz ja najezdim max. 10-12000 rocne a nejsu zadnej zavodnik, tak by to snad mohlo par let vydrzet. Ale mozna se taky mylim, to ukaze cas. |
| |
|
NIO | Monday 24 January 2005 - 19:31:58 | | |
to kolisani muze mit za nasledek malo vycisteny a hlavne nevyresetovany krokovy motorek a nebo i EGR. ty krouzky se zdaji vzdy dobre, ale pokud je vyndas pak je clovek prekvapeny. Ale asi klukum spatne ukazuje merak na tlaky. 15-16 je uz moc. ja bych to videl tak na 12-13. a nalitim oleje na pist se to opravdu merit neda.Tak maximalne na skode 105 jeste jsi mel poradne vycistit sani-klapku benzinem. |
| |
|
rabbit | Tuesday 25 January 2005 - 12:12:30 | | |
to NIO: Diky za odpoved. Sani s klapkou sem vydrhl benzinem tak, ze svitilo jak psi koule. Motorek a EGR taky, ale samozrejme jen tam, kam se dalo dostat, takze tam nejaka necistota mohla zbyt. Ty tlaky sem si nechal zmerit v brnenskym automobilovym ucilisti, maji tam slusnou moderni vybavu, z toho tlakomeru vyjel papirek s tema hodnotama, ktery sem psal. Jestli byl pristroj vadnej, spatne ocejchovanej nebo spatne pouzitej (delal to sam mistr,ne ucni), to samozrejme nevim. Jeste k tomu motorku volnobehu - co myslis tim vyresetovanim? Baterka byla tyden odpojena, takze by se mela vymazat pamet ECU, nic jinyho me v souvislosti s tim nenapada. |
| |
|
NIO | Tuesday 25 January 2005 - 18:56:31 | | |
rabbit62.209.212.242 napsal ... to NIO: Diky za odpoved. Sani s klapkou sem vydrhl benzinem tak, ze svitilo jak psi koule. Motorek a EGR taky, ale samozrejme jen tam, kam se dalo dostat, takze tam nejaka necistota mohla zbyt. Ty tlaky sem si nechal zmerit v brnenskym automobilovym ucilisti, maji tam slusnou moderni vybavu, z toho tlakomeru vyjel papirek s tema hodnotama, ktery sem psal. Jestli byl pristroj vadnej, spatne ocejchovanej nebo spatne pouzitej (delal to sam mistr,ne ucni), to samozrejme nevim. Jeste k tomu motorku volnobehu - co myslis tim vyresetovanim? Baterka byla tyden odpojena, takze by se mela vymazat pamet ECU, nic jinyho me v souvislosti s tim nenapada.
reset a vycentrovani na techu |
| |
|
|