Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
C20xe - po výměně nejde |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
rutas |
| ||
Uživatel #4926 Registrován: Wednesday 17 December 2014 - 17:30:28Příspěvků: 3 | Zdravím, mám takový zvláštní problém... Mám vectru A kde byl původně motor c18nz, potom jsem ho vyměnil za c20ne, přecvakal kab. svazek jednotku a to bylo vše, motor fungoval normálně... ted jsem ho chtěl vyměnit za c20xe, dal jsem ho tam, zapojil elektriku, ale u jednotky jsou dva malé čtvercové konektory (zelený, černý) jsou to ,, samice,, ale z a auta mi jdou taky samice... takže jsem z kab. svazku c20ne ustřihl tyhle 2 a napájel na svazek z motoru a zapojil přesně podle barev aby se vše shodovolo, dal jsem si záležet. Ale když otočím klíčkem nerozvítí se kontrolka motoru ani když spojim na diag. A a B abych něco vyblikal, nerozjede se čerpadlo po startování a nehází jiskru ani s rozdělovače... na čerapdlo na ,, tvrdo,, když zapojím proud tak jede. Zkoušel jsem jinou ř.j. a výsledek stejný... když jednotku úplně odpojím tak je to taky stejné konec kab. svazku je napojený na + baterky, pojistky ok... zapojil jsem i ty které tam nebyly... už vážně nevím co s tím.. :/ jíný kabelový svazek? děkuji moc za všechny rady Vectra A | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Barvy dratu IMHO nejsou vubec rozhodujici, sehnal bych si schemata... Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
rutas |
| ||
Uživatel #4926 Registrován: Wednesday 17 December 2014 - 17:30:28Příspěvků: 3 | Dobře..ale logicky, byla by náhoda, že se všechny schodují ne? Vectra A | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | To je sice zajimave, ze to barevne sedi, ale nesazel bych na to. Nakonec to prece vubec nefunguje, ne? Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | Off topic, to ma smysl pri zustatkovych hodnotach techto vozu se babrat s prehazovanim motoru? Nehlede na mozne problemy s STK 1,8 neni dvoulitr. Ale jinak asi neporadim,mel jsem kdysi dobastlenou omegu s C20NE a palivove cerpadlo tam bylo natrvdo bez rele a jezdilo to normalne | ||
| |||
rutas |
| ||
Uživatel #4926 Registrován: Wednesday 17 December 2014 - 17:30:28Příspěvků: 3 | Ne nemá, to vím taky...ale prostě je to srdocovka kterou máme 18 let... jeden uživatel z jinýho fora měl stejnej problem jsem zjistil a prej to bylo jednožílovím konektorem na konci kab. svazku, tak to hned jak budu moct zkusim, ale jinak díky moc a stk pro mě probém není..problém bude až by nastal nedej bože nějakej smrták s nejasnýma okolnostma Vectra A | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Tak jasne, kdo si hraje nezlobi Kazdopadne jak se vyviji ruzne typy motoru, tak se meni hlavne ruzne snimace a i nektere akcni cleny a jejich pripojeni... Nemusi to byt proste tak jednoduche, i kdyz benzin je na tohle asi jeste lepsi nez dyzl - tam se toho moc jinak vymyslet neda. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||