• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Přejít na stranu  1 2 [3] 4 5 6 7 8
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
JardaB
Monday 15 August 2005 - 19:24:46 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
to zdrazeni se myslim tyka zemniho plynu, ktery se moc nezdrazoval. LPG se zdrazuje podle benzinu systematicky takze uz by mel byt drahy dost. Navic i v zahranici se drzi +- na 50% ceny benzinu. Kdyz bude benzin a nafta stat 40Kc, tak proste plyn bude stat 20.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Anonymní
Monday 15 August 2005 - 19:26:42 Citovat
Host
Ahoj zdravim všechny,
přikláním se k názoru, že pouze sekvenční vstřikování, mám 2,5V6, tedy stejný motor jako ty a do tohoto systému jsem nešel a teď toho lituji, neboť mam jisté komplikace, projdi ostatní vlákna je to tam již napsané. Jinak hodně zdaru s takovou krásnou kárkou. Honza Email
Anonymní
Thursday 18 August 2005 - 16:32:59 Citovat
Host
Mam pul roku sekvenci vstrik na 2,5i caravan (toroid misto rezervy). Nadrz asi 40 ci 45 litru, zatim jsem bral max 38litru, pak to zacne hrcet. Delali mi to v Brne naproti Carefouru, mesic to ozivovali nez to zacalo konecne fungovat, ale ted to jede v pohode, dodali i grafry z brzdy. Spotreba kolisa od 16 litru (svizne mesto) do 10 litru (cesta do Chorvatska). Rekordni dojezd byl pres 350km od Zadaru k madarskym hranicim, vetsinou ale najedu o 100km min. I v CHorvatsku je cenovy pomer stejny 3,05/7,85 a myslim si, ze to jeste najkou dobu vydrzi. Zatim jsem spokojen. Jizdni vykony perfektni, sel bych do toho znovu
Andreyi
Friday 19 August 2005 - 08:28:37 Citovat
Host
Zajímá mě, kolik dnů člověk pak přibližně musí obětovat instalaci v servisu? Zajímá mě to, protože bejt bez mýho mazla měsíc se mi tedy opravdu nechce....
Anonymní
Friday 19 August 2005 - 15:48:29 Citovat
Host
mne tvrdili ze max 3 dny ale pak se to holt nejak protahlo, ale treba se to na mem aute uz naucili. Me to v te dobe nejak extra nevadilo, protoze jsem nebyl schopen prodat svou starsi omegu, takze jsem mel cim jezdit:-)
JardaB
Friday 19 August 2005 - 19:32:14 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Ja jsem to mel ne prestavbe 14 dni a stejne to nerozchodili. Tak na tom pracuju sam a dnes mam opravdu radost,vyresil jsem posledni problem - cukani pri nizkych otackach. Vymeniljsem svicky a ted to chodi fakt skvele. Jeste to bude chtit kabely, jedna svicka byla zvenci huste popalena.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Andreyi
Saturday 20 August 2005 - 09:03:04 Citovat
Host
A co tam máš za techniku? Sekvenční vstřik nebo něco obyč? Co tě to stálo komplet?
JardaB
Saturday 20 August 2005 - 11:58:59 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Jestli to byla otazka na mne, tak tam mam sekv.vstrik od firmy Lovtec, typ MAGIC2 a ventily MATRIX,na netu maji komplet dokumentaci cenik i software. Nejvetsi problem je dostat do sani co nejblize hlave plynove trysky, to se montazni firme uplne nepovedlo a neni to zcela symetricke, ale zatim se zda, ze to nevadi. Od toho vede 6x40cm hadicek do plynovych vstrikovacu (MATRIX). Druhy problem je to nejak rozmistit v motorovem prostoru, aspon u Omegy je tam uz tak plno a po pridani vsech plynovych zarizeni vznikne totalni chaos. Takzeme taky ceka jeste predelani kabelaze. Ted uz tochodi naprosto skvele a myslim, ze to muzu doporucit. Cena mela byt 36000 komplet, nakonec jsem zaplatil jen asi 25000. Nadrz mam valec, toroid bude asi o nejakytisic drazsi.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Ivan
Saturday 20 August 2005 - 18:06:35 Citovat
Host
Už mám za sebou tří přestavby na LPG a jedině od AWG. Tu firmu na Vídeňské nebrat, sou tam lidi který ůdajně pro špatnou práci z AGW museli odejít. Běžně trvá přestavba jeden až dva dny. Jinak na Vídeňské si to nedávno nechal namontovat kolega protože chtěl ušetřit a má stím jen problémy.
Anonymní
Sunday 21 August 2005 - 12:44:26 Citovat
Host
No, mam ten 2,5i 6val s Videnske (ten mesic ozivovani) a jeden mladej (Mirek myslim) je dle mne docela sikovnej, ale kdyz tam neni tak se sequenty nedelaji. Bylo s tim spousta problemu, ale pricitma to i tomu, ze pravdepodobne 6valec od omegy nikdy nevideli. A kdyz uz jsem byl rozhodnut jim to zcela omlatit o hlavu a chtit zpet penize, tak se rozhoupali a odvezli to ozivit do Strakonic (pry prehozene hadicky). Pak tam byly jeste nejaky drobnosti a kdykoliv jsem se objevil ve dverich, tak jim automaticky tuhl usmev. Nicmene dodelali gratis i mereni hladiny LPG (ledky) a vsechny problemy vyresili relativne ochotne a zdarma (a nektere veci jsem si tam udelal radeji i sam (prihnuti drzaku vstriku, posunuti cerpaciho hrdla a jine drobnosti). Asi bych si vybral po zkusenostech jinou firmu, ale zrovna, kdyz jsems e rozhodoval, tak jsem na netu narazil na negativni zkusenost s AGW a osobne jsem nikoho neznal. S majitelem na Videnske je docela prijemne jednani i kdyz je to slibotechna a vsechny ostatni firmy montujici Sequent byly mimo Brno. Ted to bezi bezvadne a doufam, ze pokud tam zase neco pujde do kytek, tak to opet bez reci spravi, ale pristi auto dam asi jinam. Zajima mne spotreba. Ma nekdo tu omegu se sekventem 2,5i. Me se to pohybuje od 10litru (dalka Chorvatsko) do 16litru svizne mesto. Jak jste na tom vy?

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 [3] 4 5 6 7 8  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2072 sec,0.1577 z toho dotazů.