Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
LPG |
Přejít na stranu 1 2 3 [4] 5 6 7 8 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Mám teda 3l a ta spotřeba vypadá podobně, dálka spíš ještě o litr víc. Ale moc šetřit se nesnažím (proč taky, že ) Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Ptam se proto, ze v ramci reklamy tvrdi, vykon stejny jako na benzin (mam grafy z brzdy, ktere majitel take zdarma nechal udelat, aby mi asi udelal radost, kdyz ta prestavba tak dlouho trvala a taky ze udelal:-) a tam opravdu velky rozdil neni. Ma zkusenost je, ze po kazdem vetsim servisnim zasahu se spotreba nejakych par set km usazovala smerem k priznivejsim hodnotam (laicky to prisuzuji nejake vzajemene adaptaci obou ECU), ale urcite podle mne neplati, ze spotreba je stejna na plyn jako na benzin. Coz mne zpocatku trapilo, nez jsem zjistil ze v LPG je asi o petinu min energie nez v benzinu. Dale mne zajima, meri vam palubni pocitac, mne jo, ale ukazuje priznivejsi hodnoty nez system plna/plna. No a v posledni dobe mam pocit, ze mi odesel TC, pri proklouznuti se rosviti kontrolka, ale uz nezhasne, resil to nekdo? Muze to mit souvislost s plynem? Jinak do minuleho mesice to fuhngovalo i v provozu na plyn:-( | ||
| |||
Andreyi |
| ||
Host | ...Po stránce administrativní... přihlášení a veškerou byrokracii spojenou s montáží vyřizuji osobně nebo firma, která montáž provádí? | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Zadna velka byrokracie v tom neni, dostanes hromadu papiru a na evidenci vozidel za pade to zapisou. Asi by to mohla delat i ta firma kdyby mela plnou moc, mozna jak kde. Ale je to otazka na 1/2 hodiny. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Jak kde, trefil jsem nejakej humbuk ala tv nova, takze tam bylo na urade dost lidi, ale jinak je to otazka padesatikoruny a dostanes malej technicak s poznamkou o lpg | ||
| |||
Andreyi |
| ||
Host | 50 kč? ¨No počkej, no to snad bylo ještě k novýmu roku, ne? Když za přepis teď chtějí 800 Kč.... Osobní čerstvá zkušenost | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Prepis neni technicka zmena, delal jsem to pred mesicem a neco (LPG) a fakt je to pade (predtim to stao petku ) Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Andreyi |
| ||
Host | Tak to je v pohodě.... Já se bál mnohem vyšší cifry... | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Nesouhlasim, ti hajzli to bezduvodne zdrazili 5krat, ale v cene prestavby za 40 000 je to samozrejme bezvyznamna polozka. Strasne jsem chtel legalni plyn uz do sve prvni ackove omegy a neprekousl jsem, ze vsechny motory mely schvalenou hromadnou klasickou prestavbu a jen jediny obsah ji nemel-ten muj 4valec 2,4i. Predpokladam, ze na nej proste zapomneli (delal se jen 2roky,vicevstrik s klasickym kovovym sanim). A dat 10 000 bavic urednikum za schvaleni individualni prestavby se mi z principu nechtelo. V dobe, kdy jsem auto prodaval, tam samozrejme ten chybejici motor do hromadne doplnili:-( | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | dodatek k 2,4i: Dalsim duvodem bylo, ze v te dobe mi nikdo nechtel udelat toroid do kombika, ze to pry nejde kvuli umisteni multiventilu a vzdalenosti od narazniku (neni tam moc mista kvuli nadrzi na benzin) a valec jsem nechtel. U beckove omegy cca po 6 letech s tim nebyl nejmensi problem. Ale je mozne, ze v te dobe se nedelaly toroidy s vyvodem uprostred nadrze, nebo je alespon plynari do republiky nevozili. | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 [4] 5 6 7 8 | |