Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra exteriér |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Ostřikování zadního skla u karavanu |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
zdemat |
| ||
Host | Stříknu na sklo, pustím stěrač, okno se umyje. Ale! Ještě dalších 5 minut ukapává tryska a po zaschnutí jsou ze stékající kapaliny po skle veliké čmouhy. Co s tím, aby po ostříknutí nic neukapávalo? Poradíte? | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Vyměnit celou hadičku výtlaku od čerpadla až k zadnímu ostřiku. Tohle dělá, když je hadička gumová a tlakem od čerpadla se celá natlačí a zvětší a i když pak dojde k odstavení čerpadla, tak jak se pomalu smršťuje, tak vytláčí vodu a jediný směr, kam se může uvolnit, je tryska ostřiku. Ještě předtím bych ale vzal silnou jehlu a celou trysku ostřiku bych vyčistil - protáhl ji jehlou, protože je dost dobře možné, že se ti přicpala vodním kamenem, který se tam léta shromažďoval, změnil se pak její průměr a tím sice prudčeji stříká (menší díra) ale zato se pak celá hadička tlakuje. U ostřiku zadního skla je to o něčem jiném, než u předního skla. Zadek stříkat nemusí, protože je přívod odshora - tam stačí, aby voda jen stékala od horního okraje dolů! Nebo obecně došlo k deformaci hadičky v gumovém krku - z karoserie na 5té dveře, kdy je jakoby přištíplá/přiskříplá - zploštělá - to vede také k natlakování celé cesty od čerpadla až k tomuhle místu. Zkus dveře vyklopit a ostříknout sklo - zda se to také bude uvoňovat delší dobu! Čus bus autobus! Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
zdemat |
| ||
Host | Bude to asi tím, že je malinká tryska, dojde k natlakování a postupnému snižování tlaku vytláčením kapaliny na sklo. Auto je půl roku staré. Takže díkas. | ||
| |||