Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Motor X18Xe1 - kolisani otacek |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Joska |
| ||
Host | Zdravim všecky, měl bych na Vás prosbu o radu. Zničeno nic pri jizde mne VeBe začala jet tak asi na tri valce a kdyz jsem zastavil hned to chciplo. Byl jsem na diagnostice a rekli mi ridici jednotka v poradku, vymenit zapalovaci lištu a vyčistit klapku. Provedl jsem vyměnu palivoveho filtru,svíček, lišta nová ( i když ne original), vyčištění klapky. No a motor za studena stále nema automaticky sytič - musim chvilku držet otačky nad 2000 než sa zbrcha, udrzi volnobeh a nechipne. Při vyšších otáčkách pokud sa snazim udrzat cca 3000 - tak kolisa mezi 3500 a 2500. Pokud je motor v tahu (predjizdeni,rozjezd) - žádný problem ale pokud je nad 2000 a chci jet plynule tak skube. Zkontroloval jsem ERG ventil ( po demontazi a pripojeni 12V na krajni kontakty funguje bez problemu) aj jsem ho zkusil zaslepit. Včera jsem si zapučil aj novu klapku Pierburg zkusil přehodit a zadna zmena. Tak už nevim - jestli zkusit opet diagnostiku nebo co delat - za kazdu radu budu vdecny. Joska | ||
| |||
KopA |
| ||
Nespravuj to co funguje - teprve až se to vys..e! Uživatel #825 Registrován: Thursday 03 August 2006 - 18:52:15Příspěvků: 824 | Je to jednoduchý - když máš tedy zkontrolovanou elektrickou část tak ti zbývá palivo a vzduch nic jinýho motor nepapá. Vzduch: zkontroluj vedení vzduchu od filtru ke klapce jestli není někde prasklina, jestli máš váhu vzduchu půjč si na zkoušku jednu "OK". Palivo: zkontrolovat tlak na liště jestli je OK regulátor tl. paliva, event. změřit průtok vstřiků jestli není někde problém (málo pravděpodobné protože životnost vstřikovačů 3x přesahuje životnost celého auta). Asi bude něco na vzduchu - mám pocit že podobnou věc tu pár lidí řešilo a někdo měl prasklý vedení sání a někdo blbou váhu. Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | No ja bych u tohohle motoru resp. jeho ECU byl opatrnej s konstatovanim ze je v poradku. Pokud je mi znamo tak ty jeji poruchy se projevuji tim, ze neumi zpracovat signaly z cidel resp. ze hlasi vadne cidlo ktere je v poradku nebo naopak jeho nefunkcnost ignoruje. | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | U tohoto typu motoru hodně odcházejí řídící jednotky, podle čeho usoudili, že je v pořádku? Nehlásí vůbec žádné chyby a podle live dat je všechno v pořádku? Jako váha vzduchu, lambda, teplota chladící kapaliny, délka vstřikovacího času, škrtící klapka.. Další častá závada je škrtící klapka, ale tu už jsi vyloučil. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Joska |
| ||
Host | Diky za rady tak doufam ze jednotka v poradku je - vezl sem to na slovaky cca 50km a delal to manik, kery tom rozumi - okolni servisy mu tam auto vozija bezne na diagnostiky a vsecko kolem elektriky. Zkusim ještě tu váhu vzduchu projdu to a uvidim. Mam to zkusit hodit ještě jdnom na diagnostiku ?? Dik Joska | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Diagnostika jako takova je k nicemu ta ti jen rekne to co vyhodnoti ECU a pokud to ta vyhodnocuje spatne nerekne ti nic. Leda precist live data jake jsou treba udaje o prutoku vzduchu a cetnosti vstriku. | ||
| |||
Gynekolog |
| ||
Host | PROSTĚ TI TO MÁLO STŘÍKÁ, BĚŽ K DOKTOROVY !!! | ||
| |||
frantisek |
| ||
Host | no jasom bo uz udoktora vimenil klapku.doktor mi poedal ze toje neco zventilami ze su potpaleni alebo co tonevim apreto mi kolisa volno beh .tak poradte | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | frantisek napsal ... no jasom bo uz udoktora vimenil klapku.doktor mi poedal ze toje neco zventilami ze su potpaleni alebo co tonevim apreto mi kolisa volno beh .tak poradte | ||
| |||