Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
startovani opelu vectra B 2.0 Di |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
martin simek |
| ||
Host | Zdravím, mám problem a to takový: dojel jsem s autem na parkoviště uplně normálně a druhy den ,když jsem chtěl odjet ,tak jsem nenastartoval. Teplota venku byla tak 9 stupňů. myslel jsem že mam zavdušněný pal systém ale vše v pohodě. Může mi někdo prosím poradit ? už fakt nevím. Mohou to být svíčky ? děkuji za pomoc Martin | ||
| |||
vermier |
| ||
Host | Takhle popsane to muze byt uplne cokoli. Jak se auto chova? Otoci aspon motorem? Ma tendence chytit nebo vubec ne? Sviti diagnostika? | ||
| |||
bobesxxx |
| ||
Host | tak to resim uz tyden,Oplik nejede jen toci ani neskitne,cerpadlo ok,a zadna chyba, | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Svicky tezko, bez nich to musi chytit i pri 0st. Co snimac otacek vacky nebo kliky? Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Žhavící svíčky můžeš jednotlivě poodpojovat a proměřit, jestli jsou dobré tak mají běžně odběr okolo 15 až 20 A. Nebo padá nafta a v takovém případě si ji motor startováním jen tak nenatáhne. Jestli jsou svíčky v pořádku, zkusil bych auto opatrně roztáhnout. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Zhavici svicky bych rovnou neresil, mam vyzkousene, ze pri teplote par stupnu dyzl bez nich chytne, trosku tezce ale minimalne skytat by to muselo. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Host |
| ||
Host | uz jsem tahal nejede,nafta nepada mam vyzkouseno,svicky neresim je teplo a zhaveni zacina az kolem 0 a dolu a dnes byla zima a oplik zhavil.napada mne jeste tlak vzduchu,no uvidim po diagnostice.zrovna mam novou stk dva dny a takovej kiks.nechci se ji vzdat krasne mne vozila 4roky bez problemu. | ||
| |||
Choze |
| ||
Host | Mam take 2.0di a pomerne stejny problem.Rano problemy startu,nadrz cista vse nove a kdyz chyti neni cely den problem.Zhavice taky dobry,uz nevim jak na ni. | ||
| |||
nocturne |
| ||
Host | ted jsem resil to same nebo aspon podobne na X20XEV (benzin) a nakonec se ukazalo, ze baterka ma dva clanky napul vyschle. Inu, po deseti letech bez udrzby ma snad i narok. nalil jsem do ni vodu z kohoutku a uvidime... Projevy: - pri sepnuti klicku bylo slyset cerpadlo jak nasalo benzin - starter tocil motorem jako blazen - auto tu a tam jen tak skytlo - pri vypinani motoru bylo slyst jak se cerpadlo dotocilo Dumali jsme nad rele cerpadla, cerpadelm, nad elektrikou, spiinackou, imobilizerem - nakonec me pri hledani napadlo zmerit napeti na rele cerpadla PRI STARTOVANI a ukazalo se (a naslednymi pokusy potvrdilo), ze jakmile zacne starter odebirat z baterky, klesne palubni napeti nekam k 8V a rele cerpadla se zase samvolne rozepne. Starter se pritom uplne klidne dal naprosto ochotne toci...Jakmile jsem starter vypnul, cerpadlo sepnulo (cvaknuti prehlusil dobihajici starter) a jeste se na chvili dotocilo.. Motor pak parkrat skytne na zbytkovy tlak v postrubi a hotovo. | ||
| |||
bobesxxx |
| ||
Host | tak uz jsem to vyresil,zjistil jsem ze taha vzduch od te nadobky na naftovej filtr ti pitome rychlo spojky jsem vyhazel i s tim a koupil jsem naftovej filtr na audi a je klid. | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |