Autor
|
Příspěvek
|
lubter | Sunday 24 July 2005 - 20:16:11 | | |
| |
|
Jirka | Sunday 24 July 2005 - 20:58:27 | | |
Mě se to stalo taky,ale jen jednou a od té doby klid.Nemám tušení čím to je,ale vzhledem k tomu že se jedná o 2,5 td,kde se musí hlídat teplota,je to velmi nepříjemný zážitek. |
| |
|
Rado | Monday 25 July 2005 - 07:09:36 | | |
To ze ti pri plnem rejdu a pomalem otaceni chcipnul motor,ma za nasledek servocerpadlo.Pri plnem rejdu ma obrovsky odpor,tzn.jde ztuha.,a udusi ti pri malych otackach motor.V ten moment se extremne napne remen,a ten napinak slouzi i jako pojisteni proti protrzeni remenu.Vyskoci nahoru a zustane v te poloze.Staci pak do neho tuknout a napinak skoci do puvodni polohy dolu.Napinak nedovoli vetsi napnuti nez sam urcuje.Chyba je kazdopadne v servu.Snaz se pri plnem rejdu nevytacet volant na doraz.Lip to vysvetlit neumim ale doufam ze chapete.Ahoj |
| |
|
Peha | Monday 25 July 2005 - 19:02:03 | | |
Čau,mel jsem stejnej problém a bylo to kratším řemenem,koupil jsem podle katalogu Gates a byl o 9 mm kratší než následne koupenej řemen značky Dayco.V kráme čumeli,protože značení délky obou řemenů stejný,ale při porovnání Gates proste kratší.Napínák byl ůplně na kraji a čas od času přeskočil.Mrknete co tam máte zy řemen.Peha |
| |
|
Petris | Monday 25 July 2005 - 19:05:41 | | |
Já měl tenhle problém taky a vyřešila to výměna toho pístku napínáku vevnitř je pružina která se časem unavý a při plném zatížení ,nebo ubrání plynu prostě nestíhá mě na vrakárně přišel na 500kč a mám klid |
| |
|
Anonymní | Sunday 21 August 2005 - 17:18:08 | | |
Pri kazde vymene remene se doporucuje vymenit i ten napinaci "pistek", jednou se mi to tez stalo a co jsem dal novy , tak mam klid (uz asi 5Ok km) Tom |
| |
|
Anonymní | Sunday 21 August 2005 - 23:23:00 | | |
když jsem svou Omegu koupil, tak mi to dělala taky.. všechno bylo tím, že tam někdo dal kratší řemen, jednou mě to hvízdání už naštvalo a koupil jsem novej řemen a ten byl o dva centimetry delší a od t= doby bez problémů |
| |
|
Jirka | Thursday 01 September 2005 - 17:34:21 | | |
Dneska jsem se bavil o tomto problému s prodejcem ND a ten mi řekl že problém je v tom jakou má daný auto elektrickou výbavu.Podle toho je tam buď slabší nebo výkonnější alternátor a každý má jinou řemenici.Proto prý jsou různé délky řemenů.Můžete to někdo potvrdit nebo vyvrátit,zdá se mi to celkem rozumné vysvětlení. |
| |
|
Rob 2 | Thursday 01 September 2005 - 21:47:22 | | |
Gates? Nikdy více! Jenom jednou(!!!) jsem ho namontoval (BMW - rozvodový řemen), a byl jsem z těch pazvuků, které se linuly z pod kapoty, nešťastný. Nazval bych to odporným kňučením. Když jsem motor zastavil a za řemen zatahal, vrzal jako stará postel (chtěl jsem původně napsat úplně jiné slovo, ale rodiče mě slušně vychovali) Obdobný problém měl i jeden kolega. Vydržel to 14 dnů, a potom otevřel víko popelnice, aby tam onen řemen uložil. Moje osobní zkušenost je ŠPATNÁ! |
| |
|
|