Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
MV 6 opet EGR |
Přejít na stranu 1 [2] 3 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
undy |
| ||
Host | Ďakujem za odpoveď.Idem mu kúpi» nejaký darček,aby ma nevyhodil od stojanu. _legion | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Asi to zkusim taky, jeste by me zajimalo, jestli nekdo nevi, o kolik asi zvednou spotrebu gumy 235/45/17 oproti 195/65/15. S tema sirokyma jsem se ted po meste ustalil kolem 12l/100 dalnice 10l/100, okresky nevim. Po vyrazeni EGR dam vedet. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
undy |
| ||
Host | Keby som mal po meste 12,tak ani neotváram kapotu.Mám 11.9 zmieąaná prevádzka,mesto 60-80,mimo mesta 100-130,autostráda 140-170/max 245-na tachometri/.Jazdím asi tak 50 na 50 mesto-mimo mesta.Inak skúąal som toto:na autostráde tempomat-100 kmh-PC vynuloval som priemernú rýchlos»-výsledok?PC ukazoval pri 100 na tacho.95priemer.Pri 150-144.A pri 220 na autostráde v µavom pruhu mi buchla PZ guma.Nic moc,tak-tak som doąiel na pravú krajnicu.Keby som bol býval v pravom pruhu,tak dnes straąím v spánku pána Yokohamu/205-55-15/ | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | tak ti treba dufam ze si si aspon rozflakol cumak. po dialnici sa jazdi 130. | ||
| |||
undy |
| ||
Host | Moľno v ČR a u nás.Toto bolo v Nemecku.A čumák mám celý.Zatiaµ. | ||
| |||
UNDY |
| ||
Host | 2 Bos:prosím »a napíą mi presne o aký trojcestný ventil sa jedná,je to z autogénu,alebo to mám zhána» od plynárov?Píąem o tej zaslepovacej matici na EGR na MV6.Dík. | ||
| |||
bos |
| ||
Uživatel #314 Registrován: Saturday 12 March 2005 - 22:25:37Příspěvků: 138 | zkus od plynanařů . jedná se o manometry , které se pouľívají na vyhrazených tlakových a plynových zařízeních , ale jak jsem jiľ psal , nejjednoduąąí je třeba koupit tu trubku na vrakáči(u nás cca 50kč), rozříznout , sklepat a zavařit nebo vsadit zátku a ovařit a máą to s origo závitem i těsnícím kónusem nebo udělat slepou podloľku pod samotnej EGR , no prostě moľností vyřazení EGRu z provozu je mnoho , jen můsí samotný EGR zůstat funční , aby předával signál řídící jednotce , to ľe nic nepřepouątí naątěstí nepozná čus oplus bos Opel Sintra 3.0 - LPG | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Nekde pisi i vrazit kovovou kulicku do trubicky a tim ji ucpat. Premyslim, zda mam EGR taky vyradit. Ale mam tam LPG, tj. mene karbonove spaliny, takze snad cistejsi sani a EGR ventil snizuje teplotu horeni, aby se netvorily oxidy dusiku a plyn hori pri vyssi teplote nz benzin a pri chudsi smesi pry hrozi poskozeni katalyzatoru vyssi teplotou, tak nevim, z pohledu plynare bude asi EGR pozitivni vec? Vykon neresim (SEQUENT a 2,5i motor) a usporu taky ne LPG ma primerene naklady i tak. Ma nekdo zkusenosti? | ||
| |||
undy |
| ||
Host | EGR pracuje len po zahriatí motora?Totiľ pri studenom motore mi auto krásne a pravidelne ide/MV 6/akonáhle sa motor ohreje do takých 2000 ot sa trápi a dusí,po prekonaní hranice 2000-2500 ot obrovská zmena,ide ako ľihadlo.To vąetko len pri teplom motore,studený ide krásne hneď odspodu.Môľe to ma» niečo s tým EGR-eąte ho nemám zaslepený.Dík | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Spis si myslim, ze to souvisi s bohatosti smesi, podle PP se mi zda ze to zastudena docela prikrmuje, hlavne dokud fouka sek*undarni vzduch ale i potom. Me to chodi hezky tak od 1000 ot, pod tim uz je to takove trapeni. Neprijde mi rozdil mezi teplym a studenym. Neprisava to nekde vzduch? Mozna i ten EGR, tezko radit. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 | |