Autor
|
Příspěvek
|
Anonymní | Thursday 26 May 2005 - 22:02:45 | | |
[david]co mám zaslepit u EGr ventilu ten pruľící ventilek nebo tu komůrku[/quote] |
| |
|
Anonymní | Thursday 26 May 2005 - 22:05:02 | | |
kurňa chtěl jsem upravit ten nadpis anonymní na moje jméno a ňák se nepovedlo, předem díky za odpověď pr»ko david |
| |
|
pr»ka | Friday 27 May 2005 - 05:55:47 | | |
zaslepit musíą i tu komůrku i tu jehlu,pozor pokud jehla přesahuje ven musíą do záslepky vefrézovat důlek aby se jehla nedotýkala zaslepky,samo před tím pořádně vyčistit,aby byl Egr funkční.Po vyčiątění ho vem do ruky a prudce trhavě sním mávej nahoru a dolu a ta jehla v tom musí sama chodit a tak »ukat. |
| |
|
tom | Friday 27 May 2005 - 06:12:30 | | |
Mam problem s demontáľí toho ventilu,mam astru f caravan motor 1,8 16v.Muľe mi někdo poslat plenek jak na to.předem dik,muj mail je Email. |
| |
|
freez | Friday 27 May 2005 - 07:33:10 | | |
tom:tome to je těľký co to máą za motor ,jakej rok výroby do Fka se dávali 3 motory 1.8 16v C18XEL,X18XE,C18XE tak jak povídej
|
| |
|
tom | Friday 27 May 2005 - 10:37:05 | | |
Jo to motor 1.8 16v xel o vytonu 115 koni.Diky za upozornění zapoměl jsem to tam dopsat. |
| |
|
pr»ka | Friday 27 May 2005 - 12:32:16 | | |
Tome co máą za problém .je to na dvo ąrubech torx myslím 45,odąroubuj a vyndej,co řeąíą |
| |
|
freez | Friday 27 May 2005 - 13:12:28 | | |
tom:Tome kde máą ten EGR ty máą jeątě ten hříbek zezhora na sání ?Jde do něj hadička a kabeli nebo jen hadička?a nebo uľ máą ten co je shovanej tak blbě za motorem?
|
| |
|
O.K. | Friday 27 May 2005 - 15:28:13 | | |
No ten co je blbe za motorem mam ja na x16xel a taky vubec netusim jak se tam dostat |
| |
|
pr»ka | Saturday 28 May 2005 - 06:36:50 | | |
O.K.předevčírem jsem to dělal,volal jsem jeątě Niovi,abych to s ním zkonzultoval a» něco nezkoním.Nio mi řekl ,ľe u tohoto motoru bez flaąky a čtyř cigár a» to ani nezkouąím teď váľně,oddělej el.dráty které půjdou, a» máą víc prostoru,Nio oddělává jeątě ty dvě hadice od benzínu a tu tlustuo pod EGRem, od toho sání.Já je tam nechal, bo se bál to oddělat.Vyndat to jeątě jde,ale dát to tam, to je síla,sloľil jsem EGR s podloľkou a záslepkou a gumičkou jsem omotal ąroub a přetál gumičku přes EGR a samo i ten druhý,tudíľ vąe drľelo pokupě a nemohly ąrouby vypadnout.Ten horní ąroub jde a na ten spodní jsem si pomohl zrcádkem abych zjistil, kde je ta díra.Jak je oba chytneą,tak urvat ty gumičky ,ale vytáhnout je ,aby nezůstaly pod podloľkou,jak ąroubujeą ąroub dovnitř má se snahu ta gumička zadělávat do závitu,takľe tou gumičkou ąrob nebtáčet víckrát, jen jednou.Jak jsou gumičky venku je vyhráno,ty gumičky nebudou asi nejlepąí řeąení ,ale nic jiného po tom půl litru co mi radil Nio mě nenapadlo záleľí v jaké stavu je tvůj motor,ale ten co jsem dělal já byl na seąrotování,po zaslepení zázrak,jeątě teď to nechápu,stiąil se ,spotřeba rapidně dolů,klidný,plynulý no co budu povídat,je to vopruz ,ale stojí to za to,jestli ten motor nemáą aľ v tak hrozném stavu ,tak třeba ten rozdíl takový nebude,ale u mě byl fatální [ Upraveno So kvě 28 2005, 06:43 ] |
| |
|
|