Autor
|
Příspěvek
|
Xomix | Tuesday 21 June 2005 - 08:34:36 | | |
| |
|
Anonymní | Tuesday 21 June 2005 - 09:26:37 | | |
Je tady o tom hodně ,větąina z nich ľere olej,1,8 16V je lepąí volba |
| |
|
Lib | Tuesday 21 June 2005 - 09:32:54 | | |
Xomix: opovaz se to koupit, je to jezdici menicka - hazis tam penize a vono to generuje problemy. No ne fakt, to auto je na 1.6 tezky (krok vedle asi jako Octavia s 1.4 nebo nedejboze SDI) a ten motor je navic jeste nepovedenej ... [ Upraveno Út čen 21 2005, 09:42 ] |
| |
|
riwal | Tuesday 21 June 2005 - 10:18:48 | | |
X16XEL - NEBRAT !!! |
| |
|
Xomix | Tuesday 21 June 2005 - 10:52:44 | | |
Safra to jste mne moc nepotěąili. Je to auto mého kolegy, má to 75 tisíc a doposud s ním vůbec ľádné problémy neměl, takľe jsem překvapen negativními reakcemi. ®e to netrhá asfalt mi nevadí, dávno mi není dvacet (ani třicet, ufff). No ale teď od vás vím, ľe ľere olej a ľe je to generátor problémů. A "ąířeji byste o tom nepojednali"? Díky. |
| |
|
riwal | Tuesday 21 June 2005 - 11:07:46 | | |
Tento motor se přílią nepovedl, má několik hlavních necností - hlavně k němu je vyráběno 7 různých rozměrů pístů (to je běs), dále má problémy s guferama na dříkách ventilů - vylítávaj z usazení nebo ryhcle opotřebují a to je ten problém s olejem. Ani elektronika tohoto motoru neoplývá zrovna spolehlivostí. To ľe má 75k je přesně ta doba kdy by mohly problémy začít, kor ve Vectrách je motor zatěľovám na maximum a tudíą jeho oprotřebení je obrovské, u Aster to není tak hrozné. Samozřejmě záleľí na kusu, určitě se najde dost lidí co řeknou - no problem, ale obecně je tento motor opravdu nepovedený a řekne Ti to kaľdej automechanik co Opely dělá. |
| |
|
freez | Tuesday 21 June 2005 - 11:44:46 | | |
Xomix:Ted zrovna tu jeden člen řeąí problema s tím motorem on sám má ten motor v Astře G a nemůľe si stěľovat ,ale koupil VeBe s tímto motorem a třeba spotřeba oleje tam byla katastrofa takľe rozhodit motor a dělat zatím jem matroą nějakejch 8tis a vůle mezi pístem a válcem je 0,6mm takľe to tam vaklá jako prase snad pomůľe výměna krouľků za vhodně zvolený rozměr ale na jak dlouho to uľ je otázka kdyby se koupil větąí rozměr pístu tak by to ąlo ale je to pálka dovedeą si představit kolik by tohle včechno stálo v autorizáku _rendek no hrůza jen pomyslet tenhle motor na veBe opravdo není vhodnej a jak uváděj klucí nade mnou za chvíli se mohou přidat daląí problémy,je to jak ve sportce ąance na dobraj kus je hodně malá.
|
| |
|
Xomix | Tuesday 21 June 2005 - 12:29:56 | | |
riwal,freez: Tak tomu jiľ říkám kvalifikovaná, vyargumentovaná odpověď. Pánové, děkuji. ©koda. Ta Vectřička je k pomilování, ale jestli je to s tím motorem takhle... Himbajs ąůvix to mě teda mrzí. |
| |
|
Xomix | Tuesday 21 June 2005 - 12:30:38 | | |
riwal,freez: Tak tomu jiľ říkám kvalifikovaná, vyargumentovaná odpověď. Pánové, děkuji. ©koda. Ta Vectřička je k pomilování, ale jestli je to s tím motorem takhle... Himbajs ąůvix to mě teda mrzí. |
| |
|
riwal | Tuesday 21 June 2005 - 12:44:36 | | |
No víc by Tě mrzelo, kdyby si to koupil a pak si drbal hlavu. Jestli chceą VeBe, tak jedině motory X18XE (pozor na mezityp X18XE1 - nebrat) a X20XEV, 2,5 V6 ani neuvaľuju, protoľe si psal, ľe nejseą závodník. Optimální pro VeBe je X20XEV, ale má vyąąí pojiątění. X18XE je dobrej, ale divoch to pro Vectru taky neni - ale jak jsem psal bacha na X18XE1. |
| |
|
|