Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra elektrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
tlačítko vyhřívání zadního skla |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Toto téma je zamčeno |
Autor | Příspěvek | ||
A©TAR |
| ||
Host | Ahoj. Podělalo se mi tlačítko vyhřívání zadního skla. Chtěl jsem ho koupit nové. V servisu za to tlačítko chtějí 700 Kč Nedá se to opravit nebo koupit levněji? | ||
| |||
klubo |
| ||
Host | a co se na něm podělalo? | ||
| |||
A©TAR |
| ||
Host | nespíná. Kdyľ zmáčknu dobré tlačítko, tak lupne a zůstane zafixované (o malý kousek jinak) v určité poloze. To ąpatné nelupne a nezůstane zafixované. | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 2 Aątar: to je blbost to o té fixaci. To se ti jen zdá.Tohle jsou sice tlačítka, ale u Opla nefungují jako tlačítka na lampičce.Vľdy se vrátí do původní polohy, protoľe tu pohyblivou část vytlačí dvě pruľiky do původní polohy. V tom tlačítku vlastně není ľádný trvale sepnutý kontakt. Je v něm jen mikrospínač, kerý je překryt tou lupnoucí membránou, abys věděl, ľe k sepnutí doąlo. Vąe je svedeno do Multimetru a ten spíná přísluąná relé v pojistkové skříňce. Kdyľ vypneą motor (klíček do nuly) a pak znovu nastartujeą, tak zjistíą, ľe vąe, co jsi pozapínal je vypnuté (vyjma klimatizace). Neboj se ho vyjmout a rozebrat a podívat se do něj. Pokud jsi to nikdy nedělal, tak jdi na stranu č. 6 v téhle poradně, kde je kapitola "Změna podsvícení" kde jsem popsal i vyndání a rozebrání tlačítka. Pokud je to poonděné, tak tím, ľe se na to podíváą, stejně nic nepokazíą. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
LarryE |
| ||
Uživatel #192 Registrován: Friday 12 March 2004 - 15:07:36Příspěvků: 217 | ..rozebrat to nejni problém,jen nepostrácet ty malý podělaný pruľinky.Tlačítko se po stisknutí opravdu vrací do původní polohy.Jak jsi přiąel na to,ľe je podělaný tlačítko?Já uľ ho mám tak vyběhaný,ľe v něm nelupe-vnitřní cirkulace ano.Pořádně ho stiskni při nastartovaným motoru a poslouchej,jestli relé v pojistkách vlevo pod volantem cvakne.Pokud jo a okno nehřeje,je závada jinde.Pokud ne,můľe být v háji opravdu ten čudl nebo něco úplně jinýho.Zkus si od někoho ten čudl pučit a nejdřív to zkus,neľ ho poběľíą koupit novej nebo zbytečným rozebíráním poondíą ten původní. LarryE Chibama se človjek učý | ||
| |||
klubo |
| ||
Host | multimetr=multitimer [ Edited Wed Nov 24 2004, 02:29PM ] | ||
| |||
A©TAR |
| ||
Host | 2 Yper: máą pravdu. Asi se mi asi zdálo, ľe se to zafixuje. Rozdělané jsem to uľ měl. Je to podělané někde vevnitř v té kostce. | ||
| |||
A©TAR |
| ||
Host | 2 LarryE: tlačítko vyhřívání je funkční asik tak 1x za 30 pokusů.:-( Z toho předpokládám, ľe chyba je v tom tlačítku. | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 2 Aątar: rozebrat jde i ta kostka. Pokud ho umíą z palubky vydloubnout, pak i rozebrat vrąek a nepostrácet pruľinky, tak budeą umět rozebrat i tu kostku (tam je to mnohem méně záludné). Jinak pokud není motor nastartován, tak vyhřívání nefunguje - to jen při běľícím motoru. Zkontroluj to, co ti popsal Larry - je to dost slyąet - to sepnutí relátka. Pak teprve hledej daląí.... Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Jo a taky by to mohlo být i vadné relé. Podívej se které to je a pokud vedle ve skříňce je to samé, tak je zkus vyměnit - prohodit. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |