• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
UMŘELA PRINCEZNA
Přejít na stranu  1 [2] 3 ... 13 14 15
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
JardaB
Tuesday 27 April 2010 - 21:55:36 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Jestli je v haji blok, tak je to IMHO nesmysl opravovat. Maxi,alne pokud se vymeni jen pist a nekde za levno sehnana hlava. Proste smula, je to uz stara pastika, oprava se nevyplati. Jen by me zajimalo - tusim, ze tam menili nedavno vstriky? Jestli neco nezanedbali nebo primo nepos.ali. Neprijde mi normalni, ze by to jen tak uletelo pri nic moc najezdu a setrnem zachazeni... Prodat na ND a koupit jine auto - ale do noveho bych nesel. To bych si vybral neco pres mega a na to nemam

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
TOMdesign
Tuesday 27 April 2010 - 22:31:02 Citovat
Uživatel #1280
Registrován: Wednesday 10 October 2007 - 15:42:35
Příspěvků: 572
No tak to je hezký... Co ti na to řekl ten šizuňk Dědič?

Insignia ST OPC fl. /2017/

Insignia Biturbo OPC line fl. - prodáno

Signum 2,8 V6 turbo 184 kW


Signum V6 CDTI 08/07 - už taky není
-
VECTRA B 3,0 V6 X30XE - prodáno


JOB
Tuesday 27 April 2010 - 22:46:00 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
Jerry já myslím že jestli jsi ochoten investovat do 50 tis. tak se to dá řešit jiným motorem.Ber to tak že to auto znáš a víš že všechno ostatní je v šoustku.Cokoliv koupíš budeš jen chytat mouchy a bude to stát prachy.Myslím že rozebrat na ND je jí škoda.

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

JardaB
Tuesday 27 April 2010 - 22:52:05 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
No ale je fakt - pokud si pamatuju, nedavno menil diferak, vstriky... - jak se to zacne sr.at, tak vsechno. Ja tomu predchazim koupi dalsi pastiky, ja proste auta neudrzuju ale spotrebovavam a IMHO to ma neco do sebe.
A taky uz si vybiram auta podle dostupnosti ND, stara OB V6 nema chybu, motor se da sehnat skoro za odvoz (cely auto nakonec taky )

[ Upraveno Tuesday 27 April 2010 - 22:53:24 ]

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Náčelník
Tuesday 27 April 2010 - 23:01:27 Citovat
Uživatel #763
Registrován: Thursday 08 June 2006 - 14:29:14
Příspěvků: 155
Jerry: Myslím, že motor by se dal sehnat....mohu se optat svého mechanika, má nějaké kontakty na motory, sám je do servisu potřebuje pro tyto případy. Před rokem kupoval pro jednoho zákazníka, kterého jsem mu dohodil, na VC 1.8 16V a motor byl nějak kolem 20-25k Kč. Tento by nemusel být o nic dražší.

Třeba by tam šel stejný motor co dávají do BMW 525 TD rok 1996

Létám nízko a rychle..... pod hladinou radaru


Opel Honda CBF 900 Hornet + Babeta 210 - aktuální
Audi A6 3.0 TDi 2007 - aktuální + plus dvě bokovky
Audi A4 2.0 TDi 2005 - není aktuální
Opel Omega B 2.6 V6 2001 - není aktuální
Opel Omega B 2.5 V6 1996 - není aktuální
JardaB
Tuesday 27 April 2010 - 23:06:29 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Problem bude, ze techle motoru moc neni. A jestli z jineho typu auta, to netusim jak by slo lehce, prece jen je to uz dost slozity system s CR, ne nejaky tuctovy benzinak. A staci lehce odlisne oznaceni a uz bude blok papirove nepouzitelny...

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Jerry
Wednesday 28 April 2010 - 00:55:40 Citovat
Jerry

