Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Váha vzduchu ( snímač objemového množství vzduchu) u C20NE - hodnoty odporu |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Stef |
| ||
Host | Ahoj lidi, dneska jsem si zkoušel preventivně přeměřit odpory na jednotlivých kontaktech váhy vzduchu podle knížky Jak na to. A vyšly mi úplně nějaký podivný hodnoty _rendek Lítalo to třeba o 5 kiloohmů jinak... Tak teď nevím, jestli mají překlep v knížce a nebo je úplně v ... Nevíte někdo kolik mají být?? Jako na chodu motoru to nijak nepoznám. Zdá se, že běží úplně v pohodě a kontrolka závady nesvítí Jsem z toho úplně zmatenej | ||
| |||
Václav GT |
| ||
Host | Stef napsal ... ....preventivně přeměřit odpory na jednotlivých kontaktech váhy vzduchu podle knížky Jak na to. No sláva, konečně nějaký výzkumník s tímto motorem. Kde jsi to v té knížce viděl? Já mám 3.vydání z r.1999 a nic takového jsem tam nenašel. Mám však jiné hodnoty - napětí na kontaktech váhy vzduchu: zapnuté zapalování 0,2-0,3 Voltů volnoběh 0,5-1,5 2000 ot. 1,75-2,25 3000 ot. 2,0-,25 náhlá akcelerace 3,0-4,5 (snap accelerate) plný knedlík 4,5+ Vztahuje se to na Motronic 1.5, napájecí napětí je 5 Voltů. Mám k tomu víc hodnot, jestli chceš, napiš svůj email. | ||
| |||
mikele_g |
| ||
Host | taktiez by ma taujimalo, bud taky dobry : Email dakujem | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Václav GT napsal ... Stef napsal ... ....preventivně přeměřit odpory na jednotlivých kontaktech váhy vzduchu podle knížky Jak na to. No sláva, konečně nějaký výzkumník s tímto motorem. Kde jsi to v té knížce viděl? Já mám 3.vydání z r.1999 a nic takového jsem tam nenašel. Mám však jiné hodnoty - napětí na kontaktech váhy vzduchu: zapnuté zapalování 0,2-0,3 Voltů volnoběh 0,5-1,5 2000 ot. 1,75-2,25 3000 ot. 2,0-,25 náhlá akcelerace 3,0-4,5 (snap accelerate) plný knedlík 4,5+ Vztahuje se to na Motronic 1.5, napájecí napětí je 5 Voltů. Mám k tomu víc hodnot, jestli chceš, napiš svůj email. Já už se bál, že to tady nikoho nezajímá Mám vydání z roku 1995 a je to v části nazvané "vstřikovací zařízení". Píší tam: Odpor měřiče vzduchu při + 20 °C Svorka 2 - 4 .... 2500 Ohmů Svorka 3 - 4 .... 300 - 500 Ohmů Svorka 1 - 4 .... 270 - 520 Ohmů Čidlo teploty nasávaného vzduchu pro 15 - 30 °C Svorka 5 - 4 .... bez údaje (asi není, na káblu taky není) Můj e-mail je Email . Jestli máš tyto věci v digitální podobě, tak mi to prosím pošli. Já ti pošlu zase tu moji verzi. Opravdu mi to nějak nesedělo a připadá mi to podivný... | ||
| |||
Stef |
| ||
Host | To jsem byl opět já. Zase jsem se zapomněl podepsat Ještě malý dodatek. Při měření mezi svorkama 2 - 4 tam píší, že náporová klapka má být otevřená až na doraz | ||
| |||
Václav GT |
| ||
Host | 2 Stef: už to vidím. To jsou údaje k Motroniku ML 4.1, proto jsem je neuložil do své paměti. Já mám M 1.5 a mé materiály se tedy týkají této ECU. Jakou máš ty? Večer ti mail něco pošlu. | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Václav GT napsal ... 2 Stef: už to vidím. To jsou údaje k Motroniku ML 4.1, proto jsem je neuložil do své paměti. Já mám M 1.5 a mé materiály se tedy týkají této ECU. Jakou máš ty? Večer ti mail něco pošlu. Dle knížky se motronic ML4.1 dělal do roku 89, já mám rok 95, poslední Ačkovou Vectru. Měla by tam být Motronic M1.5. Přímo na ni jsem se nedíval, ale díval jsem se na škrtící klapku. Je na ni potenciometr a ten měli jen M1.5. Jen se teda divím, že to v té knížce nenapíší, jestli je v těch váhách rozdíl... pak to pomalu člověk pokládá za vadný díl a přitom je to jen tisková chyba. Ještě jsem si našel na netu nějaké další info. Je to v angličtině a jsou v tom všechny možný hodnoty napětí, frekvence a cykly M1.5 (ale chybí tam odpory). Jenže všechno si člověk sám preventivně neproměří a navíc je to časově dost náročný... | ||
| |||
Stef |
| ||
Host | Václav GT napsal ... 2 Stef: už to vidím. To jsou údaje k Motroniku ML 4.1, proto jsem je neuložil do své paměti. Já mám M 1.5 a mé materiály se tedy týkají této ECU. Jakou máš ty? Večer ti mail něco pošlu. Dle knížky se motronic ML4.1 dělal do roku 89, já mám rok 95, poslední Ačkovou Vectru. Měla by tam být Motronic M1.5. Přímo na ni jsem se nedíval, ale díval jsem se na škrtící klapku. Je na ni potenciometr a ten měli jen M1.5. Jen se teda divím, že to v té knížce nenapíší, jestli je v těch váhách rozdíl... pak to pomalu člověk pokládá za vadný díl a přitom je to jen tisková chyba. Ještě jsem si našel na netu nějaké další info. Je to v angličtině a jsou v tom všechny možný hodnoty napětí, frekvence a cykly M1.5 (ale chybí tam odpory). Jenže všechno si člověk sám preventivně neproměří a navíc je to časově dost náročný... | ||
| |||
jaja |
| ||
Host | oplaci neví tady někdo hodnoty vahy vzduchu na 2,5v6 r.v.2000 bosch č.280217519 v ohm. kolik by se mělo naměřit na jednotlivých konektorech,1,2,3,4.Dík za odpovědi | ||
| |||
jaja |
| ||
Host | zdravím,tak mam tu váhu tady na stole a na určitých svorkách jsem naměřil tyto hodnoty. svorka 1-4=25,2 Kohm 2-3=46,5 Kohm 1-2=45,8 Kohm 1-3=0,74 Kohm 3-4=26,0 Kohm 2-4= 74,1Kohm tak mam obavu,že ty hodnoty jsou asi špatné ,nemužu to porovnat,na 2,5v6 C, jsem tady zádné hodnoty nenašel.MUŽE NEKDO PORADIT? DÍK | ||
| |||