Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Calibra :: CALIBRA :: Calibra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Střílí do výfuku, ale nestartuje |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Johny |
| ||
Host | Zdravím, mám 2.0 16V r.v 1992 Nejde mi to nějak nastartovat. motor točí střílí to do výfuku, ale nechytne. Starter byl vyměněný a dál nevím co dělat. Auto mi takhle stojí už měsíc. Díky za rady. | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Co diagnostika ? Začalo to zničeho nic nebo postupně ?Patrně nějaký čidlo na otáčky (vačka nebo klika) Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Na diagnostice jsem nebyl. Najednou mi to kleklo v køižovatce a pak už nic. Vymìnil jsem startér, tak to alspoò zaèalo støílet do výfuku a mít zvuk jako kdyby chtìla chytit, ale nechytne. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Nepreskocily rozvody? To bych zkontroloval jako prvni, + kompresi, ventily.... Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Rozvody jsou v cajku samozřejmě se na ně jako první jukli. Už mi i naskočila ale hned zase chcípla a baterka která je nová je skoro vybitá. Nemůže to být prokluzováním klíňáku na altíku??? | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | klíňákem to určitě nebude, motor musí běžet i bez něj. Zkoušeli jste, jestli to hází jisrku? (zapalovacím kabelem proti karoserii) Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Jasně, jsem sice automechanik amater, ale tohle mě napadlo.-) Jiskru to dává. Ventilkem co je na motoru jsem zkoušel benzín ten taky dává. Zkrátka třikrát otočím klíčkem skoro chytne, ale nic. A hned je pak ůplně vytřískaná baterka. Jak je to s polaritou zapojení baterie? Starter má být na mínus nebo na plus? | ||
| |||
Marci VeA |
| ||
Host | Čaues JOHNY a nemáš takhle náhodou C20XE mě to ta moje mrcha dělá též ale já mám Vectra A GT 16v r.v. 1993 a dělá mi to to samí,střílí do vejfuku a nechce blafnout ani za boha ne,a taky mi klekla ze dne na den !frr | ||
| |||