Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Corsa :: CORSA - COMBO :: Corsa - Combo eletrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Baterka |
Přejít na stranu 1 [2] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
lesak |
| ||
Vectra A 3,0 V6 Uživatel #1443 Registrován: Saturday 01 March 2008 - 20:49:44Příspěvků: 450 | když koupíš silnější o moc tak ze začátku to bude startovat super ale časem bude kapacita slábnou altík ji nedokáže nabíjet na 100% hlavně jestli jezdíš krátké jízdy při delších je to lepší ale z nějakého důvodu tam výrobce nedával silnější. Autoopravna-Pneuservis Plzeň a okolí Odtahová služba | ||
| |||
dada |
| ||
Host | pokud se bude sama vybíjet, tak jsou pravděpodobně vydrolený desky a vzniklý kal způsobuje samovybíjení. vylejt do řeky a zahodit do lesa !frr | ||
| |||
Host |
| ||
Host | lesak napsal ... když koupíš silnější o moc tak ze začátku to bude startovat super ale časem bude kapacita slábnou altík ji nedokáže nabíjet na 100% hlavně jestli jezdíš krátké jízdy při delších je to lepší ale z nějakého důvodu tam výrobce nedával silnější. A na tuhle kravinu jsi přišel jak? | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Host napsal ... lesak napsal ... když koupíš silnější o moc tak ze začátku to bude startovat super ale časem bude kapacita slábnou altík ji nedokáže nabíjet na 100% hlavně jestli jezdíš krátké jízdy při delších je to lepší ale z nějakého důvodu tam výrobce nedával silnější. A na tuhle kravinu jsi přišel jak? Zcela zamerne napsal o moc silnejsi ... Kazdej model ma nejak dimenzovanou eletriku a je pomerne bezny stav, ze si nejakej chytrak da do auta misto 44AH baterky 66AH a pak se po 3 tydnech divi, ze nenastartoval. | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | to je ale blbost... Pokud nenastatroval, tak to nebylo tim, ze ta dal silnejsi baterku. Silnost baterky nebo stejne blbe kapacita, je naboj, ktery baterka pojme v amperhodinach. A je uplne fuk jakou kapacitu date. To je stejne jak do fotaku, kdyz tam date silnejsi, tak to nabijecka casem taky nabije a fotak to taky zkousne. ... Druhym parmetrem je startovaci max proud. Vcelku logicky ma vetsi baterka tuto hodnotu vyssi. No a auta s vetsim motorem, ci naftaky maji predepsanou vetsi kapacitu a mozna i silnejsi starter, aby se to v mrazech vubec pohlo a zpravidla slnejsi nabijecku-alternator, pac si to vic papne aje zaopotrebit tedy adekvatne rychleji dobit. Kdezto maly moturek velkou spotrebu mit na roztoceni mit nebude, takze toho naboje pri startovani moc neodebera asryi i puvodni altento-nabijecka. Jako bonus mate vetsi rezervu el energie (naboj krat napeti) ... Ale, zeby jste nemohli da do slabsiho auta baterku s vice amperrhodinami? Tam bude jediny problem, aby se vam tam vubec vesla a penize. Nac davat o moc vetsi, kdyz vyrobce usoudil, ze toto staci? | ||
| |||
wisastar |
| ||
Host | dada napsal ... pokud se bude sama vybíjet, tak jsou pravděpodobně vydrolený desky a vzniklý kal způsobuje samovybíjení. vylejt do řeky a zahodit do lesa !frr jen tak mimochodem ve sberne davaj 7 kc za kilo a vylejvat se nemusi jedna bat je v prumeru za 100 kc | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | vrgadaa napsal ... to je ale blbost... Pokud nenastatroval, tak to nebylo tim, ze ta dal silnejsi baterku. Silnost baterky nebo stejne blbe kapacita, je naboj, ktery baterka pojme v amperhodinach. A je uplne fuk jakou kapacitu date. To je stejne jak do fotaku, kdyz tam date silnejsi, tak to nabijecka casem taky nabije a fotak to taky zkousne. Jo posledni veta je presne to o co jde, ciste matematicky : Baterie o kapacite 44AH se nabiji 10h proudem 4,4A .... ale 66AH uz na plny nabiti pri stejny dobe potrebuje proud 6,6A. Zkus si nekdy zmerit kolik ti auto dobiji kdyz zapnes vsechny spotrebice na volnobeh a hned uvidis, ze k jevu, kdy uz ten potrebny amper a pul navic aby se ta baterie dobijela standardne proste schazi. | ||
| |||
wisastar |
| ||
Host | Martas napsal ... vrgadaa napsal ... to je ale blbost... Pokud nenastatroval, tak to nebylo tim, ze ta dal silnejsi baterku. Silnost baterky nebo stejne blbe kapacita, je naboj, ktery baterka pojme v amperhodinach. A je uplne fuk jakou kapacitu date. To je stejne jak do fotaku, kdyz tam date silnejsi, tak to nabijecka casem taky nabije a fotak to taky zkousne. Jo posledni veta je presne to o co jde, ciste matematicky : Baterie o kapacite 44AH se nabiji 10h proudem 4,4A .... ale 66AH uz na plny nabiti pri stejny dobe potrebuje proud 6,6A. Zkus si nekdy zmerit kolik ti auto dobiji kdyz zapnes vsechny spotrebice na volnobeh a hned uvidis, ze k jevu, kdy uz ten potrebny amper a pul navic aby se ta baterie dobijela standardne proste schazi. S tim proudem to neni pravda...ta 66Ah jde nabit i tema 4,4 A, ale to bude trvat dyl nez 10-12 hodin. A jinak zamena 66 Ah za 44 Ah neni zas takovy problem. Spis kdyby se tem dala 88 Ah a vic, tak by to nestihalo na kratkych usekach dobit to co bylo potreba na start takze casem bude slabnout. | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Jeden o voze, druhej o koze ... a co to asi znamena ze se bude nabijet dyl ? Ze kdyz to dyl nebude tak se proste nenabije. Nikdo tu nerika ze kdyz das silnejsi baterku tak se bude neustale jen vybijet, ale proste kdyz tam das podstatne "silnejsi" a budes s tim jezdit jen z prace do prace 7 km, tak se proste muze stat, ze se bude nabijet nedostatecne a klidne i ze nenastartujes. Jak uz sem tu rekl ja (a myslel to tek zcela jiste i Lesak), tak tohle je pomerne beznej jev ze se to stane, nevycucal sem si to z prstu. | ||
| |||
maslicka |
| ||
Host | Ja mam v Omeze startovaci baterku 80 Ah a potom mam jeste druhou baterku, ktera ma 100 Ah, takze dohromady 180 Ah, a problem s nabijenim neni. Funguje uz to tak asi 3 roky. Je ale pravda, ze s tim nejezdim jen kratke trasy a nabijeni te druhe baterky ridi elektronika. | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] | |