Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Zafira :: ZAFIRA :: Zafira motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
nulova reakcia na pridanie plynu, trhanie pri pridani/ubrati plynu |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
miku |
| ||
Host | Mam Opel Zafiru 1.8 rok vyroba 3/2000, 70 000 km, motor X18XE (myslim). Problemy, ktore ma trapia a Opel servis nevie pomoct, resp. by najradsej vsetko vymenil za nove (kopa penazi) su asi tieto: 1. pri starte otacky niekedy zacnu na 1200-1400 (ak je vonku horuco) a potom zidu na 800-900. To beriem. Horsie je to vsak, ak je chladnejsie (-20 az +15) Po nastartovani otacky zacinaju hned od 800-900, co uz sa mi nepaci 2. pri rozbiehani a jazde na dvojku pri nizsich otackach, auto niekedy nereaguje na stlacenie plynu alebo cuka. Niekedy aj za jazdy mam pocit, ze auto strati na chvilu vykon 3. Pri jazde auto trhne pri prudsom zosliapnuti plynu/ uvolneni plynu 4. posledna vec-pri zohriatom motore mi bezi ventilator na chladici ok, ked vypnem motor tiez este bezi, ale ked vyberiem klucik zo spinacej skrinky tak sa ventilator zastavi (co by asi nemalo) Vopred dakujem za akukolvek radu, casto pozeram diskusie na tejto stranke a je to fakt super. Na zaklade poradne by som to typol na Krokovy motor/EGR ale nie som si isty. Nesvietia mi ziadne chybove kontrolky a nedavno som menil lambda sondu (najazdene asi 1000km).Dakujem | ||
| |||
Lib |
| ||
Host | jeste jeden tip - vaha vzduchu | ||
| |||
biL |
| ||
Host | Z předchozích příspěvků a z vlastní zkuąenosti: Ztráta výkonu při cca 2.500 ot/min. Pocitově to bylo jako kdyľ najedeą na ľvejkačku a chvíli trvá, neľ ji urveą. Diagnóza: Váha vzduchu. po výměně, je klid. Kaľdopádně na diagnostice vąechno vidíą jasně. P.S.: V registru závad nebylo o váze ani slovo, ale při jízdě s diagnostikou na klíně jsem jasně viděl díru v údajích dodávaných váhou do řídící jednotky. | ||
| |||
miku |
| ||
Host | chalani dakujem za rady. Tu vahu vzduchu si veru overim. A najlepsie by bolo ozaj za jazdy. Neviete nahodou ci krokovy motor sa pri type X18XE1 da precistit/rozobrat. Servis Opel mi povedal, ze je to jeden blok spolu s klapkou a neviem, ci to ide rozobrat. Da sa Vaha vzduchu nejako opravit/vycistit, alebo musim kupit novu? | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | S Váhou vzduchu neuděláą nic - a ani to není politika servisů či prodejců. Nedávno jsem sice četl článek o tom, ľe v Praze je soukromník, který váhy vzduchu umí opravit, ale bohuľel mi to vypadlo - cena za repasi byla, ve srovnání s novou, směąná - do 1500 Kč max. a přitom na ni dával záruku jako na novou! Na srazu v Mýtě by mi měl někdo váhu vzduchu dovézt a chci se na ni podívat a zjistit co na nich odchází. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
biL |
| ||
Host | Váha vzduchu je svině. Někdo mi tvrdil, ľe se spravit dá, ale moc tomu nevěřím. A ani z vrakáče nevíą co kupujeą. Nová je nová. Jinak je to ranec 6-7000,- Za kus trubky s konektorem . Vrátím se jeątě k bodu 4) Todle to mi dělá ventilátor na klimatizaci, prostě, dokavaď je nastartováno, tak se točí jako blbej, jakmile chcípnu motor, tak chcípne i ventilátor a vůbec ho nezajímá to, ľe na chladiči ventilátoru neudrľím ruku. | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Vľdy» je to také zbytečné! Pokud zdroj tepla něpremává, tak je zbytečné dochlazovat. Tenhle blbinec s dochlazováním mají hlavně ©áde a podobné výrobky od VW skupiny! Copak chceą, aby se ti vybila baterka, protoľe máą třeba načatý termospínač, nebo chceą, aby ti ve tvé nepřítomnosti vyhořelo auto protoľe ventilátor se utaví. Jó panečku, kdo jste neviděli hořet plasty, tak nevíte, co je to za frkot!. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
ronin44 |
| ||
Host | Mal som nieco podobne na astre, v mojom pripade to bola vadna zapalovacia jednotka (u inych modelov zapalovacie kable) Bola nutna vymena, nova aj s vymenou 8000,- | ||
| |||