Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega elektrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Řídíci jednotka záměna |
Přejít na stranu [1] 2 3 4 5 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
x30xe |
| ||
Host | Je možné aby řídící jednotka s 2.5 (benzín) jela v motoru x30xe? | ||
| |||
Lhex |
| ||
Host | imho asi ano (s kroužkem a čipem samozrejmě) | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Jsou vubec ruzne verze jednotek? (dle oznaceni) Me zas zajima, jestli je zamenitelna jednotka pro ruzne prevodovky - AT a MT. Jsou tam 2 ruzne signaly na pinech, ale vypada to, ze by se mohla prizpusobit podle urovne signalu (vystup - vykon motoru, vstup - omezeni vykonu) Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Lhex |
| ||
Host | X25XE a X30XE maji oba jednotku bosch motronic 2.8.1 (bez záruky) a bud ve verzi pro MT nebo pro AT tipuju, že by fungovat mohla, každopádně vyzkoušet to není složité.. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Takze pro MT a AT jsou ruzne? Zas tak jednoduchy to vymenit nebude, kvuli imobilizeru. Ja to resim kvuli klickum - k AT mam jeden, k MT 2 i s kodem, takze by se mi to hodilo obracene... Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Immobiliser snad funguje i na nejakou kratkou vzdalenost ne ? Myslim ze pro funkci staci dat druhej klic se spravnym chipem na stejnej krouzek jako klic, kterym nastartuju. | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | JardaB napsal ... kvuli imobilizeru. btw: jj stačí aby byl zapojený ten kroužek a v době startu nablízku ten správný čip, ve spínačce může být cokoli.. pak uz to jede pořád i bez čipu... to jen tak naprosto mimo téma, jinak tu výměnu jednotek bych pro nic za nic nezkoušel, mám jen skromný názor, že by to asi "jelo" jak se ptal zakladatel vlákna, jak by to "jelo" je otázka pro někoho chytřejšího | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Martas napsal ... Immobiliser snad funguje i na nejakou kratkou vzdalenost ne ? Myslim ze pro funkci staci dat druhej klic se spravnym chipem na stejnej krouzek jako klic, kterym nastartuju. To je jasny, ale k RJ se musi vymenit i prislusny krouzek, ne? Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | JardaB napsal ... Martas napsal ... Immobiliser snad funguje i na nejakou kratkou vzdalenost ne ? Myslim ze pro funkci staci dat druhej klic se spravnym chipem na stejnej krouzek jako klic, kterym nastartuju. To je jasny, ale k RJ se musi vymenit i prislusny krouzek, ne? Jardo ten kroužek je pouze čtečka toho čipu.To znamená že stačí aby byl na blízku čip který je sinchronizován pro danou ŘJ. Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Takze staci prehodit RJ a nejak podstrcit cip k te RJ? Nemusi se vymenovat cteci zarizeni u spinacky? Mel jsem dojem, ze je to nejak sparovane s ECU... A jak je to s verzemi AT/MT? Jsou ruzne? Prechod AT->MT asi nebude problem, ale obracene by asi jednotka prevodovky a ECU nespolupracovaly, ze... Asi nezbyde, nez to zkusit. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 3 4 5 | |