Autor
|
Příspěvek
|
Roott | Sunday 03 April 2005 - 15:42:57 | | |
| |
|
Anonymní | Sunday 03 April 2005 - 15:44:10 | | |
magore chlapy s y??? |
| |
|
K_P | Sunday 03 April 2005 - 15:48:27 | | |
Anonyme!!! |
| |
|
Brouček | Sunday 03 April 2005 - 15:58:56 | | |
Anonymní213.192.0.154 napsal ... magore chlapy s y???
Já si myslím, ľe tu nejsme ľádní profesoři čeątiny, a nějaké to i y nás snad nerozhází.Takľe takovéto zbytečné výrazy nejsou na místě |
| |
|
NIO | Sunday 03 April 2005 - 16:45:44 | | |
Roott213.192.0.154 napsal ... Ahoj chlapy, jen se chci zeptat jestli de dohromady LPG s Omegou, treba 2.0 16V. Nemate s tim nekdo zkusenosti??? Tady asi vsichni stejne jezdite na beno ze??? Diky
co by to neslo, ale musis pocitat s tim , ze na LPG je trosku znat ubytek sily, ale jen nepatrne. Omega je dost tezka uz jen na X20XEV motor. ten plyn nevim, jeste jsem ji v plynu nevidel. |
| |
|
Anonymní | Sunday 03 April 2005 - 18:53:35 | | |
Vykon pujde trochu dolu, to ano, svagr ma Kadeta 1.8 GSi s LPGckem a znat to trochu je. Ale to mi nevadi, oproti me 405ce 1.9D to bude letadlo myslim. Diky |
| |
|
Derek | Sunday 03 April 2005 - 19:51:17 | | |
Jistěľe jde. Jezdím tak asi 5 let. Úbytek výkonu vzhledem k poměrům myslím není podstatný. Zpočátku to jezdilo jako "drak", teď mám někde nějakou krysu v systému ale přímé vstřikování je myslím úplně bez problémů. Je ale holt draľąí. |
| |
|
Nomike | Sunday 03 April 2005 - 23:15:46 | | |
uľ jsem to tady několikrát psal, ale rád to připomenu. Mám OmBe 96 3,0 a na plyn jezdím uľ cca 4 roky. Mám bohuľel starý systém, kdy si to přisává plyn z reduktoru přes ąkrtící ventil řízený minimozkem, co udrľuje správnou bohatost směsi. Ztráta výkonu je pověra. A jestli tam nějaká je, tak mi nestojí za to ověřovat ji někde na "brzdě". ®ere to 13,7 litru na 100km (LPG). Plyn doporučuju těm, co najezdí dost, aby se investice vrátila nejpozději za 2 roky. V KA®DÉM PŘÍPADĚ V©AK JEDINĚ PŘÍMÉ VSTŘIKOVÁNÍ PLYNU! Uąetříte si spoustu starostí. PLYN MONTUJTE POUZE MÁTELI MOTORICKY AUTO NA 100% OK! Kaľdá závada spustí totiľ lavinu daląích. Nevýhoda LPG: nebude fungovat TC - protiprokluz. To neplatí pro systémy, kde protiprokluz zajią»uje přídavná klapka v sání (vektry a moľná některé omegy). Citlivé uąi poznají tiąąí chod motoru. Ale kdybych nejezdil takové kilometry, tak bych se do přestavby nepouątěl. Je lepąí investovat do 100% motoru neľ honit mouchy na motoru s LPG-pokusem, tuzingem či jiným home-bastlem. Podle mně neexistuje firma, za kterou příjdete, prásknete balíkem peněz na stůl a za pár dní si příjdete pro perfektně fungující LPG Omegu. Vąe se musí doladit provozem. Hodně ątěstí a pevné nervy |
| |
|
vrgada | Friday 08 April 2005 - 21:45:56 | | |
mam 2,5iv6 sekvencni vstrik a firma to neni schopna rozchodit a trapi se s tim uz mesic:-( |
| |
|
vrgada | Monday 18 April 2005 - 15:24:10 | | |
Tak uz to jede jako raketa (pry na brzde 130kW benzin a 127kW plyn, protokol jsem ale nevidel, ale subjektivne zadny rozdil v akceleraci a maximalka na LPG 220 tachometrovych). Takze ztrata vykonu nula (Sequent BRC), ale spotreba je 15,5l LPG, ale za to mozna muze i muj styl jizdy, benzinovou jsem nestihl merit, protoze okamzite po koupi se auto plynofikovalo. Dtle technicaku ma mesto 15l, 90km/8,4l, a 120km/10,8l. Je tech skoro 16 l moc, nebo je to primereny? |
| |
|
|