Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Mám koupit Omegu??? |
Přejít na stranu 1 2 3 4 5 [6] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
X3 |
| ||
Host | za par let me mozna bude dost stvat ze Opel vyrobu Omegy prerusil (zastavil)... az budu chtit za 2-4 roky koupit 4 roky starou tak zadna nebude... grrrr... | ||
| |||
vrgada |
| ||
Host | ja kupuji dvakrat starsi a taky mam pocit, ze jsem dojezdil, 6valec benzin uz pro mne nebude (3,2-neexistuje manual) a 2,6 je blbej tuning dvaapuly (povinne ruceni), ach jo | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | tak si koupíš Signum 3.2 V6 Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
vrgada |
| ||
Host | Vzdyt to neni auto:-(, Poradny auto je zadohrab s benzin motorem (ropacci prominou) podelne vpredu od sestivalce navrch (skoda, ze ten 8valec nakonec odpiskali). Nejlepsi 6val je pritom rada (ma vyvazeny vsechny momenty na rozdil od V patvaru) a prevodovka by mela byt manualni lepe 6 rychlostni. Neni treba vyuzit vsechny stupne, kdyz mam nekdy naladu, radim stylem 1/3/5 a ve meste i 1/4 a pri rychlem odpichu z krizovatky i 1/5 a takove divociny by mi automatika asi netolerovala.... .... Takze bud rozdejcham naftacka, anebo dezertuji k BMW a pak se mij este libi subaru Legacy-delaji trilitr boxer s 6kvaltem a rozvod samozrejme retezem a ne tim zasranym remenem menitelnym po 60Kkm. Zadohrab to sice neni, ale hrabani vsema 4ma lze tolerovat ... A to jsem pominul ten hnusnej design oproti ladne omeze Vsimli jste si jak se kazi vzhled interieru uz od omegy ceckove oproti starsi beckove rade? Nevi nekdo o slibovane nove omeze, zase bude nejaky autosalon | ||
| |||
Rob 2 |
| ||
Host | vrgata: Chlape, Ty mi mluvíš téměř z duše! Já bych se pod ten Tvůj text snad i podepsal! I když bublání velkoobjemového V8 benzínu je pro mě také lahodný zvuk zasloužící si pozornost! PS: U Subaru se mi velmi líbí, že jde o permanentní "čtyřkolku". Haldex nemusím - berlička "přeražených psů" (můj osobní název pro auta s předním pohonem - určitě jsi už takového psa viděl, jak za sebou táhne nožičky _s103 ) | ||
| |||
vrgada |
| ||
Host | 2Rob2 Jsme s kamaradem dumali, proc opustili osvedceny radovy 6 valec dualram s retezovym rozvodem (nic lepsiho opel uz nikdy neudelal) a misto jeho zdokonalovani udelali tu v6 parodii s kapajicimi ventilovymi viky, utopenymi svickami v oleji, podivnym chladicem oleje a potakvajicim se motorem kvuli pretrzenemu remenu a jediny duvod, ktery nas napadl, ze chtel univerzalni motor i do predohrabu (vectra, calibra a nastorc by se jim rada nevesla). A to muzeme jeste byt radi, ze je to koncepcne stary predimenzovany motor bez zbytecnych serepeticek, takze s realnou sanci spolehliveho provozu, ale ten remen nejak prekousnout nedokazi. .... Nicmene v Australii delaji pekny omegy nadale, jmenuji se holden commodore a maji v nich i osmivalec Odkaz .... Takze treba nakonec materska firma dostane rozum a bude licencovat vyrobek sve dcerine spolecnosti, nic neni ztraceno:-) | ||
| |||
Rob 2 |
| ||
Host | vrgata: Jasně, máš pravdu. Evropská auta jsou na řadové šestiválce trochu malá, resp. úzká. To řeší dnes asi každá automobilka, která chce nabídnout šest válců zákazníkovi. Jo, a motorizace V8 Holdenu by se mi zcela jistě líbila - už by to i jelo Ad. řemen: Levné, jednoduché, poruchové, do skutečně kvalitního motoru nepatřící. Něco jako Haldex _s103 | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 4 5 [6] | |