Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
UMŘELA PRINCEZNA |
Přejít na stranu 1 [2] 3 ... 13 14 15 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Jestli je v haji blok, tak je to IMHO nesmysl opravovat. Maxi,alne pokud se vymeni jen pist a nekde za levno sehnana hlava. Proste smula, je to uz stara pastika, oprava se nevyplati. Jen by me zajimalo - tusim, ze tam menili nedavno vstriky? Jestli neco nezanedbali nebo primo nepos.ali. Neprijde mi normalni, ze by to jen tak uletelo pri nic moc najezdu a setrnem zachazeni... Prodat na ND a koupit jine auto - ale do noveho bych nesel. To bych si vybral neco pres mega a na to nemam Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
TOMdesign |
| ||
Uživatel #1280 Registrován: Wednesday 10 October 2007 - 15:42:35Příspěvků: 572 | No tak to je hezký... Co ti na to řekl ten šizuňk Dědič? Insignia ST OPC fl. /2017/ Insignia Biturbo OPC line fl. - prodáno Signum 2,8 V6 turbo 184 kW Signum V6 CDTI 08/07 - už taky není - VECTRA B 3,0 V6 X30XE - prodáno | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Jerry já myslím že jestli jsi ochoten investovat do 50 tis. tak se to dá řešit jiným motorem.Ber to tak že to auto znáš a víš že všechno ostatní je v šoustku.Cokoliv koupíš budeš jen chytat mouchy a bude to stát prachy.Myslím že rozebrat na ND je jí škoda. Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | No ale je fakt - pokud si pamatuju, nedavno menil diferak, vstriky... - jak se to zacne sr.at, tak vsechno. Ja tomu predchazim koupi dalsi pastiky, ja proste auta neudrzuju ale spotrebovavam a IMHO to ma neco do sebe. A taky uz si vybiram auta podle dostupnosti ND, stara OB V6 nema chybu, motor se da sehnat skoro za odvoz (cely auto nakonec taky ) [ Upraveno Tuesday 27 April 2010 - 22:53:24 ] Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Náčelník |
| ||
Uživatel #763 Registrován: Thursday 08 June 2006 - 14:29:14Příspěvků: 155 | Jerry: Myslím, že motor by se dal sehnat....mohu se optat svého mechanika, má nějaké kontakty na motory, sám je do servisu potřebuje pro tyto případy. Před rokem kupoval pro jednoho zákazníka, kterého jsem mu dohodil, na VC 1.8 16V a motor byl nějak kolem 20-25k Kč. Tento by nemusel být o nic dražší. Třeba by tam šel stejný motor co dávají do BMW 525 TD rok 1996 Létám nízko a rychle..... pod hladinou radaru Opel Honda CBF 900 Hornet + Babeta 210 - aktuální Audi A6 3.0 TDi 2007 - aktuální + plus dvě bokovky Audi A4 2.0 TDi 2005 - není aktuální Opel Omega B 2.6 V6 2001 - není aktuální Opel Omega B 2.5 V6 1996 - není aktuální | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Problem bude, ze techle motoru moc neni. A jestli z jineho typu auta, to netusim jak by slo lehce, prece jen je to uz dost slozity system s CR, ne nejaky tuctovy benzinak. A staci lehce odlisne oznaceni a uz bude blok papirove nepouzitelny... Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Jerry |
| ||
Jerry Uživatel #596 Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15Příspěvků: 783 | Jenom tak předběžně než zjistím další detaily. Blok poškozený není a vypadá to, že i válec je v pohodě. Jedná se tedy o výměnu pístu, protože není možné zjistit jestli nemá prasklinu a tedy jak dlouho vydrží. Doporučení je vyměnit radši i ojnici. Cena pístu s kroužky u opela je 10.700,- Kč za kus. Ojnice bohužel neprodávají jednotlivě jako písty, ale jako sadu 6ti ks za cca 9.500,- Kč (předpokládám, že v tomto každý vidí logiku). Dále je nutné opravit hlavu minimálně ve válci který je poškozen. Tzn. zabroušení, plochy a oprava sedel ventilů. Jde o to zda poškozená