Autor
|
Příspěvek
|
MirekS | Friday 30 September 2005 - 15:57:27 | | |
To mě teda dost strašíte, mám v Corse stejný motor, najeto 87t. a zatím šlape. Ale jak to tady čtu- EGR,váha vzduchu, lišta zapalování, rozvodový řetěz atd. To je to opravdu tak nespolehlivý motor ? |
| |
|
K_P | Friday 30 September 2005 - 17:22:55 | | |
2 Mirek S: záleží jaké auto j &| si chytl a jak se o něj staráš, ale tohle jsou opravdu klasické nemoce, které nás majitelé dost často potkávají. |
| |
|
MirekS | Monday 03 October 2005 - 07:50:09 | | |
Přeci jen mám jeden problém. Po startu studeného motoru se musí plyn přidávat velmi jemně, jinak má motor snahu se dusit i bez zařazené rychlosti. Rozjet se znamená motor vytočit až nad 2500ot a velmi jemnou práci se spojkou, jinak to jsou přískoky. Po částečném zahřátí je vše OK. |
| |
|
jiri23 | Thursday 06 October 2005 - 13:14:10 | | |
to MirekS: presne takovej problem mam taky, pekne vytocit a lehce se spojkou, taky sdi pomaham tim ze to necham nejakejch 20 sekund tocit pres 2 tisice, pak to neni tak brutalni |
| |
|
MirekS | Saturday 08 October 2005 - 15:13:55 | | |
Tak jsem dnes zaslepil EGR /motor X12XE/,výroba podložky dala trochu práce,protože přes EGR prochází ještě chladící kapalina. Krátce jsem to projel, kontrola elektroniky nesvítí, zatím jsem nezpozoroval výraznější změny. Uvidím po delší době. |
| |
|
|