Uživatel #596
Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15
Příspěvků: 782
Jenom tak předběžně než zjistím další detaily.
Blok poškozený není a vypadá to, že i válec je v pohodě.
Jedná se tedy o výměnu pístu, protože není možné zjistit jestli nemá prasklinu a tedy jak dlouho vydrží.
Doporučení je vyměnit radši i ojnici. Cena pístu s kroužky u opela je 10.700,- Kč za kus.
Ojnice bohužel neprodávají jednotlivě jako písty, ale jako sadu 6ti ks za cca 9.500,- Kč (předpokládám, že v tomto každý vidí logiku).
Dále je nutné opravit hlavu minimálně ve válci který je poškozen. Tzn. zabroušení, plochy a oprava sedel ventilů.
Jde o to zda poškozená sedla ventilů ještě opravit vůbec půjdou (zatím v řešení).
Je na snaze , zda ventily zalapovat, či vyměnit za nové a zabrousit jen sedla.
Ventily v tomto motoru jsou všechny stejné jak sací tak výfukové. Cena jednoho ventilu se pohyduje kolem 760,-Kč za kus (x24). Toto je dilema mám hlavu venku auto má nalítáno 200tis. a já vyměním jen čtyři ventily resp. nebo je jen opravím ??? (asi blbost).
Největším problémem asi vidím sací potrubí které vše způsobilo !!!
Automechanik mi říkal, že je šance sehnat jednotlivé rotační klapky jako náhradní díl, ale nebyl si jistý (v řešení).
V opelu mi řekli, že neexistuje a celé sání stojí 27.200,-Kč což je dost darda.
Řešením je lepení z několika motorů či vrakovišť, ale asi uznáte ,že to je sice řešení, ale ne to nejlepší.
Vše způsobila osička (hřídelka) rotační klapky. Je to kulatina asi 4cm dlouhá a asi 1.5mm v průměru dle devastace pístního prostoru předpokládám, že docela tvrdá. Další věc je, kde valstně skončila a jaký má konečný tvar.
Ve válci nalezena nebyla, výfukové ventily byly poškozeny, tak že je buď v turbu, nebo v lepším případě si hoví v katalizátoru no tam mi až tak nevadí (v řešení).
Vlastní klapka zůstala zaseklá a zohýbaná v sání před sacími ventily. Vzhledemk tomu, že vzduch ji asi do téměř pravého úhlu neohnul, tak dostali na prdel i sací ventily.

Tolik na okraj postupně dám vědět.

Jerry


[ Upraveno Wednesday 28 April 2010 - 01:28:06 ]

Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128
JardaB
Wednesday 28 April 2010 - 05:42:39 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
No je to prasarna, ale svet je takovy... co vymenit 2-4 ventily, lehce zabrousit hlavu a auto prodat? IMHO to muze vydrzet, kdyz se to testne treba 1000km a nic se nepo... tak by to mohlo byt OK. A kupujicimu to urcite rict + dobra cena samozrejme (kolik to vubec muze mit cenu, kdyby bylo vse OK? Kolem 100? )

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
mates
Wednesday 28 April 2010 - 08:37:12 Citovat
mates
Uživatel #39
Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30
Příspěvků: 1953
Jerry, asi si musíš sednout, vzít si papír a napsat si všechny pro a proti.
Prodat tak jak to je - žádný starosti s opravou, žádný náklady, ale taky malá prodejní cena...a nákup nového vozu.
Opravit a prodat - náklady, starosti, ale vyšší prodejní cena...a nákup nového vozu.
Opravit a nechat si to - náklady na opravu, starosti, ale víš co tomu je a není, žádné náklady na nový vůz. Třeba si to nechat chvíli, vzpamatovat se z finanční rány a poohlídnout se po něčem jiným.
Nevěřím, že by jsi to opravil "jen tak na oko" a střelil, to není tvůj styl.
Já jsem taky potkanej motor řešil opravou, stálo to asi 35tkč, ale opravený to bylo dobře, jezdil další 4 roky a myslím jezdí dodnes (ostatně pražácí se na ní můžou jet podívat, najdu adresu ).
Jde taky o to, jestli je nutné měnit vše...třeba je nutné měnit ojnice? Vždyť to nedostalo ránu za chodu, ale zdechl jsi to a pak už to nejelo... Sací potrubí určo formou sborka ze dvou...z nějakýho z vrakoviště... Prostě udělat to nějak levněji...
JardaB: no problém je ten, že pokud se to pokaká do půl roku, můžou ti v noci klepat na dveře nějací bezkrkáči a chtít love zpět

Lexus RX 350
Honda Crosstourer
TOMdesign
Wednesday 28 April 2010 - 09:13:46 Citovat
Uživatel #1280
Registrován: Wednesday 10 October 2007 - 15:42:35
Příspěvků: 572
Jerry: ještě můžeš zkusit toho Sodomu, jak jsem ti na něj onehdá posílal kontakt...

Insignia ST OPC fl. /2017/

Insignia Biturbo OPC line fl. - prodáno

Signum 2,8 V6 turbo 184 kW


Signum V6 CDTI 08/07 - už taky není
-
VECTRA B 3,0 V6 X30XE - prodáno


Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2] 3 ... 13 14 15  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2160 sec,0.1803 z toho dotazů.