Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Corsa :: CORSA - COMBO :: Corsa - Combo motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Skubani ve vysokych otackach, kolisani v nizkych.. 1.6 16V X16XE z 95 |
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 5 6 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
P.G. |
| ||
Host | Tak uz sem doma. Tohle je vypis z te diagnostiky, ale moc chytrej z ni teda nejsem. Jestli to nekdo dokazete aspon trosku prelozit, tak pls helpnete. 13 - 02 sensor okruh prerusen 19 - filtr motoru kepani 33 - map senz. napeti velke 45 - 02 sensor mixture rich 47 - linearni poloha egr 71 - vys. nap. snim. tepl. nasavaneho vzduchu 84 - neni signal imobilizeru 93 - qdm. ctyrrad. modul rid. programu a pak jeste ten nefunckni airbag Myslite, ze to sou najake brutalni zavady, co by mely neco spolecnyho s tim, jak se ten motor chova? | ||
| |||
freez |
| ||
Meriva MPV Enjoy Red Magma edition Uživatel #316 Registrován: Sunday 13 March 2005 - 13:00:24Příspěvků: 1620 | P.G.:No to to si piš že to má co společnýho s tím jak se ten motor chová ty bláho tam je snad v čudu ůplně všechno něco půjde možná vyčistit atd,ale některý věci asi budeš muset vyměnit no a o tom báglu ani nemluvě ,špatnej egr,ten snad půjde vyčistit a zaslepit,pak ta váha no tak ta je asi kántry a tu to chce vyměnit,imobilizer tak to je taky těžký může to bejt kravinka ,ale taky celá jednotka,pak to vypadá na diodovej můstek na altíku ,atd... no divim se že ještě jezdíš Meriva MPV 2008 Z14XEP I Londýn I Paříž I Dovolená I Merivaclub | ||
| |||
K_P |
| ||
Host | Vzal jsem chytrou knížku a tak nějak jsem to přelouskal. Zkusím to sem napsat co jsem vyčet. 13-Lambda sonda-napětí se nemění 19-Induktivní impulsní čidlo-nesprávný signál o počtu otáček 33-Snímač tlaku v sacím potrubí-příliš vysoké napětí 45-Lambda sonda--výfukové plyny příliš bohaté 47-Lineární zpětný ventil výfukových plynů-poloha ventilů 71-Snímač teploty nasávaného vzduchu-příliš vysoké napětí 84-Imobilizér:špatný inicializační kód 93-Závada napájecího modulu To je práce jak na kostele! _rendek | ||
| |||
klubo |
| ||
Host | na to že ten tronda v tom inzerátu píše že motor je v cajku tak toho je dost, ale opravit se dá vše.... | ||
| |||
happy |
| ||
Host | vyměnit lambdu, vyměnit čidlo vačky/kliky, vyměnit čidlo teploty nasávaného vzduchu, zaslepit EGR, zbytek je elektrika a to chce odborníka. Ale tohle ,co jsem napsal, má zásadní vliv na jízdní vlastnosti. Žádná katastrofa, ale i s prací tě to vyjde tak na 5-8 tisíc. Asi jak kde. | ||
| |||
K_P |
| ||
Host | Co vy tam v tej Plzni děláte? Jel jsem tam dnes směrem od nákupního centra Olympia směrem k vlakáči a u silnice stála na prodej Béčková Corsa za 30tkč měla zbořený předek i zadek. | ||
| |||
P.G. |
| ||
Host | K_P napsal ... Vzal jsem chytrou knížku a tak nějak jsem to přelouskal. Zkusím to sem napsat co jsem vyčet. 13-Lambda sonda-napětí se nemění 19-Induktivní impulsní čidlo-nesprávný signál o počtu otáček 33-Snímač tlaku v sacím potrubí-příliš vysoké napětí 45-Lambda sonda--výfukové plyny příliš bohaté 47-Lineární zpětný ventil výfukových plynů-poloha ventilů 71-Snímač teploty nasávaného vzduchu-příliš vysoké napětí 84-Imobilizér:špatný inicializační kód 93-Závada napájecího modulu To je práce jak na kostele! _rendek Diky moc, z tohodle uz se da aspon neco rozumneho vycist.. Z ty diagnostiky sem nepochopil vubec nic. Myslite si, ze kdyz sem to koupil za 45 t, 20 t bude tak za opravy na kastli + neco za lak, ze se mi to jeste furt vyplati dat to do kupy? Sem si zase jednou pekne nabeh.. Ale nemel sem moc na vyber, protoze mi klekla v rychnove nad kneznou matinky GSickova B corsa, tam se mi to pro zmenu potkalo kvuli remenu.. A nemel sem se jak dostat domu a ten prodavaji me odtah aspon do Pardubek. Jinak obcas to auto jede uplne v poho, hlavne za studena, ale pak se sere neskutecne. Jako jestli sem ale dobre pochopil, tak ridici jednotka by mela byt jakztakz OK? Tak 10 max bych do toho motoru mozna jeste narval, ale myslite, ze to bude stacit? Pech jak svin.. &| | ||
| |||
klubo |
| ||
Host | jak už sem napsal cena to neni špatná těch 45tis za 96 rok výroby, kdyby to bylo v cajku tak bys dal tak 70tis a víc...a tosem možná levnej | ||
| |||
K_P |
| ||
Host | Nevím, nějak se mi to nezdá, nejsem takový optimista jako kolegové. Ta desítka se mi zdá málo. | ||
| |||
prtka |
| ||
Host | P.G. jestli to chápu dobře, tak jsi prodal Kadetta a za takový prachy si se chtěl dostat k něčemu novějšímu.Ale jak jistě víš za málo peněz málo muziky..to neber ve zlým, je to tak.Z toho bývalého majitele zremně nevytáhneš ni a ani se mu nedivím,protože ti prodal pod cenu auto s tím jaké je.Teď máš podle mě 2 možnosti.Zkusit to bazaru vrátit s tím, že ti neuvedli všechny závady,ale to musíš vědět ty jak jste se domluvili.A nebo napsat třeba Niovi, vypsat mu ty závady z výčtu chyb a on ti řekne jestli by do toho šel a za kolik.Když ti Nio řekne určitou cenu, tak to ber tak ,že levněji to neuděláš a odbornost 100%.Jestli jsou vystřelený vaky,tak to není jenom nové pytle, ale nové předpínače pásů,řídící jednotka airbagů,nové patrony..no prostě desítky tisíce já nevím kolik přesně..to ani nezpravuj..prostě mít to bez airbagů pokud ti to nebude vadit.Jak je to auto bouchlé jestli jenom na plechy nebo může být šiblé,pak ti to bude táhnout na stranu a sjíždět gumy.Ono někdy levný kup nemusí být zrovna nejlevnější kup.Ale to si musíš rozhodnout ty.Já bych radši volil starší auto ,ale vpořádku než novější v takovém stavu.A nezapomeň, že auto ktaré má pryč pytle, tak je vesměs neprodejné, to bys musel narazit ještě na takového kupce jako jsi ty..bez urážky ,je to realita.No a nakonec ten nešťastník X16XEL co víc dodat | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 5 6 | |