Autor
|
Příspěvek
|
novic | Friday 29 April 2005 - 17:21:16 | | |
| |
|
Anonymní | Monday 02 May 2005 - 23:15:52 | | |
Ja mel u v6 motoru spatny tesneni pod ventilovymi viky, pry typicka zavada, svicky se machaly v oleji |
| |
|
Nomike | Thursday 05 May 2005 - 11:26:20 | | |
Vítej v klubu těsničů. Gufera jsou pěkně drahá a někdy potvory nesednou (takľe repete s novým). K přetěsňování toho, co vidíą ze spodu si přidej zmiňované !plastové! víka vaček, litinové výfukové parohy ke hlavě (navíc rádi praskají) a nezapomeň, ľe i sání (ikdyľ v něm olej neteče) musí těsnit. Kdyľ zmiňuju to sání, tak spousta věcí je ovládaná podtlakem ze sání. Pokud ti někde nějaká hadička sjede ze sosáku, či praskne, tak máą problém. Snad nebudeą mít problém s těsněním pod hlavou (mění se pouze v páru), chlazení, EGR ventil (nejlépe utěsnit jednou provľdy).... |
| |
|
Anonymní | Friday 06 May 2005 - 23:10:24 | | |
nevite na kolik by vyslageneralka mv6?kamara delal na omeze a 2.4 a dal zato 40 000,nevyplati se koupit radsi jiny motor? |
| |
|
Anonymní | Sunday 08 May 2005 - 21:10:49 | | |
40 000 za 2,4i je nesmysl, pokud to nebylo pred 10 lety, to je stara omegina, levnejsi je koupit novou, jednu slusnou jsem prodaval a nebyl jsem prakticky schopen ji udat za polovic s cerstvou technickou |
| |
|
|