• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Zaber turba po vymene vyfuku
Přejít na stranu  1 2 [3]
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
paja
Thursday 10 November 2005 - 12:49:12 Citovat
Host
Buco chtěl jsem se zepta ta trubička co ti praskla je ta kovová co vede od výfukové části do toho EGR ventilu a má průměr ta 2cm nebo je to nějaká jiná ? Taky si psal že jsi jinechal zavařit tak to bude asi ono a jak si na to přišel musela jít ven nebo to zjistím nějak jinak pohledem pohmatem nebo tak nějak ? Díky moc za odpověď.
Buco
Sunday 13 November 2005 - 14:00:54 Citovat
Host
1) vraj to, ze do botora idu spat plyny z vyfuku, ktore obsahuju aj NOx zlepsuje sposobuje paradoxne ochladzovanie. take je to tak lepsie ... (niekde som to cital)

2) je to ta kovova trubicka ... prasknuta bola hned za pripojenim o zbernemu vyfukovemu potrubiu (teda hned pri motore) pri tom "zvarani" sa nevyberala, "nastastie" bola prasknuta z hornej strany, tak to nejak zalatali .. dalo sa tam dostat .. problem je v tom, ze manik co m robi auto uz 3ti tyzden tu trubku "zhana," takze som sa v sobotu zastavil v opli aj ja a za 1807,- SKK tu bude v pondelok poobede (ak existuje v rakusku, ak nie, tak pojde z nemecka z vydoby a bude to trvat AZ 5 DNI) .. ))
zatial ten zvar trosicku povolil, takze trochu podfukuje, ale tych 190 to chodi.. ked to bolo toztrhnute uplne, tak islo max 150km/h
Anonymní
Sunday 13 November 2005 - 14:04:16 Citovat
Host
paja napsal ...
Buco chtěl jsem se zepta ta trubička co ti praskla je ta kovová co vede od výfukové části do toho EGR ventilu a má průměr ta 2cm nebo je to nějaká jiná ? Taky si psal že jsi jinechal zavařit tak to bude asi ono a jak si na to přišel musela jít ven nebo to zjistím nějak jinak pohledem pohmatem nebo tak nějak ? Díky moc za odpověď.


ja som to hlavne zistil podla zvuku ... ako ked mas odtrhnuty vyfuk ... alebo aspon take "rapkanie" ... najlepsie to pocut ked pridas, tak medzi 2000-3000 otackami .. pod 2000 su asi tlaky tak nejak rozumne, ze to neprefukuje a nad 3000 to uz rapka tak rychlo, ze je to suvisly hluk )
Paja
Monday 14 November 2005 - 07:20:56 Citovat
Host
Buco díky za odpověď . Včera jsem to omrknul a ta trubka je zatím dobrá ale ta " trubka " co to mněla přede mnou ztrhla závit u připojení té trubky na EGR ventil a tam to asi pořádně netěsnilo.Musel jsem to rozdělat přeřezat závit s 8 na 10 vyčistil jsem ten EGR ventil a uvidím . Už jsem to nestačil pořádně vyzkoušet. Jinak jsem se chtěl zeptat k tomu EGR ventilu . vedou s něho dvě hadičky ta jedna černá s modrým pruhem vede do nějakého čidla podtlaku asi a ta druhá tak ta je u mně nezapojená .Neví tu někdo kam má správně přijít . Vím že ten ventil teď není funkční a ani ho zrovozňovat nechci ale chtěl bych vědět jak to má být zapojené. Díky předem za rady
Buco
Monday 14 November 2005 - 13:11:49 Citovat
Host
hm.. tak takto daleko som sa ja este nedostal ...
teraz ked viem, ze tam nieco je, tak dufam, ze to mam niekam zapojene )

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 [3]  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1793 sec,0.1448 z toho dotazů.