Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Calibra :: CALIBRA :: Calibra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
x20xev nejde na 45000ot/min |
Přejít na stranu 1 [2] 3 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Já bych se ještě zaměřil na tu váhu vzduchu. Ona nová nemusí být pokaždé funkční.. dobrý postup je odpojit konektor z váhy a jet auto zkusit projet, sice bude svítit kontrolka motoru, ale, jestli byla váha špatná, tak to bez ní pojede daleko líp. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
fiki |
| ||
Host | zdravím vyskoušeno váhu sem odpoji, a je to to same z vahou i bez jede to porad stejne. dneska sem se se díval po kabelaži a porad nic jestli to nevyresím pujde pod lis | ||
| |||
AlešW |
| ||
Host | Je spatna RJ. Ja to mel na Astre take. Nepomohla vymena cehokoliv, porad jen 4500ot/min. Po napojeni na PC bylo v RJ vse v poradku. Zkusil jsem ji i presto vymenit a ejhle, ono to tahlo az do omezovace. | ||
| |||
Host |
| ||
Host | nj met nekdy jde a nekdy ne jako by to bylo spatny kontakt, ale kontroloval sem to a je to o.k | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | stejně si myslim,že to habruje čidlo vaček... Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
krikyn |
| ||
Host | Povedlo se to vyřešit? Mám obdobný problém s Vectra B 2.0 16V rv.2000. Chyba P0340 i po výměně orig. snímače stále svítí, kabeláž v pořádku. Jaké má být napětí pro snímač vačky a kliky??? | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Už jsem to psal- asi špatný předstih, je to řídící jednotkou. Dá se sehnat za pár šlupek. | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | krikyn napsal ... Povedlo se to vyřešit? Mám obdobný problém s Vectra B 2.0 16V rv.2000. Chyba P0340 i po výměně orig. snímače stále svítí, kabeláž v pořádku. Jaké má být napětí pro snímač vačky a kliky??? snímač na klice? nebo na vačce? ona totiž řídící jednotka pod timto stejnym kodem zobrazí někdy ten a podruhé onen Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Jen Vás ještě varuju- moc s tím takhle nejezděte, díky tomu pozdnímu předstihu se extrémně zahřívá výfuk a motor až k hlavě- podpalují se výfuk. ventily a celý auto jen žhne. Ideální konstelace pro požár auta. | ||
| |||
krikyn |
| ||
Host | Problém vyřešen!!! Žádné čidlo vačky, kliky nebo řídící jednotka, ale snímač teploty nasávaného vzduchu (asi špatný kontakt či co). Přišlo se na to tak, že jsme pro čidlo vačky který má napětí 2,5V a údajně by mělo mýt 5V chtěli připojit na zkoušku od nějakého čidla těch 5V. Zvolili jsme právě čidlo teploty nasávaného vzduchu. Když jsme konektor rozpojili aby jsme se mohli přidružit a vrátili na zpět, tak po nastartování zmizela aktuální chyba P0340. Nechápu, ale JSEM RÁD ŽE ZASE JEZDÍM. | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 | |