Autor
|
Příspěvek
|
Anonymní | Monday 20 June 2005 - 20:35:27 | | |
| |
|
Honza K. | Tuesday 21 June 2005 - 01:21:03 | | |
Pokud to má Hallův snímač (já to nevím), tak by to bylo první, po čem bych ąel. |
| |
|
Anonymní | Tuesday 21 June 2005 - 13:05:53 | | |
Hallův snímač to nemá. Dneska sem k tomu doąel na brnknutí naskočila, motor spokojeně vrčel i ąel pěkně do otáček. Asi po minutě chcípla a uľ zas nejde natočit. takhle se mi to podaří natočit asi tak na kaľdej padesátej pokus a musí tam bejt pár dní přestávka. Prostě uľ z toho magořím. _rendek |
| |
|
Honza K. | Thursday 23 June 2005 - 02:30:03 | | |
Pokud k tomu stavu, kdy to nejede , dochazí často, tak bych to viděl jako určitou výhodu - můľeą hledat. V okamľiku poruchovýho stavu bych minimálně zjistil, jestli je na svíčce jiskra. Kdyľ ne, tak se nabízí: vysokonapětová/vé cívka/ky, jednotka el. zapalování a HLAVNĚ něco, co generuje impulsy pro tuto jednotku, náhrada klasických kladívek, něco jako 4fázový alternátorek-(má-li to 4 válce)-nějaká cívka a její vývod. K tomu je ale potřeba točit motorem a měřit (snímat veličiny). Jinak výměnkářská metoda větąiny automechaniků: metoda pokus, zapla» - omyl, zapla». Hodně ątěstí, Honza K. |
| |
|
Anonymní | Sunday 26 June 2005 - 19:55:49 | | |
hallův snímač to nemá, to zapalování tam funguje tak, ľe řj dává impulsy cívce, která vyrábí napětí potřebné pro jiskru. tohle napětí pak jde přes kabel do rozdělovače, kde je přes palec rozvedeno k jednotlivým svíčkám... pokud se tak neděje a řikáą, ľe svíčky, kabely a komplet rozdělovač je o.k, tak bych ąel po cívce, nebo pak po řj. jestli chceą jeątě radu, tak se mi ozvi na mejla, poąlu ti telefonní číso a dohodnem se. kdyľtak poąlu naskenovaný schémátko, nebo návod na kterým pinu řj musí bejt napětí a kdy. mám to někde napsaný. řeąil jsem to samý nedávno. tak kdyľtak se ozvi na mejla Email a do předmětu napią Omega A zapalování.. zatim čauec Horalka |
| |
|
Honza K. | Wednesday 29 June 2005 - 03:30:25 | | |
2 Anonymní: Jen tak se ptám ze zvědavosti: řídící jednotka je asi chytrá dost, ale jak ví, jak časovat impulsy pro vysokonapě». cívku? Čau, Honza K. |
| |
|
Anonymní | Monday 11 July 2005 - 20:34:09 | | |
Tak sem tu mrchu konečně rozchodil, v kabelovým svazku byl nalomenej drát. Vyměnil sem celej svazek ať je klid. Kamoš akorát rušil tu samou káru tak sem moh od něj vzít věci a zkoušet do aleluja. Příští tejden na STK a zas se bude spokojeně jezdit. |
| |
|
Anonymní | Tuesday 26 July 2005 - 12:54:41 | | |
Mohl bych se zeptat, kde byl ten kabel nalomenej? mam uplne stejny problem, akorat s tim rozdilem, ze mi to vydrzi max. 15 sekund bezet (nova civka, zap. kabely, rozdelovac, snimac polohy skrt. klapky) a je mi to cely na 2 veci |
| |
|
riwal | Tuesday 26 July 2005 - 13:17:22 | | |
Honza K. napsal ... 2 Anonymní: Jen tak se ptám ze zvědavosti: řídící jednotka je asi chytrá dost, ale jak ví, jak časovat impulsy pro vysokonapě». cívku? Čau, Honza K.
Tuto informaci dostane ECU od čidla otáček kliky, které snímá pohyb kliky podle zubů (nálitků), v přesném místě zub není, čidlo dá větší prodlevu mezi pulsy a ECU ví že je první válec v horní úvrati a od toho se vše ostatní odvíjí. |
| |
|
Anonymní | Tuesday 26 July 2005 - 19:31:15 | | |
Kde byl přesně nalomenej nevím, ale jak sem zahejbal se svazkem tak se to začalo chovat jinak. Vyměnil sem ho a od té doby chodí zas jak za mlada. U tebe bych se spíš zeptal jestli ti to chytí pokaždý, nebo jen občas. Můžeš mít v háji čerpadlo nebo relé čerpadla že blbne a neudrží kontakt. Zkus hned po tom co to chcípne odpojit tlakovou trubku benzínu a měl by vytrysknout. Samozdřejmě to může být i zapráskanej palivovej filtr. Držím palce ať se daří to zprovoznit. Jo a elektronika mi žádnou chybu nehlásila. No a jen tak mezi řečí sem se teď vyřádil na šíbru. Zasekl se v částečně otevřený poloze a musel sem ho celej vydělat a spravit. _rendek bylo to docela zajímavý. |
| |
|
|