Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Frontera :: FRONTERA :: Frontera motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
studený motor nestartuje a nejede |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
pavel381 |
| ||
Uživatel #950 Registrován: Thursday 21 December 2006 - 17:48:19Příspěvků: 117 | můj syn má opel omegu A motor dvoulitr rok výroby 1988 typ 20 NE 85 KW..je to na benzin i lpg...ráno nejde studený nastartovat po delší době chytne a motor tarokuje nejde za plynem střílý do výfuku a někdy vyrazí víko vzduchového fitru..jak se motor zahřeje jede úplně v pohodě na benzín i lpg a závada se prostě přes den vytratí ale ráno znova problémy ...vyměnil jsme co se dalo: řídicí jednotku,svíčky (dokonce dvě sady),zapalovací káble,indukční cívku,snímač otáček,snímač teploty,spínač škrtící klapky....už si fakt nevím rady poraďte prosím .... [ Upraveno Friday 22 June 2012 - 18:03:50 ] | ||
| |||
wisastar |
| ||
Host | zkouseli ste vyblikat chyby? | ||
| |||
pavel381 |
| ||
Uživatel #950 Registrován: Thursday 21 December 2006 - 17:48:19Příspěvků: 117 | wisastar napsal ... zkouseli ste vyblikat chyby? nevím jak to ale chybu bohužel žádnou nehlásí | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Že by výfukové plyny neměly volnou cestu k odchodu třeba kvůli připozacpanému katu, který se po ohřátí zas nějak zprůchodní...? A ten přetlak vznikající při startování by zpětně vyrazil až víko vzduchového filtru...? W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Problém by mohl být i v LPG. Když se motor ohřeje, jede dobře na benzín i na plyn? Napadá mě, že může být řídící jednotka zadaptovaná na jízdu na plyn a studená může mít problém nastartovat na benzín. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
pavel381 |
| ||
Uživatel #950 Registrován: Thursday 21 December 2006 - 17:48:19Příspěvků: 117 | Legend napsal ... Problém by mohl být i v LPG. Když se motor ohřeje, jede dobře na benzín i na plyn? Napadá mě, že může být řídící jednotka zadaptovaná na jízdu na plyn a studená může mít problém nastartovat na benzín. ano motor jak se motor ohřeje jede dobře na benzín i na plyn...řídicí jednotku jsem dával druhou .. no a stím katem..nepasujeme mě k tomu to cukání a tarokování když to chytne ...s | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Když já vůbec netuším, jak se chová motor, když "tarokuje"... Jedině že by to bylo hodně podobný, jako když štyft spadne do trýbu... W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
pavel381 |
| ||
Uživatel #950 Registrován: Thursday 21 December 2006 - 17:48:19Příspěvků: 117 | Colommbo napsal ... Když já vůbec netuším, jak se chová motor, když "tarokuje"... Jedině že by to bylo hodně podobný, jako když štyft spadne do trýbu... tarokuje - vynechává,klepe se atd..alespoň u nás se tomu tak říká [ Upraveno Saturday 23 June 2012 - 16:34:38 ] | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | je tam dost benzinu?, takhle blbnull muj posledni prirustek do rodiny a jako oprava stacilo nalit cerstvy benzin. A protoze je to provozovano na LPG a strili to zpet do sani, tak bych jeste zkontroloval tesnost vsech hadic sani, pri nekterem zaslehu se mohla hadice nekde dole, kde to neni videt, natrhnout a takova netesnost dokaze taky pekne potrapit. | ||
| |||