Autor
|
Příspěvek
|
Anonymní | Tuesday 20 September 2005 - 18:33:01 | | |
| |
|
Arnie | Tuesday 20 September 2005 - 18:49:27 | | |
Co se tyce motoru, tak 2.2 16V je zhruba stejne silna jako 2.2 DTI (tenhle motor je ale v OB priskrcenej oproti jinejm modelum). Ve spotrebe neporovnatelny, nafta ma samozrejme lepsi prubeh vykonu. Pokud 2.5 v nafte, tak leda tu 150PS verzi (jinak je lepsi 2.2). 2.2 DTI mam a sem spokojenej jak s vykonem (mam ale lehci a mensi auto a motor naladenej na vyssi vykon) tak se spolehlivosti. |
| |
|
legionar | Tuesday 20 September 2005 - 18:57:07 | | |
podle mého tak bych šel do MV6 , 2.2 16V moc nevidží a dost často padají motory a 2.2DTI docela jde pořát to není ono. MV6 je na provoz trochu drahé ale vyplatí se to , motor je držák
Opel Vectra GTS 2.8 Turbo |
| |
|
Gullwing | Tuesday 20 September 2005 - 19:13:10 | | |
2 Legionar. Jak to že 2,2 16v moc nevydrží? A co to je padaj motory? To tu vidím prvně. 2,5 je sice 6-ti hrnek ale něco pamatuje. 2,2 je proti němu přeci jenom novější. Nebo je to nějaká překopaná 2,0? |
| |
|
Martin | Tuesday 20 September 2005 - 20:10:48 | | |
Budu asi prodávat: STAVIM BARÁK! omega kombi,rv 99, 2,5td.stříbrná, CD, al-kola,xenony,4 pytle atd,Nehavarovaná.cena 160. tel: 777 212969.Tak kdyžtak anonymní zavolej.Všem ostatním se omlouvám, nekamenujte mně,že jsem z toho udělal annonci.ď. |
| |
|
Anonymní | Wednesday 21 September 2005 - 07:21:19 | | |
Arnie napsal ... Co se tyce motoru, tak 2.2 16V je zhruba stejne silna jako 2.2 DTI (tenhle motor je ale v OB priskrcenej oproti jinejm modelum). Ve spotrebe neporovnatelny, nafta ma samozrejme lepsi prubeh vykonu. Pokud 2.5 v nafte, tak leda tu 150PS verzi (jinak je lepsi 2.2). 2.2 DTI mam a sem spokojenej jak s vykonem (mam ale lehci a mensi auto a motor naladenej na vyssi vykon) tak se spolehlivosti. Jak muze mit nafta lepsi prubeh vykonu, kdyz umira o 2000 otacek driv? A s tim 6valcem bych se hadal. Chces rict, ze 2.2DTi ctyrvalec 88kW je lepsi nez 2.5 sestivalec 110kW? Z tohoto vyberu mi jasne vychazi jako vitez novejsi commonrail 2.5DTI. Nehlede na tom, ze se da upravit na cca 130kW uplne bez problemu. |
| |
|
Arnie | Wednesday 21 September 2005 - 10:36:11 | | |
Nafta ma lepsi prubeh prave kvuli nize polozenemu toc. momentu. Vykon nenarusta tak prudce jako u benzinu a proto ho je dostatek uz v nizsich otackach. Dale jsem psal ze 88kW verze 2.2 je lepsi nez 96kW 2.5TD. Sestivalec ma nizsi max. hodnotu toc. momentu (navic az ve vyssich otackach) a dosahovany max. vykon je temer stejny. 2.5 TDI (110kW) je samozrejme vykonejsi, ale motor neznam a nemuzu rict jak je spolehlivy. |
| |
|
Anonymní | Wednesday 21 September 2005 - 13:57:01 | | |
2.5i 6V ma 170 koni, coz je myslim 125kW a ne 110, kultivovany chod, predposledni povinne ruceni a usetris za radio, protoze motor ma prijemny zvuk. Na druhou stranu 6v do V neni ta nadhera jako stare radove 6v a navic to ma remen (pri potkani ventilu to muzes vyhodit) a radu konstrukcnich much, tesneni ventilvoych vik apod. Ale lepsi motorizace sai pro omegu neni (2,6 a 3,0 je uz drazsi na povinnem ruceni) |
| |
|
mates | Wednesday 21 September 2005 - 14:09:39 | | |
Výborně, další nový vlákno... &| 2Legi: souhlas...jelo ti to ty draku líp...
Lexus RX 350 Honda Crosstourer |
| |
|
Arnie | Wednesday 21 September 2005 - 16:25:07 | | |
Dyt sem psal 2.5 DTI - to ma 110kW... 2.5 V6 ma samo 125kW |
| |
|
|