sedla ventilů ještě opravit vůbec půjdou (zatím v řešení). Je na snaze , zda ventily zalapovat, či vyměnit za nové a zabrousit jen sedla. Ventily v tomto motoru jsou všechny stejné jak sací tak výfukové. Cena jednoho ventilu se pohyduje kolem 760,-Kč za kus (x24). Toto je dilema mám hlavu venku auto má nalítáno 200tis. a já vyměním jen čtyři ventily resp. nebo je jen opravím ??? (asi blbost). Největším problémem asi vidím sací potrubí které vše způsobilo !!! Automechanik mi říkal, že je šance sehnat jednotlivé rotační klapky jako náhradní díl, ale nebyl si jistý (v řešení). V opelu mi řekli, že neexistuje a celé sání stojí 27.200,-Kč což je dost darda. Řešením je lepení z několika motorů či vrakovišť, ale asi uznáte ,že to je sice řešení, ale ne to nejlepší. Vše způsobila osička (hřídelka) rotační klapky. Je to kulatina asi 4cm dlouhá a asi 1.5mm v průměru dle devastace pístního prostoru předpokládám, že docela tvrdá. Další věc je, kde valstně skončila a jaký má konečný tvar. Ve válci nalezena nebyla, výfukové ventily byly poškozeny, tak že je buď v turbu, nebo v lepším případě si hoví v katalizátoru no tam mi až tak nevadí (v řešení). Vlastní klapka zůstala zaseklá a zohýbaná v sání před sacími ventily. Vzhledemk tomu, že vzduch ji asi do téměř pravého úhlu neohnul, tak dostali na prdel i sací ventily. Tolik na okraj postupně dám vědět. Jerry [ Upraveno Wednesday 28 April 2010 - 01:28:06 ] Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128 | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | No je to prasarna, ale svet je takovy... co vymenit 2-4 ventily, lehce zabrousit hlavu a auto prodat? IMHO to muze vydrzet, kdyz se to testne treba 1000km a nic se nepo... tak by to mohlo byt OK. A kupujicimu to urcite rict + dobra cena samozrejme (kolik to vubec muze mit cenu, kdyby bylo vse OK? Kolem 100? ) Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
mates |
| ||
mates Uživatel #39 Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30Příspěvků: 1953 | Jerry, asi si musíš sednout, vzít si papír a napsat si všechny pro a proti. Prodat tak jak to je - žádný starosti s opravou, žádný náklady, ale taky malá prodejní cena...a nákup nového vozu. Opravit a prodat - náklady, starosti, ale vyšší prodejní cena...a nákup nového vozu. Opravit a nechat si to - náklady na opravu, starosti, ale víš co tomu je a není, žádné náklady na nový vůz. Třeba si to nechat chvíli, vzpamatovat se z finanční rány a poohlídnout se po něčem jiným. Nevěřím, že by jsi to opravil "jen tak na oko" a střelil, to není tvůj styl. Já jsem taky potkanej motor řešil opravou, stálo to asi 35tkč, ale opravený to bylo dobře, jezdil další 4 roky a myslím jezdí dodnes (ostatně pražácí se na ní můžou jet podívat, najdu adresu ). Jde taky o to, jestli je nutné měnit vše...třeba je nutné měnit ojnice? Vždyť to nedostalo ránu za chodu, ale zdechl jsi to a pak už to nejelo... Sací potrubí určo formou sborka ze dvou...z nějakýho z vrakoviště... Prostě udělat to nějak levněji... JardaB: no problém je ten, že pokud se to pokaká do půl roku, můžou ti v noci klepat na dveře nějací bezkrkáči a chtít love zpět Lexus RX 350 Honda Crosstourer | ||
| |||
TOMdesign |
| ||
Uživatel #1280 Registrován: Wednesday 10 October 2007 - 15:42:35Příspěvků: 572 | Jerry: ještě můžeš zkusit toho Sodomu, jak jsem ti na něj onehdá posílal kontakt... Insignia ST OPC fl. /2017/ Insignia Biturbo OPC line fl. - prodáno Signum 2,8 V6 turbo 184 kW Signum V6 CDTI 08/07 - už taky není - VECTRA B 3,0 V6 X30XE - prodáno | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 ... 13 14 15 | |