Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega elektrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
chybové kódy diagnostiky x25xe |
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Tomin |
| ||
Host | Nevim jestli bude ten stejnosmerny odpor cidla tak dulezity. 70 ohmu bych urcite neresil. Mnohem dulezitejsi je, jaky signal a o jakem napeti to cidlo generuje. Pokud by byl odpor moc velky, mohl by byt signal dorazivsi do ecu slabsi, ale jsou to jen dohady. | ||
| |||
Brenky |
| ||
Host | na mém motoru X30XE mi stále svítí kontrolka...vyblikal jsem a: 12 - Initiation of diagnosis. - OK 19 - RPM signal (crankshaft sensor) Incorrect signal - to bude asi taky OK protože motor neběžel 93 - Hall Effect Switch (HES) Low voltage - Co to znamená? Kde je chyba? Na co se mám podívat, případně co vyměnit? 129 - chyba není v tabulce ale v mojem autě je Můžete poradit? Dík moc. | ||
| |||
Motýlek |
| ||
Uživatel #1193 Registrován: Wednesday 11 July 2007 - 18:51:16Příspěvků: 100 | Zdravim,zrejme mam ten samy problem co se tady popisuje,chyby nejsou stale,ale obcas se zapisou,auto jede normalne,tak to prisuzuju k tomu kostreni,mohl by mi nekdo napsat v kterych mistech jsou ty kostrici mista abych je mohl ocistit?jak se podarilo odstranit chybu 135?to sem se tady nedocetl,obcas se mi tam objevi,na funkci motoru asi nema vliv,ale znervoznuje me to,diky za odpovedi. Omega B. 2.5V6 X25XE Irmscher | ||
| |||
Motýlek |
| ||
Uživatel #1193 Registrován: Wednesday 11 July 2007 - 18:51:16Příspěvků: 100 | Tak jeden jsem nasel pod baterkou,je jeste nekde pro motorove soucasti? Omega B. 2.5V6 X25XE Irmscher | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Ahoj, taky mi to hlásí hall effect switch- ale naopak high voltage. Vyměnil jsem ho a zhruba za půl roku opět, ale pouze při vytáčení nad 6tisíc ot. to je čidlo na výfuk. vačce, u mého motoru na něj navazuje rozdělovač (Motronic 2.5) Závada 129 tam opravu není, ale vzhledem k tomu, že je to mezi inlet manifold a Egr valve tak asi nic důležitýho. 135 tady mám jako špatné kódovací světlo check engine lamp, tak asi máš zvlhlej vnitřek palubky okolo té kontrolky, nebo zox. kontakty? odpojil bych řídicí jednotku a kontakty prostříkl kontaktolem. | ||
| |||
Motýlek |
| ||
Uživatel #1193 Registrován: Wednesday 11 July 2007 - 18:51:16Příspěvků: 100 | Ja tam ty chyby nemam trvaleho razu,objevy se tam jen co se stihnou zapsat do registru,kontrolka za jizdy nesviti,proto to prisuzuju k nejake spatne kostre,tak potrebuju vedet kde jsou kostrici mista abych je ocistil. Omega B. 2.5V6 X25XE Irmscher | ||
| |||
Motýlek |
| ||
Uživatel #1193 Registrován: Wednesday 11 July 2007 - 18:51:16Příspěvků: 100 | Zdravim,tak jsem ocistil kostrici bod pod baterkou,pak vzadu na motoru na strane ridice tri ukostrovaci srouby sem vymenil,ale porad to neni ono,obcas mi to napise chybu 13,89 obe soucasne,a 135nekdy,ty chyby se zapisou vzdy pri startu,nikdy ne za jizdy,tak kde muze byt zrada?jako kdyby pri startu se nekde nedostavalo napeti,baterka je nova a dobiji to. Omega B. 2.5V6 X25XE Irmscher | ||
| |||
Martin |
| ||
Host | Zdravím vás přátelé, tak jak se to správně dělá moje omega b (x25xe) jde za chvilku na stk jenže se mi začala rozsvěcovat kontrolka motoru. Předem říkám že když začně svítit na běhu motoru to nejde poznat za nějakou dobu při jizdě zhasne a pak se opět někdy nepravidelně rozsvíti. Je to divné a po vyblikání chybových kodu se ukázal i 61 Fuel Tank Vent Valve (Palivová nádrž odvzdušňovací ventil) Podíval jsem se tady na nějaké odkazy a chytré příručky říkají, že ten ventil by měl být někde na levé straně válců. Sundaval jsem i sací potrubí a to co na mě vybaflo se rozhodně tomu ventilu nějak moc nepodobalo. Přesto jsem aspoň prostříkl konektor kontaktolem. Pak po zkušební jízdě se nic nerosvítilo. Jenže po týdnu se příznaky opět opakují. Takže je to možné nebo normální že tam je nějaký takový ventil? Nějak se mi to nezdá vždyt' jsem ani nenašel nádobku s aktivním uhlím Předem všem děkuju za reakce | ||
| |||
Stepo |
| ||
stepo Uživatel #2246 Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22Příspěvků: 242 | Pokud vim, tak pri pohledu zepredu do motoroveho prostoru je jeden elektricky ovladany ventil opravdu na leve strane, jak je modul odvetrani klikovky. Vede k nemu hadicka z nadrze, druha je svedena do sani ( jedna z tech mensich vzadu nahore ) - coz je zrejme duvod chybejici nadoby aktivniho uhli . Nijak zvlast jsem to ale nezkoumal... | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Cit. "Nádrž je vybavena uzavřeným odvětrávacím systémem. Palivové výpary se zachycují v nádržce s aktivním uhlím a odtud jsou přiváděny ke spalování do motoru."... W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 | |