• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
spadávání dlouhého plochého řemenu
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
lubter
Sunday 24 July 2005 - 20:16:11 Citovat
Host
Při plném rejdu a pomalém otáčení se mi už dvakrát stalo,že mi chcípnul motor a po nastartování nešlo točit volantem,svítí kontrolka dobíjení.Zjistil jsem ,že odskočila napínací kladka tplochého řemenu,který pohání od klikovky servo,alternátor,vodní pumpu a vrtuli.Když jsem za ní vzal,tak skočila zpátky ,našponovala řemen a je vše vpořádku.Ale dnes mi to udělalo znova a to už není normální.Čím to může být ???????Je unavená pružina na šponovací kladce nebo proč?
Díky za rady lubter &|
Jirka
Sunday 24 July 2005 - 20:58:27 Citovat
Host
Mě se to stalo taky,ale jen jednou a od té doby klid.Nemám tušení čím to je,ale vzhledem k tomu že se jedná o 2,5 td,kde se musí hlídat teplota,je to velmi nepříjemný zážitek.
Rado
Monday 25 July 2005 - 07:09:36 Citovat
Host
To ze ti pri plnem rejdu a pomalem otaceni chcipnul motor,ma za nasledek servocerpadlo.Pri plnem rejdu ma obrovsky odpor,tzn.jde ztuha.,a udusi ti pri malych otackach motor.V ten moment se extremne napne remen,a ten napinak slouzi i jako pojisteni proti protrzeni remenu.Vyskoci nahoru a zustane v te poloze.Staci pak do neho tuknout a napinak skoci do puvodni polohy dolu.Napinak nedovoli vetsi napnuti nez sam urcuje.Chyba je kazdopadne v servu.Snaz se pri plnem rejdu nevytacet volant na doraz.Lip to vysvetlit neumim ale doufam ze chapete.Ahoj
Peha
Monday 25 July 2005 - 19:02:03 Citovat
Host
Čau,mel jsem stejnej problém a bylo to kratším řemenem,koupil jsem podle katalogu Gates a byl o 9 mm kratší než následne koupenej řemen značky Dayco.V kráme čumeli,protože značení délky obou řemenů stejný,ale při porovnání Gates proste kratší.Napínák byl ůplně na kraji a čas od času přeskočil.Mrknete co tam máte zy řemen.Peha
Petris
Monday 25 July 2005 - 19:05:41 Citovat
Host
Já měl tenhle problém taky a vyřešila to výměna toho pístku napínáku vevnitř je pružina která se časem unavý a při plném zatížení ,nebo ubrání plynu prostě nestíhá mě na vrakárně přišel na 500kč a mám klid
Anonymní
Sunday 21 August 2005 - 17:18:08 Citovat
Host
Pri kazde vymene remene se doporucuje vymenit i ten napinaci "pistek", jednou se mi to tez stalo a co jsem dal novy , tak mam klid (uz asi 5Ok km)
Tom
Anonymní
Sunday 21 August 2005 - 23:23:00 Citovat
Host
když jsem svou Omegu koupil, tak mi to dělala taky.. všechno bylo tím, že tam někdo dal kratší řemen, jednou mě to hvízdání už naštvalo a koupil jsem novej řemen a ten byl o dva centimetry delší a od t= doby bez problémů
Jirka
Thursday 01 September 2005 - 17:34:21 Citovat
Host
Dneska jsem se bavil o tomto problému s prodejcem ND a ten mi řekl že problém je v tom jakou má daný auto elektrickou výbavu.Podle toho je tam buď slabší nebo výkonnější alternátor a každý má jinou řemenici.Proto prý jsou různé délky řemenů.Můžete to někdo potvrdit nebo vyvrátit,zdá se mi to celkem rozumné vysvětlení.
Rob 2
Thursday 01 September 2005 - 21:47:22 Citovat
Host
Gates? Nikdy více! Jenom jednou(!!!) jsem ho namontoval (BMW - rozvodový řemen), a byl jsem z těch pazvuků, které se linuly z pod kapoty, nešťastný. Nazval bych to odporným kňučením. Když jsem motor zastavil a za řemen zatahal, vrzal jako stará postel (chtěl jsem původně napsat úplně jiné slovo, ale rodiče mě slušně vychovali) Obdobný problém měl i jeden kolega. Vydržel to 14 dnů, a potom otevřel víko popelnice, aby tam onen řemen uložil. Moje osobní zkušenost je ŠPATNÁ!

Rychlá odpověď:

 

 
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.3493 sec,0.3012 z toho dotazů.