Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Kouření motoru |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Anonymní |
| ||
Host | Ahoj vąichni, mám OmBe 2,5td a při seąlápnutí plynu na podlahu, se za mnou valí ohromný kouř. Je to normální? Při normální jízdě je to v poho. Vím ľe ropa kouří, ale ľe by tak moc? | ||
| |||
Arnie |
| ||
Host | kour by se mel valit jenom dokud nezacne turbo poradne plnit. takze tak 1-2s po seslapnuti plynu by to melo byt v pohode. taky se obcas divim, kdys se podivam do zrcatka pri akceleraci | ||
| |||
bruno26 |
| ||
Host | co jsem si vąiml tak vąechny tyto omegy dost kouří.mám to taky a kdyľ předjíľdím na plnej plyn tak sou za mnou oblaka dýmu.mám to jeątě přečipovaný tak to je jeątě o něco horąí.příątě kupuju benzín V6 | ||
| |||
Arnie |
| ||
Host | kdyz je to cipnuty, tak je to neco jinyho... vstrikuje to vic nafty nez to spali pri maximalnim plnicim tlaku (u vetsiny levnejsich neoriginalnich cipu). bez chipu by ty oblaka dymu nemely byt, resp. to coudi jen chvilku po seslapnuti plynu. | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | já jsem si vąimnul, ľe kouřej jen ty motory co nemaj váhu vzduchu. já jí mám a vypadne ze mě jen malej obláček a to jen pokud protočim kola. jinak fakt NE! | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Ropák kouří víc v létě neľ v zimě - je to dáno sloľením nafty - těľąí podíly v létě. Kdyľ je motor studený, tak se správně nemá vůbec vytáčet, ale jen tak ąolíchat, dokud nebude na provozní teplotě (nebo na hodnotě těsně pod ní) Pokud je studený a noloľí se mu, tak o to víc bude kouřit. Dělají to i nová auta - pokud jde z něj ovąem černý dým, tak jsou uľ v háji kompresní tlaky. Správně by měl jít z něj dým ąedivý. Kdyľ se přiąlápne plyn. pedál, tak otáčky turba jsou jeątě malé a do motoru se nedopravuje jeątě tolik vzduchu (čistého), zatímco paliva tam jde hafo - to má za následek ono zakouření. Pokud je ale motor uľ teplý a nohou akcelerujete plynule, tak by motor kouřit při kaľdém přiąlápnutí neměl. On si ve skutečnosti také zakouří, ale vy to nevidíte, protoľe katalyzátor je uľ vyhřátý a dovede to do určitého mnoľství zachytit a přeměnit. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
opel.vectra |
| ||
Host | 2 Yper: K tomu není co dodat Zarámovat a přilepit kaľdýmu ropákovi na palubovku. Nic proti nafte, taky jsem ji mel - never more | ||
| |||
bruno26 |
| ||
Host | já tam ale ľádný neoriginální čip nemám -mám přehranej software v řídící jednotce a navíc to kouřilo i před "chipem".ppo výměně vzduchového filtru auto líp jede v malejch otáčkách a taky nekouří tolik.ano chce to plynule přidávat plyn a ne hned dát plnej.jeątě to chce nechat seątelovat čerpadlo na předvstřik. | ||
| |||
Arnie |
| ||
Host | Ja mam rok staryho Opla bez chipu a taky coudim, kdyz na to razantne slapnu. Kdyz jedu klobouka, tak by clovek nepoznal ze mam naftu. Chipnuty TDI od VW coudi s plnym plynem furt.... jako Tatrovka Mno a dys se na to chipnuty TDIcko slapne po studenym startu, tak to skutecne stoji za to!!! | ||
| |||