Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Zaber turba po vymene vyfuku |
Přejít na stranu [1] 2 3 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Buco |
| ||
Host | Ahoj, vymenil som stredny diel vyfuku na OB2,5TD. Predtym tam bol stary tlmic vykuchany (zostala len plechova bedna), ale turbo zaberalo .. CITELNE. Teraz je tam novy komplet ako ma byt, no a zaber turba nejako necitim ;-(( btw: turbo bolo menene asi pred 2 mesiacmi (nove) a fungovalo Pomohlo by trebars resetnut pocitac aby sa spamatal? Ako? Alebo nieco ine? Co? Dakujem | ||
| |||
Buco |
| ||
Host | Pliiiz.. nejaku radu.. dost sa totiz zatial pri rozbiehani nudim ... | ||
| |||
Buco |
| ||
Host | Tak uz to mam ... nemalo to dokopy asi nic spolocne s vyfukom, len tam zhodou okolnosti praskla taka mala trubicka, ktora ide z pravej strany motora (z pohladu z kabiny) ... no a kvoli tomu nemalo turbo tlak atd. (vyfukove plyny do ventilacie (vete si predstavit ake to je vozit sa vo vyfuku dizla,ze) nijaky zaber, maximalka 150 po velkom proseni a tak ... no .. momentalne je trubka zavarena. pre objednanie novej vsak treba cislo modelu motora .. hmm.. viete niekto ako sa da podla cisla motora zistit model? Ď. (ono to sice je niekde vo velkom TP ale ten samozrejme so sebou nevozim) | ||
| |||
Tomis |
| ||
Host | Ta trubicka vede s nejvetsi pravdepodobnosti do EGR ventilu a staci ji na obou koncich zaslepit a trubicku vyhodit. Jinac ta trubicka stoji neco pres 1000,- Kc a uz mi praskly 2. . Tak jsem zaslepil diru jak u EGR tak u vyfuku pred turbem. | ||
| |||
Buco |
| ||
Host | niekde som tu ale cital, ze u TD by to zaslepovanie nemalo fungovat? takze so zaslepenim funguje? lepsie? horsie? rovnako? kazdopadne, za 1a1/2 roka co ju (OB25TD) mam je toto prva trubicka, neviem ci uz od r.v 1997 bola nejaka menena, ale zatial tam dam asi novu a ak budu nejak casto odchadzat tak zvazim zaslepenie. ale zatial skor inklinujem k povodnym rieseniam .. teda.. nie zeby ma to nezvadzalo k nepovodnym rieseniam zvysujucim vykon a tak .. ale este nemam rozmyslene co a ako, takze dobre rady uvitam ... ono ma to pri tom 2a1/2 litrovom motore zvadza k tuneniu podstatne viac nez pri predchadzajucej Astre r.v. 98 4dv, 1,4 litra s 8 ventilmi )) | ||
| |||
Dmcd |
| ||
Host | No na ropaku EGR zaslepit muzes, lip ti to pojede ale jen ve vyssich otackach. Pri nizkych otackach kdy je tubro jen brzda pro vzduch (cca do 2tis) se otevira EGR a dodava vzduch z vyfuku aby byl dostatecny tlak v sani. Takze pokud EGR zaslepis, tak ti pri nizkejch otackach (cca do 1.5tis) bude svitit kontrolka motoru a auto bude zdechly ale jak se ti roztoci turbo pojede to o neco lip... Dmcd VeBe 2001 caravan, Y22DTR | ||
| |||
Buco |
| ||
Host | Noo.. rozumiem ... asi zatial zostavam pri trubickach BTW: v com je vyhoda ked do motora ide vzduch, ktory uz bol "pouzity" a teda obsahuje exhalaty a pod. sajrajt ...? v com je lepsi oproti sviezemu vzduchu zvonka? | ||
| |||
bruno |
| ||
Host | TO Buco:nejlepší aby auto líp jelo je nechat si nahrát lepší upravený software do řídící jednotky.motor ale musí být předtím v pořádku.další věc-u turodízlu má velký vliv čistý vzduchový filtr-když je zanešen auto málo táhne z nízkých otáček.mám obě tyto věci a síla motoru vzrostla skoro o třetinu-max rychlost mou naměřenápodle tach. je 220km/h.mám kombi.... | ||
| |||
Buco |
| ||
Host | to Bruno: no o SW a tak rozmyslam .. motor je vraj uplne ok (len tie srandicky dookola blbli ale su poopravovane) takze zacinam hladat niekoho kto by ten SW spravil dobre a za rozumny peniaz ... vacsinou sa zvysuje vukon zo 130 na 150 koni, videl som uz typkov co to vraj robia na 180 ale to uz sa mi zda moc.. ako to mas ty? kto ti to robil? za kolko? dik | ||
| |||
Buco |
| ||
Host | ma niekto skusenosti s chipovanim 25TD? kW/CV/Nm(/ot):cena seriovo 96/131/250/2200:0 Odkaz 132/180/346:9.990,- CZK Odkaz 135/184/370:17.900,- CZK Odkaz 125/171/310:8.300,- CZK pliz dajte vediet | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 3 | |