Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega převodovka |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
automat dojel |
Přejít na stranu 1 2 3 4 [5] 6 7 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Fast Arrow |
| ||
Host | Ahojte chtěl jsem se zeptat: dospěl jsem k závěru po přečtení fóra, že spojka je ok, ale bude vadný nebo zanesený selenoid 3. stupně. Rychlost se zařadí a když přidám tak otáčky jdou nahoru a auto nejede. Nikdy jsem automat. převod. neviděl rozebranou tak se omlouvám za stupidní dotazy. Někdo tu psal, že vyměnit selenoid je triviální operace, stačí vypustit olej sundat vanu a vyměnit ho. Jak ho poznám? Nemá někdo foto? A dá se poznat že to je selenoid třetího stupně a ne třeba druhého? Nevím co tam je, ale že prý se to mohlo zanést špínou nebo tak nějak mi to někdo psal. Olej byl měněný (to mi bylo řečeno při koupi) Díky. George | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | No mozna jeste popis co presne to dela a jak se to stalo - oleje je tam predpokladam akorat... To jako 1,2 se rozjede normalne a pri 3. vyleti otacky a nejede? Solenoidy muzou selhat elektricky, to by se dalo zmerit zvenci, nebo mechanicky a to jedine rozebrat. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
fast arrow |
| ||
Host | Přesně tak jak říkáš. Jednou jsem tomu šlápnul naplno, zastavil jsem počkal až si to popřehazuje, dal zpátečku a zase D (pomalu v klidu) a pak jsem se rozjel rychleji a u té trojky to jakoby buď vynechalo nebo to nechtělo zařadit - nevím teď přesně, ale vím že to nebylo košér. Pak jsem jel asi 40km v pohodě a na druhý den jedu ve městě v klidečku a jak jsem dal trojku, tak se auto jen líně posunovalo, a když jsem přidal, tak šli otáčky nahoru a auto nic. Ještě takový poznatek, začal vibrovat asi kardan - jakoby se snažil o tu trojku a nešlo mu to. Nevím jak jezdí jiný automat TD, ale vždycky se mi zdálo, že to má vyšší otáčky na trojku. Když jsem přidal trochu abych zrychlil, tak bud jsem musel čekat až si pomaličku zrychli nebo jsem ještě o trochu více šlápnul (ale ne moc) a najednou podřadil za dvě a byl jsem na 60km/h raz dva. Bylo mi divné, že nedokázal zrychlit na trojku nějak smysluplně hh, ale spíše chtěl zrychlit na dvojku. Nevím na základě čeho on podřazuje, jestli kontroluje nějak krouták motoru nebo jak to fachá. V manuálu bych přišlápl plyn a zrychloval normálně. Díkas za rady jinak! | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | To na solenoid moc nevypada, na ty kvalty jsou tam v podstate 2 a kombinacema se prepina rezim, extra je pak na OD (4. stupen)... Musel bych pohledat manual, ale moc se mi to nezda. Tezko takhle poradit, musel bych to projet. To razeni je ovladano ridici jednotkou - podle vykonu, otacek, teploty atd. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
fast arrow |
| ||
Host | myslís, že může stačit pouhý reset ŘJ? | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | No to urcite ne, aspon teda silne pochybuju... Ale nejake chybove kody by se z toho vycist daly - elektricky vadny solenoid by to melo poznat. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
wisastar |
| ||
Host | fast arrow napsal ... Přesně tak jak říkáš. Jednou jsem tomu šlápnul naplno, zastavil jsem počkal až si to popřehazuje, dal zpátečku a zase D (pomalu v klidu) a pak jsem se rozjel rychleji a u té trojky to jakoby buď vynechalo nebo to nechtělo zařadit - nevím teď přesně, ale vím že to nebylo košér. Pak jsem jel asi 40km v pohodě a na druhý den jedu ve městě v klidečku a jak jsem dal trojku, tak se auto jen líně posunovalo, a když jsem přidal, tak šli otáčky nahoru a auto nic. Ještě takový poznatek, začal vibrovat asi kardan - jakoby se snažil o tu trojku a nešlo mu to. Nevím jak jezdí jiný automat TD, ale vždycky se mi zdálo, že to má vyšší otáčky na trojku. Když jsem přidal trochu abych zrychlil, tak bud jsem musel čekat až si pomaličku zrychli nebo jsem ještě o trochu více šlápnul (ale ne moc) a najednou podřadil za dvě a byl jsem na 60km/h raz dva. Bylo mi divné, že nedokázal zrychlit na trojku nějak smysluplně hh, ale spíše chtěl zrychlit na dvojku. Nevím na základě čeho on podřazuje, jestli kontroluje nějak krouták motoru nebo jak to fachá. V manuálu bych přišlápl plyn a zrychloval normálně. Díkas za rady jinak! pokud chces tak za trojku ti necham automat z myho td. daval sem manual kvuli cipu tak mi tu zbyl. Jinak to co popisujes mi delala predchozi. Jela na jednicku a jak dala dvojku tak pri plynu otacky vylitli a nic... proste sem je prohodil a pohoda kdystak mail Email | ||
| |||
wisastar |
| ||
Host | ten automat je samozrejme plne funkcni.. ta co neradila se mi tu ale vali taky | ||
| |||
fast arrow |
| ||
Host | Díky za nabídku, zatím mi ji podrž. Zkusím tu diagnostiku nejdříve a uvidím jestli něco ukáže. Dají se zaměnit převodovky do 2,5TD například z MV6 nebo 2,5i nebo 2,0i? | ||
| |||
wisastar |
| ||
Host | fast arrow napsal ... Díky za nabídku, zatím mi ji podrž. Zkusím tu diagnostiku nejdříve a uvidím jestli něco ukáže. Dají se zaměnit převodovky do 2,5TD například z MV6 nebo 2,5i nebo 2,0i? daji ale mise se rozebrat a prehodit zelvy | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 4 [5] 6 7 | |