Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Problémy se startováním dieselu |
Přejít na stranu 1 [2] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Toto téma je zamčeno |
Autor | Příspěvek | ||
fist |
| ||
Host | lol to jako ze zaslepi hadicku nejakou pastou a nauctujou 7.5k? omg | ||
| |||
Andrej |
| ||
Host | Cena slusna... aspon vim kolik uctovat priste | ||
| |||
NIO |
| ||
Host | Anonymous147.231.141.34 napsal ... Takľe, závěr se servisu zní: "padá nafta", přetěsnění palivového systému za 7.500Kč ((( hhoooossssiiiiiii. a to se da vyresit jednim zpetnym ventilem a vymenou tesneni a prepadu zhruba do 500,- tak to jsou dobry vydridusi. | ||
| |||
MZ |
| ||
Host | Probuh...ktery servis to byl?....at vim kam nejezdit... | ||
| |||
bob |
| ||
Host | taky mám problém s padající naftou. Pokud stojím déle neľ 3 dny, tak musím odvyduąňovat. Prý to dělají přepadový hadičky. Jak postupovat při opravě okolo 500 Kč. NIO prosím poraď | ||
| |||
Tomáą |
| ||
Host | Ahoj, poprosím o radu či pomoc... mám taky DIESEL 2.D za jízdy se mi roľla kontrolka diag. motoru ta svítila i chcviličku po vypnutí motoru.Teď musím asi 30 sekund točit neľ to chytne !! Přepadové hadičky jsem dělal v letě , je tam řj ľhavení k.o. Auto ani tak netahne jako dříve , nevíą co s tím je ??? Díky | ||
| |||
NIO |
| ||
Host | Tomáą160.218.178.41 napsal ... Ahoj, poprosím o radu či pomoc... mám taky DIESEL 2.D za jízdy se mi roľla kontrolka diag. motoru ta svítila i chcviličku po vypnutí motoru.Teď musím asi 30 sekund točit neľ to chytne !! Přepadové hadičky jsem dělal v letě , je tam řj ľhavení k.o. Auto ani tak netahne jako dříve , nevíą co s tím je ??? Díky to ze je jednotky ko je tvrzeni nebo dotaz ??? muze to byt i vaha vzduchu nebo nejaky chyba 0400 podtlaky. | ||
| |||
NIO |
| ||
Host | bob81.30.253.18 napsal ... taky mám problém s padající naftou. Pokud stojím déle neľ 3 dny, tak musím odvyduąňovat. Prý to dělají přepadový hadičky. Jak postupovat při opravě okolo 500 Kč. NIO prosím poraď to si vymenis sam. na kazdym vstriku je prepad a na nem hadicka. vsechny vstriky jsou spojeny az k cerpadlu. ty hadicky vymen a pokud se nezlepsi padani, tak jeste je moznost dat k nadrzi vratny ventil, ktery sezenes v nejake mototechne nebo jak to mam nazvat. pokud ani to nepomuze , budou praskle tesnici krouzky pod vackou primo na tryskach.to uz ale neni o tech 500,- ale tak o 1700,- i s praci. | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Padání nafty na Citroenu jsem vyřeąil investicí asi do 300,-Kč. 3el jsem do mototechny a koupil zpětný ventil k posilovači brzd na Favorita. Je dostatečně robustní a má dobrý půměr vstupů. Pak jsem koupil nové hadičky -dvouvrstvé s textilií uprostřed a vyměnil. Pomalu nejdraľąí byla tahadice na palivo. Ventil jsem dal před filtr a bylo po problémech s padáním nafty. Zbylý kus hadice jsem rozřezal a vyměnil tam, kde se mi to zdálo nutné - spoje mezi kovovými trubičkami vedení paliva. Prostě to jistil zpątný vtl. z Fáčka. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
NIO |
| ||
Host | Yper napsal ... Padání nafty na Citroenu jsem vyřeąil investicí asi do 300,-Kč. 3el jsem do mototechny a koupil zpětný ventil k posilovači brzd na Favorita. Je dostatečně robustní a má dobrý půměr vstupů. Pak jsem koupil nové hadičky -dvouvrstvé s textilií uprostřed a vyměnil. Pomalu nejdraľąí byla tahadice na palivo. Ventil jsem dal před filtr a bylo po problémech s padáním nafty. Zbylý kus hadice jsem rozřezal a vyměnil tam, kde se mi to zdálo nutné - spoje mezi kovovými trubičkami vedení paliva. Prostě to jistil zpątný vtl. z Fáčka. taaak to je ono. presne ten ventil je vhodny. nebo jeste se da pouzit elektro magneticky ventil co se pouziva pri montazi plynu. a dat ho k nadrzi a napojit na privod k cerpadlu. myslim elektriku. | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] | |