Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
xenony |
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Anonymní |
| ||
Host | adal napsal ... pomooc sháním už delší dobu xenony( celý světlomety) na Omegu B r.v. 98 nevíte někdo o něčem ? tak jinak xenony jsou asi uzkoprofil. takže co takhle čirou optiku na mou omegu nemá někdo na prodej? zkuste nabídnout případně dejte vědět na Email | ||
| |||
Martinz |
| ||
Host | koukni tady: Odkaz | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | Jirka OB. : hele,z vlastní zkušenosti vim,že horší jsou xenon výbojky v parabolách,to svítí jako hovado.Když jsem na V B dal čočky,za celej rok na mě nebliknul jedninej auták,už z toho důvodu(viz jiné vlákno),že vectrácké čočky jsou asi nejslabší na trhu.Jde o to,jak to člověk pošteluje. Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
RBr |
| ||
Host | Ještě ke xenonům na O-B a jejich ostřikování: nemáte někdo inteligentnější nápad, jak snížit spotřebu kapaliny při ostřikování světel, než je částečné přiškrcení hadičky? Přece nemůžu při jedné cestě do práce spotřebovat 3 litry nemrz.kapaliny (cca 100 Kč) a to stejné zpět...a to nebyl zrovna "nejšpinavější" den. | ||
| |||
p-rim |
| ||
Host | vypni si svetla pred ostrikovanim. | ||
| |||
RBr |
| ||
Host | To v tomto počasí a roční i denní době době není zrovna ono, to už je lepší neostřikovat vůbec, zavřít oči a jet......... Zvlášť když jezdím z 90% po dálnici.... | ||
| |||
bos |
| ||
Uživatel #314 Registrován: Saturday 12 March 2005 - 22:25:37Příspěvků: 138 | já jsem si ostřikovače na světla dal na zavláštní tlačítko , takže je ostřikuju , jen když chci já - přední okno furt a světla jen ve tmě - funguje to dobře čus oplus bos Opel Sintra 3.0 - LPG | ||
| |||
RRAAFF |
| ||
Host | Rbr:já bych odpojil čerpadýlko,jsou tam dvě-pro světla a okno. | ||
| |||
RBr |
| ||
Host | To BOS a RRAAFF: tomu říkám řešení, extra spínač. Jeslti má Rraaff pravdu, že O-B s xenonama tam má dva motorky(jakože asi jo, nedovolím si pochybovat), tak to by snad ani nebylo složité....dotáhnout jeden kablík navíc a přímo na extra spínač(místo na středním panelu mám). Je to tak, nebo jsi s tím Bosi dělal něco složitějšího? | ||
| |||
RBr |
| ||
Host | Hledám dobrý schéma na elektriku k Omega B, 90.rok, motor X20XE? Jedná se mi ale jen o zapojení ostřikovačů, takže motor apod. zde asi nejsou důležitý – viz příspěvek výše. Sám mám Jak na to, ale to je v tomto směru k ničemu. Mimochodem, kdo také máte Jak na to, máte tam taky tolik chyb z překladu a vyslovených hovadin? K tématu: ještě jsem se nemrkl, jestli jsou opravdu dva samostatný motorky, ale pokud to tak je, řešil bych to takto: přerušit kablík napájení pro motorek ostřikování světel, v místě přerušení napojit dvě žíly a vést je zpět do kabiny. Tam dát jednoduchý přepínač, stejně jako jsou tlačítka ECO, vyhřívání atd. Tlačítko bude standardně vypnuto – stříkám jen na okna. Pokud chci i světla, sepnu tlačítko-svítí, a ostříknu obojí (samozřejmě při zapnutých světlech atd.) Teď je otázka, zda spínač vydrží zátěž, nebo by tam mělo být navíc relé. Taky bych rád věděl, odkud vede kablík napájení pro motorek ostřikování světel. Možná to je blízko kabiny a mohl bych to přerušení-napojení udělat co nejblíž. Proto se pídím po tom schématu zapojení, popřípadě osobních zkušenostech vás. A nevíte o nějakým šikovném zdroji těchto tlačítek? V Oplu jsou snad za 600 a to se mi upřímně nechce dávat. | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 | |