• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
UMŘELA PRINCEZNA
Přejít na stranu  1 2 3 ... 10 [11] 12 13 14 15
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Petr P.
Monday 14 April 2014 - 20:24:43 Citovat
Host
Tak radši hledat origo?
X22DTH
Colommbo
Monday 14 April 2014 - 21:06:11 Citovat
Uživatel #2374
Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05
Příspěvků: 1192
Radši ano, Y, opakuji Y22DTH je 2.2 a X je u dvoulitru X20DTH...

W124 E320 Coupé - u mě dobrý
Petr P.
Tuesday 15 April 2014 - 05:57:29 Citovat
Host
Už to vidím
Já jsem se uklepl myslel jsem
Y22DTH ten mám tuhej.
Jestli by pasoval Y22DTR
Ten mám možnost koupit,
jestli pasuje čerpadlo řídící jednotka a podobně
JardaB
Tuesday 15 April 2014 - 08:15:07 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
To podle predchozich prispevku pasovat nebude a taky by to nepasovalo na STK pri kontrole typu motoru...

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Petr P.
Tuesday 15 April 2014 - 08:17:58 Citovat
Host
Na STK by to bylo jedno
Ale pokud pasovat nebude tak je to na houby
Y22DTH se hledá moc špatně je jich málo a většinou mají naběháno od čtvrt do půl míle
Y22DTR je všude
Colommbo
Tuesday 15 April 2014 - 09:22:17 Citovat
Uživatel #2374
Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05
Příspěvků: 1192
Skrzevá tu elektroniku si právě taky myslím, že to pasovat nebude, proto jsem kopíroval celé specifikace motorů. Ale nejsem motorář ani automekánik, tož mě berte s rezervou, chlapi...

W124 E320 Coupé - u mě dobrý
Petr P.
Tuesday 15 April 2014 - 09:28:57 Citovat
Host
hmm já jsem na tom podobně :/
Taky si právě myslím že hlavně díky elektronice by byl problém
Ale za optání člověk nic nedá.
Nu musím hledat
Martas
Tuesday 15 April 2014 - 11:27:08 Citovat
Host
Spodek toho motoru bude uplne stejnej, takze pokud mas jinej motor (DTR misto DTH), tak bud prehodit jenom spodek (do vymeny samotny kliky bych se nepoustel i kdyz pro oba motory je stejna) a nebo mozna bude stejnej i vrsek a pak by se prohodil jenom motor a zustalo sani/vyfuk + elektronika z puvodniho.

[ Upraveno Tuesday 15 April 2014 - 11:27:58 ]
Petr P.
Tuesday 15 April 2014 - 12:28:32 Citovat
Host
Díky,
já mám dělanou hlavu před nedávnem, nové ventily a sedla, vačku (prostě komplet).
Stejně bych dával svou hlavu.
Mám nové klapky v sání a nový egr ventil vyčištěné sání atd..
Mě by stačil jen polomotor.

Tak to bude už jen o ceně
Martas
Tuesday 15 April 2014 - 12:43:03 Citovat
Host
Petr P. napsal ...


Mě by stačil jen polomotor.

Tak to bude už jen o ceně


Jediny co muze zpusobit problemy sou uchyceni v omeze je podelne ve vectre/signumu je nastorc ale treba X25XE je stejnej jak pro Omegu tak Vectru jen se lisi vana.

[ Upraveno Tuesday 15 April 2014 - 12:43:39 ]

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 3 ... 10 [11] 12 13 14 15  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1553 sec,0.1222 z toho dotazů.